Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2015/2016

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de europa league staat kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


Omdat het nieuwe europa league seizoen toch alweer een tijdje bezig is... en om het enigszins overzichtelijk te houden hier op het forum.. een nieuwe topic!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 6-08-2015 07:51 Voetbal
in 6-08-2015 07:51 Voetbal
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tegen beter weten in toch maar een EL betje:
Az over 1,5 teamgoals
st etienne over 0,5 teamgoals
celtic- fener over 2,5 goals.
20 maakt 145
0 Vind ik leuk's
Hoppaaa!!! im on fire
0 Vind ik leuk's
Tipjes voor vnvnd?

Momenteel speel ik enkel napoli winst 1.28
0 Vind ik leuk's
Krasnador thuis tegen Paok @ 1,75 is voor mij een mooie. Gewoon om de simpele reden dat de Krasnador de laatste weken goed bezig is, met name thuis en Paok uit niet sterk is. Heenwedstrijd was een gelijkspel overigens 0-0. Het was een gelijkopgaande wedstrijd. Ik verwacht dat Krasnador wel het verschil kan maken.

Verder nog:

Celtic - Molde BTTS Yes @ 1,70
Sparta Praag - Schalke BTTS Yes @ 1,65
Viktoria Pilzen - Rapid Wenen BTTS Yes @ 1,75
Saint Ettiene - Dnper U2,5 @ 1,60
Qarabag - Monaco U2,5 @ 1,44
Sion - Bordeaux U2,5 @ 1,60
Besiktas - Lokomotiv Moskou 1 @ 1,70

De laatste is wel twijfel, maar speel hem persoonlijk wel. Ik weet niet hoe serieus Besiktas de EL neemt, Lokomotiv daarentegen totaal uit vorm en krijgt in de laatste 3 wedstrijden de ene klap na de andere te verwerken.
0 Vind ik leuk's
Ik speel Skender - Sporting over 2,5
Napoli
Fiorentina
Lazio
0 Vind ik leuk's
Tinus: Lazio mist heel veel spelers omdat ze aankomend weekend tegen AS Roma moeten, ik zou die niet doen!
0 Vind ik leuk's
AZ +1,5 @ 1,49

AZ was beter in de thuiswedstrijd. Duitsers raken maar niet echt in vorm. Hoewel een wedstrijd als deze alle kanten op kan - sluit zelfs niet uit dat AZ punten pakt - zie ik AZ hier iig niet met meer dan 1 goal verliezen.

Bilbao @ 1,30

Trainer gaat waarschijnlijk niet rouleren, appeltje eitje voor Bilbao.

Spurs BTTS @ 1,91

Ik zie wel kansen voor Anderlecht aangezien Spurs maandag nog heeft gespeeld en van het weekend tegen Arsenal speelt. Spurs is wel in vorm de laatste tijd, dus verwacht ook wel een goaltje van hun.

Liberec x2 @ 1,70

Met de schorsing van de Leeuw en de blessure van Mahi zie ik te weinig aanvallende stootkracht voor Groningen. Liberec wist bovendien al bij Marseille te winnen. Vind 1,70 dan ook een mooie odd.

Qarabag 1x @ 1,68

Qarabag is thuis sterk en wist daar ook al van Anderlecht te winnen. Verwacht dat ze ook Monaco minstens op een gelijkspel kunnen houden. Monaco heeft in de eigen competitie ook moeite met het winnen van wedstrijden en speelt veel gelijk. Denk bovendien dat ze niet ontevreden zijn met een puntje in Baku.

totale odd: 10,57
0 Vind ik leuk's
Oke, thanks Lesley. (y)
0 Vind ik leuk's
amille:
AZ +1,5 @ 1,49

AZ was beter in de thuiswedstrijd. Duitsers raken maar niet echt in vorm. Hoewel een wedstrijd als deze alle kanten op kan - sluit zelfs niet uit dat AZ punten pakt - zie ik AZ hier iig niet met meer dan 1 goal verliezen.

Bilbao @ 1,30

Trainer gaat waarschijnlijk niet rouleren, appeltje eitje voor Bilbao.

Spurs BTTS @ 1,91

Ik zie wel kansen voor Anderlecht aangezien Spurs maandag nog heeft gespeeld en van het weekend tegen Arsenal speelt. Spurs is wel in vorm de laatste tijd, dus verwacht ook wel een goaltje van hun.

Liberec x2 @ 1,70

Met de schorsing van de Leeuw en de blessure van Mahi zie ik te weinig aanvallende stootkracht voor Groningen. Liberec wist bovendien al bij Marseille te winnen. Vind 1,70 dan ook een mooie odd.

Qarabag 1x @ 1,68

Qarabag is thuis sterk en wist daar ook al van Anderlecht te winnen. Verwacht dat ze ook Monaco minstens op een gelijkspel kunnen houden. Monaco heeft in de eigen competitie ook moeite met het winnen van wedstrijden en speelt veel gelijk. Denk bovendien dat ze niet ontevreden zijn met een puntje in Baku.

totale odd: 10,57


Meegespeeld (Y)
0 Vind ik leuk's
Balen man, was lekker geweest als az wat minder lat had geraakt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.