Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2011-2012

Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Engelse Premier League 2011-2011.
De competitie opent op 6 augustus (15:00) met de volgende wedstrijden:
Blackburn v Wolverhampton
Fulham v Aston Villa
Liverpool v Sunderland
Man City v Swansea
Newcastle v Arsenal
QPR v Bolton
Stoke v Chelsea
Tottenham v Everton
West Brom v Man Utd
Wigan v Norwich
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 7-07-2011 10:41 Voetbal
in 7-07-2011 10:41 Voetbal
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Blackburn v Wolverhampton is wel een leuke wedstrijd, ik denk dat die in het voordeel van Blackburn Rovers beslist zal worden.
0 Vind ik leuk's
Als ik alles zo eens een beetje bekijk,dan verwacht ik Fulham als de verrassing van het nieuwe seizoen. Martin Jol gaat een degelijk ploegje hebben.
0 Vind ik leuk's
Arsenal zou wel eens kampioen kunnen worden dit seizoen, mits Fabregas en Nasri blijven en er achterin nog wat versterkt wordt. ManU. en Chelsea zijn allebei aan het vernieuwen, en Liverpool is ook nog aan het opbouwen, dus dit seizoen moet het echt gaan gebeuren. Het afgelopen seizoen hadden ze nog wat last van de zenuwen zodra een prijs in zicht kwam (zowel de League Cup-finale als het kampioenschap onnodig verknald eigenlijk), dat zal ze dit jaar waarschijnlijk niet meer gebeuren. Een odd van bijna 10 op betfair dat ze kampioen worden lijkt me aantrekkelijk.
Nog wel de transfers afwachten dus.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Arsenal zou wel eens kampioen kunnen worden dit seizoen, mits Fabregas en Nasri blijven en er achterin nog wat versterkt wordt. ManU. en Chelsea zijn allebei aan het vernieuwen, en Liverpool is ook nog aan het opbouwen, dus dit seizoen moet het echt gaan gebeuren. Het afgelopen seizoen hadden ze nog wat last van de zenuwen zodra een prijs in zicht kwam (zowel de League Cup-finale als het kampioenschap onnodig verknald eigenlijk), dat zal ze dit jaar waarschijnlijk niet meer gebeuren. Een odd van bijna 10 op betfair dat ze kampioen worden lijkt me aantrekkelijk.
Nog wel de transfers afwachten dus.

Verkoop Fabregas is al zo goed als rond en en het is ook zeer waarschijnlijk dat Nasri verkocht zal worden deze transferperiode. Daarnaast heeft Van Persie aangegeven dat wanneer er geen versterkingen komen hij ook weg wilt bij Arsenal. Met de huidige selectie kan ik me ook niet voorstellen dat ze dit jaar kampioen kunnen gaan worden, ze worden door de concurrentie op de meeste posities overklast.
Ik denk juist daarentegen dat Liverpool wel eens kampioen kan gaan worden dit jaar (krijgen meer odds dan Arsenal).
Na de winterstop heeft Liverpool veel gewonnen met de nieuwe aanwinsten dat zouden ze dit jaar wel eens door kunnen gaan zetten, dit was ook nog grotendeels zonder sterspeler Gerrard.
0 Vind ik leuk's
Ja, 't zou jammer zijn als die transfers echt door gaan inderdaad, maar dat moet je eerst nog maar afwachten. Vrijdag was het nog zogenaamd 'zeker' dat Nasri naar Manchester United zou gaan, en vandaag is het weer 'zeker' dat ie naar ManCity gaat. Die van Fabregas
Ik denk echt dat je Arsenal onderschat trouwens. Ze spelen niet consistent, maar áls ze een goede periode hebben, dan spelen ze ook echt goed. Barcelona heeft 2 belangrijke wedstrijden verloren dit seizoen: de ene was de bekerfinale tegen Madrid (wat eigenlijk geen voetbalwedstrijd meer was), en de andere was de CL-wedstrijd tegen Arsenal (wat wel echt een voetbalwedstrijd was). Het laatste kwartier hing Barcelona zelfs volledig in de touwen, dat kunstje deed Manchester United ze niet na, en dat was Liverpool dit seizoenal helemaal niet gelukt. Die hele periode (vóór de League Cup-finale) was Arsenal fantastisch trouwens. Als ze een heel seizoen half zo goed kunnen voetballen als ze toen deden, worden ze kampioen op hun sloffen.
Maar als Nasri en Fabregas echt vertrekken is het afgelopen inderdaad. 't Zou me niks verbazen als Wenger dan zelf ook opstapt.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Maar Liverpool is misschien inderdaad ook wel een gokje waard. Zij hoeven geen Europese wedstrijden te spelen, de concurrentie wel. Dat kan best een rol gaan spelen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Maar Liverpool is misschien inderdaad ook wel een gokje waard. Zij hoeven geen Europese wedstrijden te spelen, de concurrentie wel. Dat kan best een rol gaan spelen.

Daar had ik nog niet eens bij nagedacht :p
Maar ik ben het inderdaad helemaal met je eens dat als ze zo spelen als tegen barca dat ze met gemak kampioen worden, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat QPR een leuke start kan maken, ik hou vooral mijn ogen op QPR, Swansea en Norwich.
0 Vind ik leuk's
Vergeet ManCity niet he, dit jaar waren ze er al kortbij en ze hebben hun nog versterkt. Bij Bwin kan je een bet doen op "kampioen zonder United en chelsea".. ManCity aan 2.20 Daar durf ik wel iets op zetten
0 Vind ik leuk's
Verwacht ook wel wat van QPR, thuis erg sterk. Voor de rest zal het wel weer Manchester United worden. Verwacht zeker een beter seizoen voor Liverpool.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.