Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op EK 2016 kwalificatie

Fernando Torres to play at least 1 minute for Spain in EC 2016 Qualification: No, 3/10 @4.20 (Unibet)


Spanje kende een dramatisch WK en staat voor een nieuw tijdperk. Bondscoach Del Bosque, die te horen heeft gekregen dat hij mag blijven zitten, heeft al aangekondigd enkele harde beslissingen te gaan nemen. De verwachting is dat o.a. Fernando Torres zijn langste tijd in het shirt van La Roja heeft gehad. Op het WK kwam de 30-jarige aanvaller niet verder dan 2 invalbeurten. Criticasters van Del Bosque stelden dat Torres enkel uit loyaliteit mee naar Brazilië mocht.


In tegenstelling tot zijn maatje David Villa heeft Torres zijn interlandcarrière officieel nog geen gedag gezegd, maar de kans dat hij ooit nog opgeroepen zal worden is erg klein. Het is nu tijd voor de toekomst, voor spelers als Alvaro Morata en Jese Rodriguez.


Je moet voor deze pick overigens wel geduld hebben, want de laatste speelronde van de EK-kwalificatie staat gepland voor 11-13 oktober 2015.


https://sports.yahoo.com/blogs/dirty-tackle/villa-and-torres--saying-goodbye-to-spain-s--furia-234411184.html

https://www.football-espana.net/2014/06/20/spains-forward-thinking-in-question

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-07-2014 08:52 Voetbal
in 10-07-2014 08:52 Voetbal
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nederland gaat vanavond dik winnen 3-1 of 4-1 ,
tips:
red card given : yes
to score at least 2 goals:huntelaar
to hit the post or crossbar: snijder
to get a yellow card: martins indi
home team to score 1st half: yes
to score at least 1 goal: huntelaar, depay,
0 Vind ik leuk's

de odd voor Belgie is opeens aan het droppen, iemand enig idee hoe dit komt? https://www.oddsportal.com/soccer/europe/euro-2016/israel-belgium-6V4iyHIo/#1X2

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 12:18
0 Vind ik leuk's
robbie63:
de odd voor Belgie is opeens aan het droppen, iemand enig idee hoe dit komt?


Ja, vorm op het moment, België won makkelijk van Cyprus (logisch). Israël zeer slecht tegen Wales (0-3 verloren). De markt vind blijkbaar dat België te hoog stond genoteerd (eerste odds rond de 1.70-1.75).
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
België over 53,5% balbezit op Unibet is ook interessant, @1,60

België had bv. 60 % in Bosnië, niet bepaald de makkelijkste verplaatsing. Ik verwacht een verdedigende mentaliteit bij Israel, met de 0-3 die ze zaterdag om de oren kregen zullen waarschijnlijk in eerste instantie de 0 willen houden.
0 Vind ik leuk's
nederland - spanje . Spanje dnb
italie - engeland . Engeland dnb
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Beste VW-leden,

Ik zou graag om jullie hulp willen vragen.
Heb momenteel een grote seizoensweddenschap lopen.
Winstbedrag ligt rond de 2500 wanneer hij juist is.
Deze gaat best lekker, maar is bij lange na nog niet binnen.

Wat nog open staat:
United boven Liverpool. (+5 punten)
Groningen boven Utrecht. (+3 punten, maar een beduidend slechter doelsalde)
Barcelona kampioen Spanje. (+4 punten)
Engeland bij eerste 2 EK-Q poule. (+6, praktisch binnen)
Duitsland 1e in EK-Q poule. (-1, Duitsland maakt dit wel goed komende wedstrijden ga ik van uit)
Nederland 1e in EK-Q poule. (-6)

Dat Nederland nog eerste in de poule gaat worden zie ik eerlijk gezegd niet meer gebeuren.
Ook wanneer ze alle resterende punten nog gaan pakken, moet Tsjechië 6 punten laten liggen in 5 wedstrijden.
De volgende EK-Q ronde is half juni. Op dat moment zijn de competities afgelopen en weet ik of de drie bovenste binnen zijn.
Ik zit er over na te denken om eieren voor mijn geld te kiezen en te verzekeren tegen die tijd.

Zelf heb ik twee vragen aan jullie. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

1. Heb op een paar van de grote aanbieders gekeken naar de huidige quoteringen voor groepswinst in poule A. Nederland staat hier in mijn ogen nog op een verrassend lage quote. Aangezien Tsjechië en IJsland op respectievelijk 6 en 5 punten voorsprong staan van Nederland vind ik het gevaarlijk om nu vol op Tsjechië te gaan zitten. Als IJsland de volgende wedstrijd (volgende ronde) tegen Tsjechië wint liggen de kaarten weer anders! Zouden jullie willen kijken of er bookmakers zijn die aanbieden:

Nederland groepswinnaar ja/nee

2. Is het verstandig om nog een ronde af te wachten gezien de quoteringen? Nederland zal waarschijnlijk gaan winnen van Letland en in deze ronde spelen Tsjechië en IJsland tegen elkaar. Wat verwachten jullie met betrekking tot de odds ná deze ronde?

Alvast hartelijk dank voor het meedenken en jullie hulp!




(y)
0 Vind ik leuk's
Israel -Belgie

Volgens de kenners uit "Extra Time" ( voetbalanalyse op tv door voetbal journalisten en (ex)spelers ) voorspellen zij volgende uitslag voor deze match 1-3 ; 0-2 en 0-3

Dus Belgie winnen met handicap 1 zou héél goed mogelijk moeten zijn , staat 2,23 bij Unibet

Volgende vind ik ook mooie om te spelen ( single of in combo )
Belgie wint HT/FT @ 2,12
Belgie scoort eerste helft @ 1,58
Belgie scoort in beide helften @ 2,35
Goal in beide helften @ 1,69

En voor de "durvers" ( deze speel ik zelf single )
Belgie wint en De Bruyne scoort @ 4,40 ( heeft zijn kans gemist tegen Cyprus , zie hem deze avond zijn goaltje maken )
Belgie wint en Fellani scoort @ 3.95 ( is de man in vorm , en zal deze avond opnieuw zijn kans wagen )

Veel succes
0 Vind ik leuk's
Ik speel

België over 5.5 corners @ 1.71
België -1.5 corners @ 1.62
Benteke scoort het met hoofd @10
De Bruyne scoort @ 3.70

0 Vind ik leuk's
HT/FT 2/X @22 en X/2 @4.8 (betfair) doe ik low-stake; te mooie odds om te laten lopen voor mij
0 Vind ik leuk's
belgie o5.5 corners
de bruyne scoort
belgië -2 zie het opnieuw 0-3 worden misschien 0-4
Belgie scoort in beide helften @ 2,35 ga ik ook even spelen


ik geloof opnieuw dat belgië rustig gaat spelen zoals zaterdag en dan vallen ze hopelijk vanzelf. alleszins door te drukken hoop ik ook op die corners
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.