Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ekenberg bedoel je? Graag gedaan ;-)
Rapido tnx voor die over!
Morgen gaan we weer verder zoeken.
0 Vind ik leuk's
Gelijk maar voor vandaag:
Brommapojkarna - Syrianska FC
2/10 Haddad @ 3,70
1/10 Felic @ 4,20
0 Vind ik leuk's
Geen dank motherflocker en knight. Vandaag wacht ik nog even op teamnieuws van Syrianska voor ik een bet plaats. Ik kan helaas niet wachten tot de definitieve opstelling aangezien ik vanmiddag/vanavond weg ben.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd, had je zelf trouwens Ekenberg ook nog gepakt Rapido?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ekenberg bedoel je? Graag gedaan ;-)
Rapido tnx voor die over!
Morgen gaan we weer verder zoeken.

excuses, credits ook naar jou! Thanks mannen!!!
0 Vind ik leuk's
Nee, ik had geen centen staan op Ekenberg. Had Haynes tegen 6.00 als funbetje gepakt eerder die week en heb het daarbij gelaten. Had wel nog de BTTS dus dat compenseert dan weer het een en ander ;).
Even kort een preview voor vanmiddag.
16.00 uur:
Orgryte-Sundsvall: over 2.5 goals @ 2.04 (Marathonbet) 4/10
Op voorhand een redelijk gelijke wedstrijd, mijns inziens gunstig voor een 'over' bet. Orgryte promoveerde afgelopen seizoen uit de zuidelijke Division 1. Tegenstander Sundsvall degradeerde juist uit de Allsvenskan.
Bij Orgryte keren vandaag 2 belangrijke spelers terug, namelijk middenvelder Lindström en aanvaller Karlsson (5 wedstrijden, 3 goals). Ze missen wel verdediger Rosén (4 wedstrijden) en aanvaller Hedman (4 wedstrijden). Het gemis van Hedman is te verwaarlozen aangezien Karlsson terug zal keren in de basis. Sundsvall mist middenvelder Sellin (5 wedstrijden).
Sundsvall kende een zwakke start in de Superettan maar heeft zich aardig herpakt de laatste weken en weten redelijk gemakkelijk het net te vinden. Met o.a. Skulason, Walker, Helg, Sliper en Eklund hebben ze spelers die goed genoeg zijn voor de Allsvenskan. Ik verwacht een vrij open wedstrijd vanmiddag aangezien dat de speelstijl van Sundsvall is. In tegenstelling tot Nederland is het in Zweden wel prima weer. Goals to be expected maar 4 units is de max. GL!
0 Vind ik leuk's
Sundsvall 0-0 bij rust.. Spannend!
0 Vind ik leuk's
Haddad binnen, gaat goed zo!
Felic zou de slagroom op de taart zijn.
0 Vind ik leuk's
Felic deed het niet, toch weer een plusje.
Voor morgen alvast de eerste twee wedstrijden:
3/10 El Kabir Scoort Hacken - Gefle @ 2,40
1/10 Orlov Scoort Hacken - Gefle @ 5,25
1/10 Igboanike Scoort Osters - AIK @ 3,40
Allen bij UB en voor het gemak even dik gedrukt welk team.
Ga nu de overige drie wedstrijden bekijken.
Edit: Trouwens wel grappig Rapido die cijfertjes achter je naam ;)
0 Vind ik leuk's
En de rest:
2/10 Jawo Scoort Djurgardens - Halmstads @ 3,70
1/10 Baldvinsson Scoort Djurgardens - Halmstads @ 4,30
1/10 Boman Scoort Djurgardens - Halmstads @ 4,50
1/10 Haglund Scoort Goteborg - Kalmar @ 6,50
1/10 Thorvaldson Scoort Norrkoping - Atvidabergs @ 3,20
2/10 Prodell Scoort Norrkoping - Atvidabergs @ 4,00
Allen UB
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.