Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2015/2016

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de europa league staat kan je hier vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========


Omdat het nieuwe europa league seizoen toch alweer een tijdje bezig is... en om het enigszins overzichtelijk te houden hier op het forum.. een nieuwe topic!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 6-08-2015 07:51 Voetbal
in 6-08-2015 07:51 Voetbal
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hoe zit het met de player cards in de europa league? Heb bij aantal bookmakers gekeken, maar ik denk dat de player card bets (nog) niet aangeboden worden.

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 14:45
0 Vind ik leuk's
Slechte ervaringen met kaartenbets in de EL. Vorig jaar had ik dit perfect uitgezocht. Geen enkele speler van een geplaatst team pakte toen een kaart om 'schoon' te beginnen aan de volgende ronde.
0 Vind ik leuk's
EL wordt natuurlijk wat minder serieus genomen, dat zie je aan alles terug. Toch zijn het wel leuke bets om mee te nemen, afhankelijk van de noteringen natuurlijk. Dan maar met iets lagere stakes.
0 Vind ik leuk's
@Visioen Ja klopt, ik kan me herinneren dat de card bets in EL wedstijden vorig jaar niet echt een succes waren. Ik laat ze denk ik links liggen, als ze uberhaupt al aangeboden worden.
0 Vind ik leuk's
Welke spelers staan op scherp en zijn al door? Is maybe toch t proberen waard
0 Vind ik leuk's
Idd, weet iemand het toevalig want ik wil het wel proberen!
0 Vind ik leuk's
zijn ze in de europa league ook geschorst bij een 3e gele kaart?
0 Vind ik leuk's
Valuebetjes voor vanavond (uiteraard low stake): MARATHONBET

Molde @ 8.20

Celtic @ 7

Dinamo Minsk @ 8.8

Besiktas @ 6

Skenderbeu @ 10 (als het verkeerd is -> schuld van Lachen34!!! ;) )
0 Vind ik leuk's
Fenerbahce - Lokomotiv Moskou

Lokomotiv Moskou +1 asian handicap @ 1.847 (7/10)

Lijkt me hier value te liggen op Lokomotiv, Fenerbahce normaal niet de ploeg die enorm gemakkelijk scoort en met veel goals verschil wedstrijden afsluit.
0 Vind ik leuk's
was een bericht voor CL, kan het niet verwijderen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.