Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2018

Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.


Werner (Dui) topscorer @21

Muller (Dui) topscorer @31


Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.


A. Silva (Por) topscorer @51

Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.


Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.

Poule A: Uru / Rusland @3.0

Poule B: Spa/Port @3.0

Poule C: Fra / Den @3.0

Poule D: Arg/Kroa @2.75

Poule E: Bra/Zwi @2.80

Poule F: Dui/Mex @3.0


Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50

Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70

Giroud under 2.5 goals @1.60

Costa over 1.5 goals @1.60

Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0

Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50

Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75

Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0

most goals Fra, Griezmann @2.50

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 24-03-2018 09:56 Voetbal
in 24-03-2018 09:56 Voetbal
152 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Topscorer verwacht ik echt een land die ver gaat komen tenzij je in poulwedstrijden er makkelijk 3 a 4 kan inschieten. Ik zie Argentinië niet ver komen ondanks een aanwezigheid van Messi. Zie bv de 6-1 verlies tegen Spanje, een moeizaam WK kwalificatie. Van de 18 wedstrijden maar 7x gewonnen. Het scheelt niet veel of ze waren niet eens gekwalificeerd. Ik zie ze wel eerste worden in de Poule met IJsland,Kroatie en Nigeria, maar in de Kwart Finale wacht Spanje hoogst waarschijnlijk ze op.


Als ik zelf voor een topscorer zou moeten gaan zou ik eerder een scorende speler van Brazilie (Neymar), Spanje (Costa), Frankrijk (Griezmann) of de spits van Duitsland.


Het is jammer dat je veel WK bets niet met elkaar kunt combineren op Unibet.


Wat vinden jullie van dit rijtje?


Iran, Saudi Arabia, Australie,Zuid Korea en Panama allen laatste in de poule. odds 12.46 en paar tientjes erop gooien.

2 Vind ik leuk's
Op wo. 11 apr. 2018, 13:28 schreef richard123:
Op wo. 11 apr. 2018, 12:02 schreef griekhoofd:

Neymar, Muller, Messi, Ronaldo en Griezmann. Dan heb je ze wel denk ik. Voor dit WK heb ik trouwens zwaar het gevoel dat een andere topspeler de spotlights gaat stelen (dus geen Ronaldo of Messi).

Heeft Muller wel een basisplek bij de Duitsers?


Ter info: dit zijn de topscorers van de laatste vier edities. Bij een gelijke stand wordt je winst gedeeld?



2002 Ronaldo = Finale

2006 Klose = Halve Finale

2010 Muller = Halve Finale

2010 Villa = Finale

2010 Sneijder = Finale

2010 Forlan = Halve Finale

2014 Rodriguez = Kwartfinales

3 Vind ik leuk's

Wat je zegt. De kans dat het een grote naam wordt is daardoor wel erg groot.


Ik deel je mening wat betreft Messi. Los van het dat Argentinië niet best is momenteel, kan Messi ook niet uitblinken bij de Argentijnen. Toch zou ik hem wel lowstake spelen. Puur omdat het Messi is :)

3 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Je zou bij Argentinië ook zomaar het Nederland effect kunnen krijgen van 2014 he. Dat niemand er iets van verwacht en dat het opeens in elkaar valt, ze blijven toch lastig te verslaan in een KO wedstrijd. Als ze verliezen is het na verlenging of pingels.

1 Vind ik leuk's

Wedden op de WK selecties kan ook lucratief zijn. Op dit moment is dit mogelijk voor een aantal landen waaronder Belgie en Frankrijk.


Zijn er mensen met inzichten op dat gebied? Bij Frankrijk valt bijvoorbeeld op dat Dembele nog 1,60 krijgt om mee te gaan. Lacazette zelfs boben de evens.

1 Vind ik leuk's
Op wo. 11 apr. 2018, 17:51 schreef griekhoofd:

Je zou bij Argentinië ook zomaar het Nederland effect kunnen krijgen van 2014 he. Dat niemand er iets van verwacht en dat het opeens in elkaar valt, ze blijven toch lastig te verslaan in een KO wedstrijd. Als ze verliezen is het na verlenging of pingels.

Ik denk dat je Argentinië nooit op voorhand moet uitschakelen. Voetbal zit daar in het bloed en ze doen het altijd goed, net Duitsers.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Agüero twijfelgeval voor WK na kijkoperatie aan knie

0 Vind ik leuk's

Payet is trouwens goed bezig, mee naar het WK odds 2.0

0 Vind ik leuk's

ik blijf erbij, het meeste geld valt in groep D te verdienen.


Argentinie en Kroatie zijn favoriet voor Top 2 maar volgens mij haalt Kroatie dat niet.


Nigeria krijgt 3.50 en IJsland 3.75


ik schat Nigeria wel hoger in dan kroatie eigenlijk

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op di. 17 apr. 2018, 21:24 schreef yellowboy:

ik blijf erbij, het meeste geld valt in groep D te verdienen.


Argentinie en Kroatie zijn favoriet voor Top 2 maar volgens mij haalt Kroatie dat niet.


Nigeria krijgt 3.50 en IJsland 3.75


ik schat Nigeria wel hoger in dan kroatie eigenlijk

Kroatie met Modric, Mandzukic, Rakatic, Kovacic en Persic?

welke spelers op niveau spelen er bij Nigeria?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.