Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedden:
kevin0202:
wedden:
Gareth Bale naar Real Madrid voor 99 miljoen euro en wordt daarmee de duurste voetballer aller tijden.

Ik had paar dagen geleden dat het 108 miljoen is..

Ik lees in een aantal grote kranten dat de transfersom 99 miljioen bedraagt. Bale gaat bij Real 10 miljoen per jaar verdienen in een contract voor zes seizoenen.

Ahzo oke u kunt gelijk hebben hoor. Heb het snel gelezen en stond 108 miljoen maarja als u hebt in meer artikels gelezen hebt zal u het wel bij het langst eind hebben.
0 Vind ik leuk's
kevin0202:

Ahzo oke u kunt gelijk hebben hoor. Heb het snel gelezen en stond 108 miljoen maarja als u hebt in meer artikels gelezen hebt zal u het wel bij het langst eind hebben.

Ik denk dat die 108 miljoen speculaties waren van paar dagen geleden toen er nog niks concreets was.
Hier een paar nieuws titels over Gareht Bale :
'Real zal 99 miljoen neertellen voor Gareth Bale' - Gva.be
Gareth Bale voor 99 miljoen euro naar Real Madrid - Sportmagazine.knack.be
99.000.000 (of: wat kun je doen voor 1 Gareth Bale?) HP/De Tijd
'Bale voor 99 miljoen naar Real Madrid' AD.nl
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
De winterstop komt eraan. Welke transfers zijn aantrekkelijk?
John Guidetti naar Feyenoord @ 15.00
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Which team will Juan Mata be playing for on February 1st 2014? Juventus, 1/10 @41 (Bwin)
Juan Mata komt bij Chelsea sinds de komst van Mourinho maar weinig aan spelen toe. Mourinho heeft aangegeven de spelmaker te willen behouden, maar heeft aangegeven dat de deur altijd open staat.
Zeker met het oog op het naderende WK denk ik dat Mata het liefst zijn biezen pakt. Met name vanuit Italië is er veel interesse voor de Spanjaard. Inter, Napoli en Juventus zouden hem maar wat graag aan hun selectie toevoegen. Ook het Franse PSG is een serieuze gegadigde. Aangezien Chelsea de speler liever niet aan een directe concurrent wil verkopen lijken de Engelse clubs bij voorbaat af te vallen.
Het is een long shot, maar deze pick is tegen deze odds in mijn ogen wel een unit waard.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/248171/mourinho-kan-vertrekwens-mata-en-essien-begrijpen/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Cristian Tello to sign for before 1st February 2014: Valencia, 2/10 @11 (BetVictor)
Cristian Tello komt bij FC Barcelona weinig aan spelen toe en heeft bij het bestuur aangegeven al dan niet tijdelijk elders onderdak te willen vinden. Liverpool en Valencia zijn de 2 voornaamste kandidaten om de vleugelspits in te lijven. Eerder deze week leek de transfer naar Liverpool zo goed als rond, maar nu is dus ook Valencia in de race voor zijn handtekening.
Valencia stelde deze week Pizzi aan als nieuwe trainer. Hij liet al weten zich deze transferperiode vooral op de voorhoede te willen richten.
Deze odd staat in mijn ogen veel te hoog - zelf zou ik eerder denken aan een odd van rond de 4 a 5. Bijkomend voordeel is dat ook een eventuele verhuurperiode bij BetVictor winnend is.
Een andere interessante optie is wellicht de pick Tello to leave FC Barcelona @1.55 (Betsson, te vinden onder Spain Specials). Ik wacht wat betreft die pick echter eerst de beslissing van het FC Barcelona-bestuur af.
http://www.football-espana.net/39139/tello-agent-meet-barca
http://www.superdeporte.es/valencia/2013/12/30/tello-le-dira-barca-quiere/214096.html
http://www.football-espana.net/39167/pizzi-wants-attacking-reinforcements
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
goede jeroen! (y) ik speel mata met je mee.
Diego costa to sign@ Arsenal @ 5.00
ook wel primaa.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Hmmm, slecht nieuws. FC Barcelona wil Tello niet laten gaan. Nu is de Tello to stay @2.30 (Betsson) wellicht een optie! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Tim Krul club after summer transfer window: AC Milan, 1/10 @34 (BetVictor)
AC Milan-sluitpost Abiatti is alweer 36, dus manager Seedorf kan wel een nieuwe doelman gebruiken. Hij zou landgenoot Krul (Newcastle United) op het oog hebben. De Mexicaan Ochoa wordt eveneens gevolgd, maar de voorkeur zou uitgaan naar de Nederlander in Engelse dienst.
Het is op dit moment maar een gerucht, maar ik kan me voorstellen dat Krul toe is aan een nieuwe uitdaging. AC Milan kent een moeilijk seizoen, maar is en blijft qua allure natuurlijk een absolute topclub en zou in die zin duidelijk een stap vooruit zijn. Tegen de huidige odd van BetVictor wil ik hier wel een unit aan wagen. Onder de 20 zou ik 'm echter niet meer spelen.
http://www.soccernews.nl/news/245775/Krul_opnieuw_in_nadrukkelijke_belangstelling_AC_Milan
http://football-italia.net/47722/krul-milan
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
milan gaat de mexicaanse doelman ochoa halen en geen krul....
0 Vind ik leuk's
To be included in England squad - WK 2014
R.Sterling
Pick: Yes
Odd: 1.45
Stake: 5/10
Lage odd maar een zekerheidje, Sterling speelt een uitstekende competitie en houdt spelers als chamberlain en de geblesseerde walcott achter zich. Milner speelt bijna nooit en ik verwacht dus dat hij sterling mee neemt omdat hij een uitstekende spelers is die altijd voor gevaar kan zorgen.
J.Henderson
Pick: Yes
Odd: 1.50
Stake: 5/10
Ook deze lijkt mij een zekerheidje, Henderson doet al het loop werk op het middenveld bij Liverpool en dat werkt zijn vruchten af. Vele mensen zien hem als de nieuwe Gerrard. Henderson heeft ook een uitstekend seizoen en ik hoop heel erg voor het Engelse voetbal maar ook voor de voetbal liefhebbers dat Liverpool kampioen wordt. Als het aan mij ligt kan de bondscoach niet om deze 2 spelers heen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.