Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Joey Barton naar Marseille @ 1,40 bij Unibet.
http://www.transfermarketweb.com/?action=read&idsel=124559
Lage odd, maar het is wel zo goed als zeker.
0 Vind ik leuk's
Voor de leden die Tom De Sutter naar club brugge speelden hebben gewonnen (y) welkom Tom
0 Vind ik leuk's
Jens Toornstra na transfer window bij FC Utrecht @3.00 bij Unibet

Als Brands blijkbaar heeft aangegeven dat ze geen interesse hebben, lijkt me dit wel een lekkere odd
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Speel hem mee SNKA.
Coentrao naar Monaco @ 4,00 op Betvictor.
PSG en Monaco zaten achter dezelfde links back aan, Lucas Digne. Er werd verondersteld dat wanneer de ene ploeg hem aantrekt, de andere ploeg dan achter Coentrao aan zou gaan. PSG heeft Digne vandaag aangetrokken, dus nu zou Monaco achter Coentrao aan gaan. Tottenham zou al een bod hebben gedaan op Coentrao van 7 miljoen, maar dat werd geweigerd door Real. Als Monaco zich in de strijd gaat mengen, denk ik niet dat Tottenham nog veel in de pap heeft te brokken. Het zijn echter weer geruchten, dus niet te veel op zetten best...
Op transfers richting Arsenal zet ik ook niet meer in zo lang Wenger daar trainer is. Hij heeft dit jaar een hele grote zak met geld gekregen van het bestuur, maar de zoals altijd spaarzame (of gierige) Wenger heeft er nog niks mee gedaan. Als hij iets meer biedt voor Higuain heeft hij hem binnen, want Higuain heeft al een persoonlijk akkoord met Arsenal, alleen wil Real dus meer geld. Daarnaast zoekt Arsenal nog een keeper, maar laten ze Julio Cesar, die ze voor een peulschil zouden kunnen halen, waarschijnlijk naar Napoli vertrekken. Onbegrijpelijk dat Wenger zo'n dikke keeper aan zijn neus laat voorbij gaan. Cesar had al aangegeven dat hij graag in Londen wilde blijven als hij de kans had. De fans van Arsenal beginnen ook te vrezen dat ze het weer met een groot aantal B-spelers gaan moeten stellen volgend seizoen.
0 Vind ik leuk's
Mboyo zou een akkoord hebben met Anderlecht, morgen zou alles gefinaliseerd worden.
0 Vind ik leuk's
odd al gedaalt naar 2.20
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Willian naar Tottenham @ 3,00 op Betvictor.
Volgens Russische media vandaag zou Willian binnenkort toch bij Tottenham tekenen, ondanks dat het de afgelopen dagen leek dat Chelsea de strijd ging winnen. Chelsea is nog steeds favoriet op Betvictor met een odd van 1,44. Desondanks is een odd van 3,00 te mooi om het gokje niet te wagen. Met het geld dat Tottenham voor Bale krijgt, lijkt mij de kans groot dat ze Willian kunnen lokken.
Update: volgens goal.com zou Mourinho dan weer bevestigd hebben dat Willian enkel nog een medische controle moet ondergaan alvorens hij een speler van Chelsea wordt. Deze weddenschap toch maar best even links laten liggen dus.
0 Vind ik leuk's
Gareth Bale naar Real Madrid voor 99 miljoen euro en wordt daarmee de duurste voetballer aller tijden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Gareth Bale naar Real Madrid voor 99 miljoen euro en wordt daarmee de duurste voetballer aller tijden.

Ik had paar dagen geleden dat het 108 miljoen is..
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
wedden:
Gareth Bale naar Real Madrid voor 99 miljoen euro en wordt daarmee de duurste voetballer aller tijden.

Ik had paar dagen geleden dat het 108 miljoen is..

Ik lees in een aantal grote kranten dat de transfersom 99 miljioen bedraagt. Bale gaat bij Real 10 miljoen per jaar verdienen in een contract voor zes seizoenen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.