Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zonde knight :).
19.05 uur:
Helsingborg-Hacken: over 2.5 goals @ 1.94 (SBO) 8/10
Helsingborg is momenteel een van de makkelijkst scorende teams in de Allsvenskan. In de 3 thuiswedstrijden die ze dit seizoen speelden wisten ze 9 goals te scoren (gem. 3 goals per wedstrijd). In totaal scoorde Helsingborg 17 keer in 7 wedstrijden (gem. 2.42 goals per wedstrijd). Voorin loopt het samenspel tussen 'de 4' beter dan verwacht en is Helsingborg niet afhankelijk van 1 speler die de goals moet maken:
* Lindstrom, 7 wedstrijden, 6 goals;
* Simovic, 7 wedstrijden, 4 goals;
* Bedoya, 7 wedstrijden, 3 goals;
* Accam, 7 wedstrijden, 2 goals.
Aanvallend is Helsingborg dus zeer sterk te noemen, verdedigend laten ze nog wel eens een steekje vallen. Wanneer we de goals van de tegenstander meenemen in het gemiddeld aantal doelpunten dat valt in een wedstrijd van Helsingborg blijkt het volgende:
* gemiddeld aantal doelpunten in een wedstrijd: 3.14 goals;
* gemiddeld aantal doelpunten in een thuiswedstrijd: 4 goals;
* gemiddeld aantal doelpunten in een uitwedstrijd: 2.5 goals.
In de 3 thuiswedstrijden die Helsingborg tot dusverre speelde werd 3x een 'over 2.5' behaald. Thuis won het met 3-0 van Djurgardens en met 5-1 van Gefle, terwijl het met 1-2 van Mjallby verloor.
Hacken is een team met een aanvallende manier van voetballen. Vorig seizoen waren zij het team met gemiddeld genomen het meeste aantal doelpunten in een wedstrijd. Dit seizoen begon wat stroef maar met name El Kabir lijkt steeds beter zijn draai te vinden. Hacken speelde 3 uitwedstrijden waarin het 1x een 'over 2.5' behaalde. Een 0-0 bij Kalmar, 2-0 verlies bij Osters en 4-2 verlies bij Norrkoping waren de resultaten van Hacken in uitwedstrijden.
Qua selectie mist Helsingborg morgen linksback Andersson (7 wedstrijden). Hacken mist centrale verdediger Ali Khan (6 wedstrijden). Aanvallend gezien kennen beide teams geen missings.
Weersvoorspelling is niet slecht voor morgen. Kans op een klein buitje (geen extreme regenval) en een graad of 15.
Ik verwacht morgen een open wedstrijd, de speelstijl van beide teams is daar gewoon naar. Daarnaast missen ze allebei een basisspeler in de verdediging. Minimaal 3 goals in deze wedstrijd ligt in de lijn der verwachting, mooie odd, 8 units erop. GL!
0 Vind ik leuk's
Thx zal die GS morgen ff in de gaten houden, hopen op mooie odds (h)
0 Vind ik leuk's
Het is al maandag dus bij deze:
3/10 Haddad Scoort Brommapojkarna - Gefle @ 4,00
1/10 Prodell Scoort Osters - Avitabergs @ 3,80
2/10 Simovic Scoort Helsingborg - Hacken @ 2,95
Allen UB
0 Vind ik leuk's
rapido768:
Zonde knight :).
19.05 uur:
Helsingborg-Hacken: over 2.5 goals @ 1.94 (SBO) 8/10
Helsingborg is momenteel een van de makkelijkst scorende teams in de Allsvenskan. In de 3 thuiswedstrijden die ze dit seizoen speelden wisten ze 9 goals te scoren (gem. 3 goals per wedstrijd). In totaal scoorde Helsingborg 17 keer in 7 wedstrijden (gem. 2.42 goals per wedstrijd). Voorin loopt het samenspel tussen 'de 4' beter dan verwacht en is Helsingborg niet afhankelijk van 1 speler die de goals moet maken:
* Lindstrom, 7 wedstrijden, 6 goals;
* Simovic, 7 wedstrijden, 4 goals;
* Bedoya, 7 wedstrijden, 3 goals;
* Accam, 7 wedstrijden, 2 goals.
