Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2011-2012

Hier bespreken we alles (tips, transfers, blessures, voorspellingen, clubnieuws etc.) voor de Engelse Premier League 2011-2011.
De competitie opent op 6 augustus (15:00) met de volgende wedstrijden:
Blackburn v Wolverhampton
Fulham v Aston Villa
Liverpool v Sunderland
Man City v Swansea
Newcastle v Arsenal
QPR v Bolton
Stoke v Chelsea
Tottenham v Everton
West Brom v Man Utd
Wigan v Norwich
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 7-07-2011 10:41 Voetbal
in 7-07-2011 10:41 Voetbal
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een tweetal vroege picks voor maandag in de wedstrijd Manchester United - Tottenham Hotspur:
Van der Vaart to score, 2/10 @4.50 (Unibet)
Both to score, 4/10 @ 1.80 (888Sport)

Hoofdreden voor deze picks is het gemis van een aantal steunpilaren in de verdediging van de Red Devils. Ferguson kan komende maandag geen beroep doen op Ferdinand Vidic en Rafael. De verwachting is dat de jongelingen Evans en nieuwe aankoop Jones het centrum van de verdediging gaan vormen. Evra is waarschijnlijk tijdig hersteld van een blessure. De Gea is een zeer talentvolle keeper, maar moet nog duidelijk zijn draai vinden in Engeland. Man U. is zeker favoriet voor deze wedstrijd (de laatste zege van de Spurs op Old Trafford is alweer 11 jaar geleden), maar ik zie Tottenham in deze omstandigheden zeker wel een doelpunt maken.
De wedstrijd tegen United wordt de eerste Premiership-wedstrijd voor de Spurs. De thuiswedstrijd tegen Everton van vorige week werd afgelast vanwege de ongeregeldheden in Londen. Eergisteren kwam de ploeg wel in actie in de voorronde van de europa league. Het Schotse Hearts werd met 0-5 van de mat geveegd. Van der Vaart opende de score.
Daarmee gaat hij eigenlijk door met waar hij vorig seizoen mee opgehouden was: belangrijke doelpunten maken. Vorig seizoen kwam hij in 2239 minuten voetbal 13 keer tot scoren (gemiddeld 1 goal per 172 minuten). Hij neemt ook de strafschoppen en vrije trappen.
Manager Redknapp kan overigens ook niet over een complete selectie beschikken. Crouch is een twijfelgeval, terwijl Hutton, Gallas en King zullen sowieso verstek moeten laten gaan. Modric is waarschijnlijk wel op tijd fit.
Hier de voorbeschouwing van de BBC:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14539056.stm
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Voor ronde 4:
Manchester City - Wigan Athletic
Away team to score: No 1.80
Sunderland - Chelsea
X/2 (rust/eindstand) 4.90
Is wel een groot risico, maar mooie quote.
Bolton - Manchester United
Away team to win 1.44
Stoke City - Liverpool
Total goals scored Over 2.5 2.05
Arsenal - Swansea City
Home team to win 1.40
0 Vind ik leuk's
youri-wagenvoord:
Voor ronde 4:
Manchester City - Wigan Athletic Away team to score: No 1.80
Sunderland - Chelsea X/2 (rust/eindstand) 4.90 Is wel een groot risico, maar mooie quote.
Bolton - Manchester United Away team to win 1.44
Stoke City - Liverpool Total goals scored Over 2.5 2.05
Arsenal - Swansea City Home team to win 1.40

Ik speel die wedstrijden ook (buiten stok - liverpool), maar dan 2 combi's die volgende bets bevatten (niet allemaal in 1 combi)
man city - wigan 1
sunderland - chelsea 2
bolton - man u 2
arsenal - swansea 1
0 Vind ik leuk's
Een pick voor morgen in de wedstrijd Chelsea - Arsenal:
Van Persie to score, 3/10 @3.45 (Unibet)
Arsenal is duidelijk niet aan haar sterkste seizoen bezig, maar Van Persie is een van de weinige spelers die zich aan de malaise weet te onttrekken. In zijn laatste 26 officiële wedstrijden was hij 25 keer trefzeker; in de laatste 12 uitwedstrijden scoorde hij 11 keer. Statistieken waar menig spits zijn vingers bij af zal likken. Dit seizoen was hij in 724 minuten Premiership-voetbal 7 keer trefzeker (1 goal per 103 minuten). In de midweekse wedstrijd tegen Bolton Wanderers (League Cup, 2-1 winst) kreeg hij rust.
