Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2011-2012

Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Engelse Premier League 2011-2011.
De competitie opent op 6 augustus (15:00) met de volgende wedstrijden:
Blackburn v Wolverhampton
Fulham v Aston Villa
Liverpool v Sunderland
Man City v Swansea
Newcastle v Arsenal
QPR v Bolton
Stoke v Chelsea
Tottenham v Everton
West Brom v Man Utd
Wigan v Norwich
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 7-07-2011 10:41 Voetbal
in 7-07-2011 10:41 Voetbal
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
Seizoensbetje:
Shinji Kagawa Specials - Shinji Kagawa total Premier League starts in 2012/2013 season: 26 and over, 3/10 @6.50 (William Hill)
Ik zie hier toch wel aardig wat value. De Premier League kent 38 speelrondes, dus de van Borussia Dortmund overgekomen Japanner mag in principe 12 wedstrijden missen. Vorig seizoen startten Evra, Rooney, De Gea, Ferdinand, Evans en Carrick 26 of meer wedstrijden in de basis van de 'Red Devils'. Ik denk dat ook Kagawa het in zich heeft om uit te groeien tot een sleutelspeler voor de club.
Vorig seizoen kwam de Japanner tot 29 basisplaatsen voor Borussia Dortmund, terwijl de Duitse Bundesliga slechts 34 speelrondes heeft. Hij pakte vorig seizoen slechts 1 gele kaart, dus het gevaar van een schorsing is redelijk klein. Blessures zijn natuurlijk wel altijd een risicofactor. In februari hield een enkelblessure hem enkele weken aan de kant.

Ik denk dat hij een grote blessure krijgt en die wedstrijden niet red :)
0 Vind ik leuk's

Premier League 2012/2013
Chelsea
Arsenal
Beste eindklassering
Chelsea 1,50
Arsenal gaat weer een seizoen tegemoet waarin het lang moet mee strijden om plek 4. Chelsea zal mee doen om de titel (y)
0 Vind ik leuk's
Wij gaan voor het nieuwe seizoen 2012-2013 verder in dit topic:
https://www.voetbalwedden.net/topic/engelse-premier-league-2012-2013-1259/
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.