Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81
13-05-2011 19:58 in Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Haha, die cijfers komen inderdaad aardig overeen met die van jou ;). Helaas geen over bij Sundsvall, wel de BTTS bij BP-Syrianska. Veel to scores heb je al staan knight, succes ermee! Ik ga er even naar kijken.
15.00 uur:
Osters-AIK: BTTS @ 1.91 (WH) 5/10
Hele mooie odd als je het mij vraagt voor deze over. Osters is afgelopen seizoen gepromoveerd vanuit de Superettan en was daar een overish team. Dit seizoen wil het nog niet echt los komen met de 'overs' maar toch is de speelstijl van ze daarvoor geschikt. Osters probeert namelijk altijd verzorgd voetbal te spelen. De coach van Osters was afgelopen seizoen coach van Atvidabergs en dat team was vorig seizoen nummer 2 op de ranglijst betreffende gemiddeld aantal doelpunten per wedstrijd (gem. 3.1 goals per wedstrijd). AIK stond bekend om de defensieve zekerheid maar dit seizoen geeft die verdediging niet thuis. In de 4 uitwedstrijden die ze dit seizoen speelden kregen ze elke wedstrijd een (of meerdere) goal( s) tegen.
Kijkend naar de selectie moet Osters deze wedstrijd verdediger Robledo (7 wedstrijden) missen. Aanvallend gezien keren Velic en Pinones-Arce terug. Positief dus voor een goals bet. AIK mist verdediger Johansson (8 wedstrijden) en helaas ook keeper Turina.
Ik heb even getwijfeld tussen een over 2.25 goals en de BTTS. Uiteindelijk gekozen voor de BTTS omdat ik sowieso verwacht dat beide teams zullen scoren. odds liggen nagenoeg gelijk. Weersvoorspelling voor Vaxjo is redelijk (max 18 graden), kleine kans op neerslag maar geen stortbuien. GL!
15.00 uur:
Hacken-Gefle: over 2.5 goals @ 1.95 (Marathonbet) 5/10
El Kabir (Hacken) to score @ 2.60 (Unibet) 3/10
Sja, een over en Hacken, dat is een combinatie die het vorig seizoen vele malen succesvol was. Ik verwacht dat de odd zo hoog staat omdat Gefle te boek staat als een verdedigend team. Toch proberen ze dit seizoen meer te voetballen en de nadruk te leggen op het aanvallende spel. In uitwedstrijden is het nog niet zo succesvol en ze kregen o.a. tegen Helsingborg (5-1) en BP (4-1) flink klop. Het resultaat tegen BP was behoorlijk geflatteerd aangezien Gefle in de eerste helft het betere van het spel had.
Bij Hacken ontbreekt centrale verdediger Ali Khan (6 wedstrijden) nog steeds. Gefle kan weer beschikken over aanvaller Dahlberg (7 wedstrijden, 2 goals).
Hacken heeft genoeg kwaliteit om zelf voor deze 'over' te zorgen. Toch kijk ik niet verbaasd op wanneer Gefle weet te scoren vanmiddag. Weersvoorspelling is niet heel denderend, er wordt wat regen verwacht maar niet in die hoeveelheid dat het problemen op gaat leveren. GL!
17.30 uur:
Thorvaldsson (Norrkoping) to score @ 3.20 (Unibet) 3/10
Ik weet niet 100% zeker of Thorvaldsson zal gaan spelen maar anders wordt deze bet gevoid. Hij is wel opgenomen in de wedstrijdselectie maar dat was hij afgelopen wedstrijd en toch kon hij niet starten toen. Ik wacht de definitieve opstellingen af voor wat betreft verdere bets op deze wedstrijd. Een en ander is afhankelijk van het kunnen starten van Thorvaldsson/Nyman.
0 Vind ik leuk's
Idd flinke studie van gemaakt weer gisteren, moet zeggen dat ik veel info herken, dus we zitten goed denk ik.
Ik verwacht alleen dat Dahlberg nog niet in de basis begint, want ik begreep dat hij maar net fit was.
Verder is het goed om te zien dat er overeenkomsten zijn qua constateringen, GL!
0 Vind ik leuk's
Komt goed, ik heb er vertrouwen in (y) .
Voor de mensen die mee willen spelen, El Kabir is @ 2.70 te pakken bij Betsson. Ook Jawo (4.50) en Igboanike (3.70) zijn daar hoger te krijgen.
0 Vind ik leuk's
15.00 uur:
Bjorck (Hacken) to score @ 15.00 (Unibet) 1/10
0 Vind ik leuk's
rapido768:
15.00 uur:
Bjorck (Hacken) to score @ 15.00 (Unibet) 1/10

Odd is gehalveerd, maar ik speel 'm mee. Net als met de rest van jullie tips. Succes!
Edit: 8e minuut goal AIK! Helaas is het Bahoui maar toch!
0 Vind ik leuk's
Hahaha! Dit was de snelste BTTS die ik ooit gespeeld heb. 1-1 Osters-AIK!
0 Vind ik leuk's
Knight 876 en rapido768, jullie zijn helden!
orlov juist, el kabir juist, +2.5 juist, igboanik juist en BTTS osters-AIK juist :D
0 Vind ik leuk's
17.30 uur:
Norrkoping-Atvidabergs: Norrkoping over 1.5 goals @ 2.10 (Betsson, Expekt) 5/10
Djurgarden-Halmstad: over 2.5 goals @ 2.12 (Marathonbet) 3/10
0 Vind ik leuk's
Zal ze meespelen! (y)
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
ik speel ze ook mee (y)
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.