Chelsea is terug te vinden op de derde plek, maar opvallend is het geringe aantal 'clean sheets:' alleen in het openingsduel, uit tegen Stoke City, hoefde Cech niet te 'vissen.' Afgelopen weekend gingen The Blues met 1-0 onderuit tegen nieuwkomer QPR. De scheidsrechter had een drukke middag: behalve de beslissende penalty gaf hij twee rode en zeven gele kaarten aan de bezoekers. Zodoende is Drogba geschorst. Bosingwa is weer beschikbaar omdat hij voor slechts een duel geschorst was en zijn straf dus al heeft uitgezeten in het midweekse duel met Everton (League Cup, 1-2 winst). Villas-Boas stuurde een mix van eerste elftal-spelers en reserves het veld op. Ramires keert waarschijnlijk terug van een blessure, maar Essien en Hilario zullen verstek moeten laten gaan. Daarnaast is er natuurlijk veel te doen geweest om de rel rond Terry en Ferdinand. Ik verwacht dat Terry gewoon speelt, echter andere sites melden dat Villas-Boas pas morgen een definitieve beslissing zal maken.
Arsene Wenger moet het overigens stellen zonder Gibbs, Wilshere en Sagna. Jenkinson is een twijfelgeval.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Een pick voor morgen in de wedstrijd Chelsea - Arsenal:
Van Persie to score, 3/10 @3.45 (Unibet)

Zelfs niet één keer maar liefst 3 keer :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zoals sommigen van jullie wel weten, ik ben Battes en schrijf voorbeschouwingen voor Voetbalwedden. Sinds 1 december ga ik me intensief bezig houden met Engeland; dit houdt dus de Premier League en de Championship in. Dit zijn zeer lucratieve competities, maar de picks moeten goed overdacht worden. Voor deze week heb ik drie wedstrijden eruit gepikt die goed te doen zijn en waar je je winst uit kunt halen. Elke week zal ik de links naar de voorbeschouwingen dan ook hier plaatsen.
Tips:
Fulham - Liverpool: 2 @ 2.25
https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-engelse-premier-league-2011-2012-fulham--liverpool-4123/
Leeds United - Millwall: 1 @ 1.90
https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-championship-2011-2012-leeds-united-millwall-4122/
Bristol City - Middlesbrough: 1 (DNB) @ 1.84
https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-championship-2011-2012-bristol-city-middlesbrough-4121/
Succes!
0 Vind ik leuk's
Zojuist is bekend geworden dat de captain van Manchester, Nemanja Vidic, de rest van het seizoen eruit ligt met een knieblessure. Vidic is een belangrijke, zo niet de belangrijkste speler van Manchester United en een rots in de verdediging.
Vorige week was Leeds United goed voorspelt, Bristol kreeg helaas in de 93e minuut de 0-1 om de oren en Liverpool vergat te scoren en kreeg ook in de laatste minuten een doelpunt tegen. Helaas, hopelijk gaat het deze week beter.
Deze week staat onder andere de wedstrijd Arsenal - Everton op het programma. Arsenal weet eindelijk weer wat winnen is en is de laatste tijd goed bezig, kunnen zij dit voortzetten? Voor Manchester United staan er spannende tijden op het programma; de achterstand op rivaal City loopt alsmaar op en nu moet het ook nog Vidic missen, hoe zij dit gaan opvangen is de grote vraag. Het Liverpool van Kenny Dalglish komt maar moeilijk tot scoren, en daarmee moet je wel je wedstrijden winnen. Is QPR de gewenste tegenstander op dit moment voor Suarez en zijn teamgenoten? Verder nemen we ook een kijkje naar de wedstrijd tussen Norwich City en Newcastle United. Newcastle was lekker bezig de laatste tijd, maar behaalde uit de laatste drie wedstrijden maar één punt. Kunnen zij het tij keren tegen Norwich City? Dan staat er ook nog een wedstrijd op het programma met voor ons oude bekenden; die tussen Fulham en Swansea. Weet Michel Vorm weer zijn doel schoon te houden tegen de mannen van Martin Jol en Bryan Ruiz?
Je zou haast vergeten dat de Premier League niet het enige niveau in Engeland is, maar ook in de Championship staat er een zeer interessant duel op het programma; Barnsley neemt het in eigen huis op tegen Ipswich Town. Qua voetbal wellicht niet zo interessant, maar voor wedders een wedstrijdje om eens lekker mee te cashen. Doe er je voordeel mee!
Verder volgen er nog voorbeschouwingen van Sunderland - Blackburn Rovers en Stoke City - Tottenham Hotspur van aanstaande zondag, en tevens van Chelsea - Manchester City, welke maandag op het programma staat. Dus stay tuned en succes!
