Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gaat goed mannen en bedankt (y)
Rapido uiteraard ook, kon die laatste twee ook gelukkig nog pakken. (h)
Overigens goed dat je die odds van die GS erbij zet, gisteren hadden nog niet alle bookies hun odds staan, het ligt er bij mij gewoon aan wanneer ik tijd heb om te zoeken. Gelukkig zit UB vaker te hoog dan te laag. ;)
Valt trouwens wel mee met helden, nu loopt het nog niet zo ;)
0 Vind ik leuk's
Morgen Helsingborg - Elfsborg over 2.5 :)
0 Vind ik leuk's
Die speel ik inderdaad ook thom (y) .
0 Vind ik leuk's
Bedankt Rapido!
Speelde AIK BTS en Hacken Over 2.5 mee!
0 Vind ik leuk's
Teamnieuws Helsinborgs-Elfsborg is bekend. Eigenlijk geen noemenswaardige missings aan beide kanten. Keeper Stuhr-Ellegaard (Elfsborg) is opgenomen in de wedstrijdselectie maar de coach beslist vandaag wie er in het doel plaats zal nemen. Odd voor de over 2.5 staat nu @ 1.95 en dat is mijns inziens nog steeds een prima prijs. GL!
0 Vind ik leuk's
Hammarby - Landskrona 1 @1.73
Hammarby - Landskrona Under 2.5 @1.80
0 Vind ik leuk's
19.05 uur:
Helsingborg-Elfsborg: over 3.5 yellow cards @ 2.14 (Betsson) 3/10
Naast goals verwacht ik ook wel wat kaarten in deze wedstrijd. Vooropgesteld, de Allsvenskan is een competitie waarin de scheidsrechters niet heel veel kaarten geven. De scheidsrechter die gemiddeld genomen de meeste kaarten per wedstrijd geeft is Mattsson (gem. 4 gele kaarten per wedstrijd). Helaas voor deze bet is hij niet de scheidsrechter vanavond. Martin Hansson is de leidsman en hij geeft gemiddeld genomen minder kaarten per wedstrijd. Hieronder even een overzichtje van de laatste 5 seizoenen van Martin Hansson in de Allsvenskan.
Martin Hansson in Allsvenskan:
* 2012/2013: gem. 2.43 gele kaarten per wedstrijd
* 2011/2012: gem. 2.75 gele kaarten per wedstrijd (floot ELF-HEL en gaf 4 gele kaarten)
* 2010/2011: gem. 2.92 gele kaarten per wedstrijd
* 2009/2010: gem. 2.55 gele kaarten per wedstrijd
* 2008/2009: gem. 3.00 gele kaarten per wedstrijd
Geen hele bemoedigende cijfers als het gaat om die line van 'over 3.5 yellow cards'. Toch is het halen van die line niet geheel ondenkbaar. In de uitwedstrijden die Elfsborg dit seizoen speelde werd de 'over 3.5' line namelijk in elke wedstrijd behaald. In de helft van de thuiswedstrijden van Helsingborg vielen 4 gele kaarten of meer.
Gele kaarten thuiswedstrijden Helsingborg:
HEL-DJU: 2-2 / over 3.5
HEL-MJA: 2-4 / over 3.5
HEL-GEF: 0-1
HEL-HAC: 0-3
Gele kaarten uitwedstrijden Elfsborg:
HAL-ELF: 2-2 / over 3.5
KAL-ELF: 1-3 / over 3.5
OST-ELF: 3-3 / over 3.5
NOR-ELF: 1-3 / over 3.5
Qua onderlinge ontmoetingen gaat het ook voorspoedig met de kaarten. In de laatste 6 wedstrijden die ze in de Allsvenskan tegen elkaar speelden werd telkens de 'over 3.5 yellow cards' behaald.
---------------------------------
* 11.04.2010 - Helsingborg-Elfsborg:
HEL: 4 gele kaarten
ELF: 2 gele kaarten
* 18.10.2010 - Elfsborg-Helsingborg:
ELF: 3 gele kaarten
HEL: 1 gele kaart
---------------------------------
* 10.04.2011 - Helsingborg-Elfsborg:
HEL: 2 gele kaarten
ELF: 2 gele kaarten
* 21.09.2011 - Elfsborg-Helsingborg:
ELF: 3 gele kaarten
HEL: 3 gele kaarten
---------------------------------
* 08.04.2012 - Helsingborg-Elfsborg:
HEL: 2 gele kaarten
ELF: 3 gele kaarten, 1 geel/rode kaart
* 18.08.2012 - Elfsborg-Helsingborg:
ELF: 2 gele kaarten
HEL: 2 gele kaarten
---------------------------------
Dit is een wedstrijd op zich en ik verwacht een vrij open wedstrijd vanavond. Daar is de speelstijl van beide teams gewoon naar. Omdat het lastig te voorspellen is speel ik deze bet met slechts 3 units. GL!
0 Vind ik leuk's
Helaas deze wedstrijd niet bekeken op GS gaat ook niet meer lukken.
0 Vind ik leuk's
Is ook lastig te bepalen bij deze wedstrijd aangezien er zoveel spelers kunnen scoren bij Helsingborg. Een normale bet op goals is m.i. de beste keuze voor deze wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Over 2.5 al voor rust binnen. Hopelijk hebben veel mensen kunnen profiteren van deze bet (y).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.