Aanvallend is Helsingborg dus zeer sterk te noemen, verdedigend laten ze nog wel eens een steekje vallen. Wanneer we de goals van de tegenstander meenemen in het gemiddeld aantal doelpunten dat valt in een wedstrijd van Helsingborg blijkt het volgende:
* gemiddeld aantal doelpunten in een wedstrijd: 3.14 goals;
* gemiddeld aantal doelpunten in een thuiswedstrijd: 4 goals;
* gemiddeld aantal doelpunten in een uitwedstrijd: 2.5 goals.
In de 3 thuiswedstrijden die Helsingborg tot dusverre speelde werd 3x een 'over 2.5' behaald. Thuis won het met 3-0 van Djurgardens en met 5-1 van Gefle, terwijl het met 1-2 van Mjallby verloor.
Hacken is een team met een aanvallende manier van voetballen. Vorig seizoen waren zij het team met gemiddeld genomen het meeste aantal doelpunten in een wedstrijd. Dit seizoen begon wat stroef maar met name El Kabir lijkt steeds beter zijn draai te vinden. Hacken speelde 3 uitwedstrijden waarin het 1x een 'over 2.5' behaalde. Een 0-0 bij Kalmar, 2-0 verlies bij Osters en 4-2 verlies bij Norrkoping waren de resultaten van Hacken in uitwedstrijden.
Qua selectie mist Helsingborg morgen linksback Andersson (7 wedstrijden). Hacken mist centrale verdediger Ali Khan (6 wedstrijden). Aanvallend gezien kennen beide teams geen missings.
Weersvoorspelling is niet slecht voor morgen. Kans op een klein buitje (geen extreme regenval) en een graad of 15.
Ik verwacht morgen een open wedstrijd, de speelstijl van beide teams is daar gewoon naar. Daarnaast missen ze allebei een basisspeler in de verdediging. Minimaal 3 goals in deze wedstrijd ligt in de lijn der verwachting, mooie odd, 8 units erop. GL!

Bedankt voor de zeer uitgebreide analyse. Ik speel m wederom met je mee!
0 Vind ik leuk's
Geen probleem motherflocker! Succes ermee (y)
0 Vind ik leuk's
Even kort, wedstrijden beginnen zo.
19.00 uur:
Nilsson (Landskrona) to score @ 3.85 (Betsson) 2/10
Nilsson, talentvolle aanvaller die gehuurd is van Malmo. Landskrona thuis tegen het zwakke Varnamo. Odd staat te hoog.
19.00 uur:
BP-Gefle: over 2.25 goals @ 2.11 (SBO) 5/10
Bookies verwachten under hier. Normaal gesproken is Gefle inderdaad een underish team. Dit jaar lijken ze het wat over een andere boeg te gooien. Minder defensieve zekerheid en wat meer aanvallende impulsen. Vreemd, maar ik heb hier een gevoel van goals bij.
19.05 uur:
Helsingborg-Hacken: first goal between 1-29 min. @ 2.02 (Marathonbet) 5/10
Lindstrom (Helsingborg) to score @ 4.00 (Betsson) 3/10
Zoals eerder beschreven verwacht ik doelpunten in deze wedstrijd. In 3 van de 3 thuiswedstrijden van Helsingborg viel er een goal in de tijdspanne van 1-29 min. In 2 van de 3 uitwedstrijden van Hacken was dit het geval. Verwacht een open wedstrijd en het zou me echt niet verbazen wanneer er al vroeg een doelpunt valt. Odd van Lindstrom staat gewoon wat te hoog. Trefzeker in 6 van de 7 wedstrijden waaronder alle 3 de thuiswedstrijden. GL!
0 Vind ik leuk's
Door het late tijdstip helaas gemist, succes in ieder geval.
0 Vind ik leuk's
3/10 Haddad 2/10 Simovic (y)
1/10 Prodell (n)
Ook lekker!
0 Vind ik leuk's
Top ! Helsingborg binnen. Ging lekker Rapido! :d
0 Vind ik leuk's
Mogen niet klagen motherflocker ;). Goed dat je mee hebt kunnen profiteren (y) .
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.