Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rangershooter:
Bij unibet staat er bij de transfer bets dat 1 september de einddatum is.
Word die vervroegd zodra het contract getekend is van de speler,
of zal je met de prijs toch echt tot 1 september moeten wachten?

Bij Betvictor kan ik met zekerheid zeggen dat ze de weddenschap al uitbetalen als de deal rond is en niet wachten tot 1 september.
Bij Unibet weet ik het niet zeker. Ik had bv. een weddenschap geplaatst dat Neymar naar Barcelona zou gaan, maar deze is tot nu toe nog niet uitbetaald. Het kan echter ook zijn dat ze uitbetalen als het transferseizoen officieel start. Maar het kan ook dat ze tot 1 september wachten, ik weet het niet.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Nani naar Monaco @ 2,50 bij Betvictor.
De geruchten worden alsmaar groter dat Nani naar Monaco zou gaan. Monaco zou £20 miljoen over hebben voor Nani. Heb er zelf weer een meer dan gemiddeld bedrag op gezet.

Het gaat tussen Monaco en Galatasaray. Beide ploegen staan nu aan een odd van 1,833. Volgens een Turks medium zou er zelfs al een voorakkoord zijn tussen Nani en Galatasaray, maar het is de vraag of het een betrouwbaar medium is.
0 Vind ik leuk's
Mijn gevoel zou zeggen Monaco, als Galatasaray serieus bezig zou zijn met de komst van Nani moest dat namelijk gemeld worden op de aandelenmarkt (Net zoals is gedaan met Chedjou)
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
wat denken jullie van dit?
Tsjechië : Italië
1x2
Italië
2.1
Actief
07 Jun 20:35
Oostenrijk : Zweden
1x2
Zweden
2.65
Actief
07 Jun 20:20
Albanië : Noorwegen
1x2
Noorwegen
2.4
Actief
07 Jun 20:50
Ijsland : Slovenië
1x2
Ijsland
2.4
Actief
0 Vind ik leuk's
oppijpen, dit is een topic over transfers niet over wedstrijden.
Ik deze totos ingezet:
2 euro benteke naar Dortmund @30
10 euro Ronaldo naar Manchester United @5
5 euro Cavani naar Real Madrid @ 4
10 euro Bale naar Real Madrid @2,75
10 euro Chadli naar Juventus @3,75
5 euro Jovetic naar Arsenal @5
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Higuain naar Arsenal @ 1,909 bij Betvictor.
Zowel Arsenal als Juventus staan aan 1,909 op Betvictor. Deze bookie meent dus dat de kansen voor beide ploegen ongeveer 50/50 zijn. Ik las vandaag echter dat Wenger naar Parijs is gevlogen voor een gesprek met de zaakwaarnemer van Higuain en dat Arsenal 20 miljoen over heeft voor hem. Dit doet mij vermoeden dat de kansen voor Arsenal toch iets groter zijn dan die voor Juventus. De moeite om iets op te zetten in ieder geval.
Daarnaast doet het gerucht de afgelopen dagen de ronde dat Arsenal zeer binnenkort een grote transfer zal aankondigen. Naar mijn weten is er voorlopig nog geen andere speler waar ze zeer dichtbij staan, dus ik denk dat deze grote speler Higuain gaat zijn.
0 Vind ik leuk's
bij sommige transfers staat bij unibet de optie "een willekeurige andere club"
Ik ga ervan uit dat dit dan een andere club dan zijn huidige club betekend, of zou dit een andere club dan het lijstje waar je op kunt wedden zijn?
Iemand die me hiermee kan helpen?
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Higuain naar Arsenal @ 1,909 bij Betvictor.

Wat betreft de grote transfer, ik ken iemand die veel contacten heeft bij Arsenal en hij vertelde mij dat de namen van Bender, Fellaini en Capoue worden genoemd als eerste grote aankoop. De eerste aankoop moet naar verwachting eind deze week worden gepresenteerd. Ook zou Wenger gesproken hebben met Rooney en heeft hij een lijstje van zes spitsen, waar hij een keuze uit zal maken. Hier staat inderdaad Higuain ook op en ook is daar inderdaad een gesprek mee geweest.
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
mortimer9:
bij sommige transfers staat bij unibet de optie "een willekeurige andere club"
Ik ga ervan uit dat dit dan een andere club dan zijn huidige club betekend, of zou dit een andere club dan het lijstje waar je op kunt wedden zijn?
Iemand die me hiermee kan helpen?

Dit betekent wel degelijk een andere club dan het lijstje clubs dat vermeld staat, dus niet enkel zijn huidige club.
psvkevin:
Wat betreft de grote transfer, ik ken iemand die veel contacten heeft bij Arsenal en hij vertelde mij dat de namen van Bender, Fellaini en Capoue worden genoemd als eerste grote aankoop. De eerste aankoop moet naar verwachting eind deze week worden gepresenteerd. Ook zou Wenger gesproken hebben met Rooney en heeft hij een lijstje van zes spitsen, waar hij een keuze uit zal maken. Hier staat inderdaad Higuain ook op en ook is daar inderdaad een gesprek mee geweest.

De berichten blijven dat Juventus en Arsenal als enige 2 clubs voluit voor Higuain gaan. Na mijn vorige post was de quotering van Arsenal gezakt naar 1,666 of zoiets en die van Juventus gestegen naar 2,750. Ik heb wat toen wat tegen gebet op Juventus, zodat ik geen verlies heb als hij naar Juventus gaat en een redelijke winst als hij naar Arsenal gaat. Zonet nog eens gekeken naar de odds, en nu blijkt Juventus weer aan 1,50 te staan en Arsenal aan 2,50. Het schommelt dus nogal en het is voorlopig moeilijk te zeggen welke van de 2 clubs met hem aan de haal zal gaan. Real Madrid zou echter nog willen wachten met een akkoord tot ze een nieuwe trainer hebben aangesteld.
Ik kan wel niet geloven dat Rooney bij Arsenal zou tekenen. Ik denk niet dat hij dat de fans van ManU zou aandoen, en bovendien zijn zijn looneisen volgens mij veel te hoog voor Arsenal.
0 Vind ik leuk's
Hee Wedmaniakken, Gokbeesten, Bwinverslaafden, Unibetgebruikers,
Ik ben tegenwoordig helemaal van het wedden op transfers. Ik heb er inmiddels al aardig wat gezet (helft van mijn bankroll), maar voorlopig blijft het hierbij. Ik ben benieuwd wat jullie ingezet hebben. Wat zijn jullie strategieën? Die van mij is als ik iets lees en het staat op meerdere sites dan zet ik al gauw wat in. Bij sommige is dat misschien iets te vroeg en waren het alleen maar speculaties. Bij andere ben ik vooral blij dat ik het ingezet heb. Het mooiste voor beeld is van Alderweireld. Ik las ergens dat Rudy Voller (scout van bayer leverkusen) op tribune zat voor hem en gelijk in gezet, een half uur later was de quote van 7,5 naar 2,6 gegaan. Bij Ronaldo, Cavani en Bale ben ik iets te voorbarig geweest en zal waarschijnlijk niet gebeuren. Ik heb nu 72 euro in gezet ben benieuwd wat ik er voor terug krijg.
Ik deze totos ingezet:
2 euro benteke naar Dortmund @30
10 euro Ronaldo naar Manchester United @5
5 euro Cavani naar Real Madrid @ 4
10 euro Bale naar Real Madrid @2,75
10 euro Chadli naar Juventus @3,75
5 euro Jovetic naar Arsenal @5
10 euro Alderweireld naar willekeurige duitse club @7,5
20 euro Maher naar Ajax @2,5
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.