Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rapido768:
Schokkend bericht uit de Allsvenskan:
AIK-doelman Ivan Turina is donderdag dood aangetroffen in zijn appartement • De Zweedse politie bevestigde de dood van de 32-jarige Kroaat • Er zijn geen aanwijzingen van een misdrijf • Turina, die kampte met hart- en vaatziekten, is waarschijnlijk in zijn slaap overleden •

AIK-Göteborg is scheduled for Monday, but right now it is unclear whether or not the game will be played. Ivan Turina, goalkeeper for AIK, unexpectedly and very sadly passed away in his sleep last night. I suppose more information will be revealed later today or tomorrow.
Oorzaak lijkt steeds duidelijker...
0 Vind ik leuk's
Pak deze alvast aangezien het voetbal zometeen begint. Daarom ook een wat kortere preview dan normaal.
15.00 uur:
Halmstad-Osters: over 2.5 goals @ 2.30 (Marathonbet) 8/10
Mijn bet of the day tegen deze prachtige odd. Halmstad en Osters zijn beiden gepromoveerd uit de Superettan. Toen won Halmsad thuis met 3-2 van Osters terwijl ze uit met 1-2 verloren van Osters. Van zowel Halmstad als Osters verwacht ik niet dat ze dit seizoen weer zullen degraderen. Ze maken best een aardige indruk. Halmstad mist centrale verdediger Liverstam (534 minuten) waar Osters ervaren middenvelder Pavey (485 minuten) moet missen. Osters speelde midweeks nog voor de beker en kreeg in eigen huis een pak slaag van Goteborg (1-4 verlies). Ik verwacht een meer open wedstrijd dan deze odds doen vermoeden en speel deze bet dan ook vrij fors (mede door de hoge odd van 2.30).
0 Vind ik leuk's
Te laat zie ik, staat ook nog 0-0 laat het dus maar even.
0 Vind ik leuk's
AIK - IFK Gothenburg 2 ? Of wat zijn jullie bedenkingen
0 Vind ik leuk's
motherflocker:
AIK - IFK Gothenburg 2 ? Of wat zijn jullie bedenkingen

Zou die wedstrijd niet spelen.
Voor de wedstrijd is er eerst een huldiging voor de overleden doelman van AIK, die vorige week pas is overleden. Zal een heel ingetogen wedstrijd worden, en denk dat Gothenburg de overwinning zelfs aan AIK zal laten.
0 Vind ik leuk's
Inderdaad, no bet wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Ik heb er ook niks op, twee andere Zweedse tippers die ik volg ook niet
0 Vind ik leuk's
Wat spelen zij vandaag als ik vragen mag knight?
19.00 uur:
Gefle-Kalmar: over 2.5 goals @ 2.70 (BetVictor) 4/10
El Kabir (Hacken) to score @ 2.35 (Expekt) 4/10
0 Vind ik leuk's
Hacken over 2,5
Gais over 2,25
0 Vind ik leuk's
Norrkoping - Elfsborg over 2.5
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.