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de voorbeschouwingen, Battes. Ik stel ze altijd zeer op prijs (y)
Ik ben het deze week echter niet overal mee eens. [quote]"Gezien het feit dat Newcastle na drie zeer moeilijke tegenstander weer eens een ‘makkelijkere’ tegenstander krijgt ligt de favorietenrol in deze wedstrijd bij Newcastle. De bookies zien dit, gezien de noteringen, anders. Dit vanwege het feit dat Newcastle in vier van de zes uitwedstrijden geen winst mee naar huis nam, (...) "Het feit dat Newcastle voor het eerst dit seizoen zowel Coloccini als Steven Taylor moet missen speelt denk ik een grotere rol. Newcastle heeft veel goede resultaten behaald dit seizoen, maar dat ligt vooral aan hun stabiele achterlijn (alle vier (Coloccini, Simpson, Ryan Taylor en Steven Taylor) hebben tot nu toe alle veertien wedstrijden gespeeld) en fantastische keeper (slechts 15 tegendoelpunten, op ManCity, ManU. en Liverpool na het minste in de hele PL). Tegen Norwich moeten ze dus voor het eerst Coloccini en Steven Taylor missen en ik moet nog maar zien hoe dat gaat uitpakken. Over 3,5 @ 2.95 lijkt me vooralsnog wel oké eigenlijk.
Oh, wacht. Ik zie nu pas je aanmerking onder je voorbeschouwing. Nou, eh, laat maar zitten dan :d
Arsenal heeft met het gemis van Santos nu achterin trouwens nu ook grote problemen. Kieran Gibbs en Carl Jenkinson waren al out, dus nu gaat Vermaelen vermoedelijk linksback spelen heb ik gelezen. Wat dus betekent dat er onervaren jongens centraal komen te staan. En de reputatie van de defensie van Arsenal was toch al niet om naar huis te schrijven. Louis Saha (volgens mij belangrijker dan Drenthe) wordt daarnaast ook weer terug verwacht. Everton was vorige week trouwens ook niet zo slecht als die 0-1 tegen Stoke mag doen geloven (67% balbezit en 14 doelpogingen (Stoke 6 doelpogingen)). Ik denk dat het best wel eens spannend kan worden dus. Hoe dan ook, both teams to score @ 1.80 vind ik om deze redenen denk ik aantrekkelijker dan thuiswinst @ 1.50.
Wie trouwens wel echt slecht waren was Wigan (0-4 verloren van Arsenal). Als die niet gaan degraderen weet ik het ook niet meer. WBA (die volgens mij beter zijn dan hun resultaten tot nu toe doen vermoeden) -0.75 @ 1.85 lijkt me daarom ook wel een goede bet.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Dat je Saha belangrijker vindt dan Drenthe kan ik begrijpen, maar daar ben ik het niet geheel mee eens. Probleem bij Everton de laatste tijd was juist dat ze de spitsen niet wisten te bereiken. Dat kon je tegen Stoke City goed zien. Rodwell staat vaak op een eiland, maar is zeker wel een speler die een doelpuntje kan maken. Tim Cahill is over zijn top heen en gaat alleen nog maar achteruit, staat als een zoutzak op het veld. Drenthe daarentegen is een zeer creatieve speler die met een simpele pass iemand vrij voor de keeper kan zetten. En daarin ben ik het dan wel met je eens dat Saha dan dodelijk is, dus in die zin is hij inderdaad erg belangrijk. Die doelpogingen van Everton waren juist wel een teken van zwakte, want dat waren stuk voor stuk wanhoopspogingen van grote afstand. Er was een grote kans, ik meen voor Rodwell, die geblokt werd door de verdediging en John Heitinga had de bal een keer voor het inkoppen, maar hij miste de bal. Verder liet Everton niks zien. Ik heb de wedstrijd live gezien, zonde van mijn tijd. Everton mist gewoon creativiteit en heeft met het vertrek van Arteta veel ingeleverd. Wat betreft de blessure van Santos, die heb ik over het hoofd gezien. Wat dat betreft heb je wel een punt, want de verdediging van Arsenal is wel een zorgenkindje. Snap ook niet dat Wenger geen bikkelharde verdediger koopt in plaats van alleen maar snelle, talentvolle en creatieve aanvallers; een type Alex zou Arsenal zeer goed doen.
In ieder geval bedankt voor je reactie :) kan ik waarderen en andere lichten doen zo'n voorbeschouwing alleen maar goed.
0 Vind ik leuk's
Keeper Fabianski is trouwens ook out. Hij wordt vervangen door Almunia.
battes:
In ieder geval bedankt voor je reactie :)
Niets te danken, zo ben ik :d
[quote]andere lichten doen zo'n voorbeschouwing alleen maar goed.Vind ik ook (y)
GL!
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.