Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Om hier nog een aantal aan toe te voegen:
Rickie Lambert @2,25 Betfred 5/10
Steven Caulker @7 Betvictor 1/10
Luke Shaw @3 Betvictor 2/10
Volgens de pers zijn Rooney en Sturridge zeker van deelname aan het WK. Ook Welbeck is nagenoeg verzekerd van een plekje. Een laatste plaats zou dan gaan tussen Lambert en Carroll. Twee fysiek sterke spitsen, maar Lambert kent een veel beter seizoen dan Carroll. Dat de speler van Southampton meegaat is een grote kans en 2,25 is daarom een mooie odd. Voor de linksback positie gaat het vooral tussen Ashley Cole en Luke Shaw. De ervaren Cole speelt niet wekelijks bij Chelsea terwijl Shaw juist wel elke wedstrijd van de partij is. Baines is kandidaat nummer 1 voor die plek, maar Shaw als backup zou een hele goede keus van Hodgson zijn. Tot slot Steven Caulker wat een grote gok is, maar het proberen waard. Kent een redelijk sterk seizoen bij Cardiff en een andere kandidaat, Chris Smalling, kent juist een tegenvallend seizoen bij Manchester. Het zou mij niet verbazen als hij Smalling thuislaat en juist Caulker meeneemt.
0 Vind ik leuk's
scottyboy1703:
To be included in England squad - WK 2014
R.Sterling
Pick: Yes
Odd: 1.45
Stake: 5/10

Gedropt naar 1,28 (y)
0 Vind ik leuk's
Speelt Fernando Torres na 1 september nog voor Chelsea? Nee, 3/10 @1.98 (Unibet)
Volgens de berichtgeving (SkySports) is Chelsea zo goed als rond met Atletico Madrid-spits Diego Costa - als hij komt is hij natuurlijk de nummer 1-aanvaller op Stamford Bridge en zakt Torres wederom een plekje in de pikorde van Mourinho. Als ook Lukaku terugkomt van zijn succesvolle verhuurperiode bij Everton zie ik weinig toekomst voor de Spanjaard bij Chelsea. Op dit moment speelt er voor zover ik weet nog niets rondom Torres, maar het is natuurlijk slechts een kwestie van tijd voordat de geruchtenmachine rondom zijn persoon weer begint te draaien.
Torres heeft in zijn 4 jaar in Londen eigenlijk nooit echt indruk weten te maken en lijkt toe aan een nieuwe uitdaging. Een terugkeer naar Atletico Madrid als vervanger voor Diego Costa (@2.25, BetVictor) ligt het meest voor de hand, maar ik zie meer brood in de iets lagere odd van Unibet.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
is er al een bookie die strootman naar manchester united aanbiedt? v Gaal aanbidt hem volgensmij zo´n beetje dus nu zijn aanstelling officieel is denk ik dat hij hem wel naar manchester haalt.
0 Vind ik leuk's
^

Unibet biedt deze weddenschap aan @2,90. Is goed speelbaar natuurlijk, maar de odds zijn ook weer niet zo hoog dat ik deze high stake ga spelen.
Met tranfers kan er veel gebeuren, zijn vaak ook schimmige spelletjes.
0 Vind ik leuk's
vind ik nog aan de hoge kant. Al blijft t natuurlijk de vraag of roma hem laat gaan, maar schat de kans toch wel 50% dus in mijn ogen wel value. Bedankt in ieder geval voor je reactie!
0 Vind ik leuk's
Yaya Toure club after summer transfer window: PSG, 2/10 @7.00 (BetVictor)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215465
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Next Southampton manager by August 16th 2014: Roberto Mancini, 2/10 @23 (Betfair)

Mancini heeft zijn handen weer vrij en is in de ogen van de bookies een goede kanshebber om het takenpakket van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Pochettino bij Southampton over te nemen. Koeman blijft met een odd van 2.00 (BetVictor, Paddy Power) favoriet, maar de Italiaan zit de Nederlander met een odd van maximaal 4.50 (Bet365) op het vinkentouw. William Hill en BetVictor zitten zelfs op een odd van slechts 2.50. Wat dat betreft is de odd bij Betfair natuurlijk prima value en wil ik er wel 2 units aan wagen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Jordy Clasie club after summer transfer window: Swansea City, 1/10 @34 (BetVictor)

Jordy Clasie lijkt na dit WK onhoudbaar voor Feyenoord. Volgens het AD hebben de Portugese topclubs, Fiorentina én Swansea City serieuze interesse voor de middenvelder.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/32289_AD%3A%20%27Topclubs%20in%20Portugal%2C%20Swansea%20en%20Fiorentina%20in%20de%20markt%20voor%20Clasie%27.php
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
[B]Daniel Agger club after summer transfer window: Arsenal, 1/10 @25 (Betfred)[/B]

http://metro.co.uk/2014/08/06/arsenal-set-to-make-shock-transfer-offer-for-liverpool-defender-daniel-agger-4822769/

Barcelona is volgens de Engelse pers de favoriet voor het binnenhalen van Agger die weg wil bij Liverpool. Vandaag kwam echter ook het nieuwtje dat Arsenal interesse in hem heeft, omdat ook Vermaelen op het punt staat te vertrekken. De geruchten in de Britse pers moet je altijd met een korreltje zout nemen, maar een quotering van 25 bij Betfred kun je volgens mij natuurlijk niet laten liggen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.