Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is tie zo gedropt (n) :o
Hij staat nog op 2.40 of is het een tikfoutje van je?
0 Vind ik leuk's
Heb het na plaatsen eerder vandaag niet meer gecontroleerd om eerlijk te zijn. Had hem inderdaad @ 3.40, wacht anders even op Betsson of Expekt daar komt hij waarschijnlijk nog wel tegen een odd van 3.00 ofzo online.
0 Vind ik leuk's
Betsson al gecheckt maar heeft hem nog niet, zal het vandaag en morgen ff in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Bij Expekt komen de odds vaak pas op de dag zelf online te staan. Betsson is normaal gesproken wel wat eerder met het plaatsen.
Morgen 19.00 uur:
Mjallby-Malmo: over 2.5 goals @ 2.22 (12bet) 5/10
Eerder in deze topic gaf ik aan dat ik de over 2.5 op voorhand al gepakt had. Normaal gesproken niet mijn ding maar deze odd vond ik het risico waard. Mjallby verrast tot dusverre met een 4e plek na 8 wedstrijden en ze staan momenteel zelfs (op doelsaldo) boven de tegenstander van morgenavond. Een enorme luxe positie voor Mjallby waar ze van moeten genieten want ik verwacht niet dat ze aan het eind van het seizoen nog in de top 8 zullen staan. Daar is de selectie gewoon te zwak voor.
Malmo heeft in potentie een van de beste teams van Zweden. Een behoorlijk sterk verdedigend centrum met Jansson en Helander, een middenveld met o.a. Hamad en Thern en voorin vullen Rantie en Eriksson elkaar redelijk aan. Hopelijk kunnen ze dit team bij elkaar houden en worden de beste spelers in de zomerstop niet, net als in het voorgaande seizoen, weggekocht.
Qua selectie zijn er geen zorgen voor Malmo. Bij Mjallby ontbreekt centrale verdediger Sudic (7 wedstrijden, gehuurd van Malmo) aangezien in zijn huurcontract staat dat hij niet mag spelen tegen Malmo.
De weersvoorspelling is uitsteken voor Sölvesborg, zonnig bij maximaal 21 graden.
Ik verwacht morgen een Mjallby dat vol vertrouwen Malmo zal proberen te bestrijden. Dat Malmo, ondanks alle kwaliteit, ook kwetsbaar is bewees Djurgarden afgelopen speelronde. Toch heeft Malmo voldoende kwaliteit om Mjallby morgenavond te verslaan. Ik speel echter niet graag op matchodds en ga voor doelpunten. Een 1-2 voor Malmo zou me niks verbazen. GL!
0 Vind ik leuk's
Mmm zit er nu al mede door een andere tipper al 7/10 dus laat het maar zo.
Morgen ff GS uitzoeken, nu al zin in ;-)
0 Vind ik leuk's
2.7 en 2.2 dus niet veel, ik laat hem gewoon zo staan, speel alleen 2/10.
Waarschijnlijk pak ik nog wel twee maal 1/10 voor GS, ben nog ff aan het zoeken, zie wel wat value.
0 Vind ik leuk's
Oke weer even het een en ander uitgezocht, ik speel deze bij UB:
2/10 Haynes Scoort Mjallby - Malmo @ 4,30
1/10 Radetinac Scoort Mjallby - Malmo @6,25
1/10 Ekenberg Scoort Mjallby - Malmo @5,00
Onderste twee zijn value bets, Ekenberg waarschijnlijk in de spits.
Haynes staat te boek als middenvelder maar staat juist vaker voorin, value + kans verhaal.
Nog zitten twijfelen of ik Hamad en/of Friberg ook moest spelen, zat wel wat value tov andere bookies bij Betsson, maar die laat ik. Daarbij heb ik Rantie van Malmo ook al van Rapido.
0 Vind ik leuk's
Succes met je to score bets knight. Als er nog mensen met je mee willen spelen, Ekenberg is @ 5.50 verkrijgbaar bij Betsson. Zelf had ik Haynes al eerder deze week gepakt tegen een wat hogere odd. Hamad/Friberg zou ik eerlijk gezegd niet spelen. Goals zijn sowieso al goed omdat je ook de 'over 2.5' speelt.
Opstellingen zonder verrassingen.
Malmo: Dahlin; Albornoz, Jansson, Helander, Ricardinho; Hamad, Friberg, Halsti, Thern; Rantie, Eriksson.
Mjallby: Asper; Ivanovski, Arokoyo, Cederberg, Agardius; Radetinac, Blomqvist, Nilsson, Henderson; Ekenberg, Haynes
0 Vind ik leuk's
Rantie staat momenteel weer @ 3.00 bij Unibet.
0 Vind ik leuk's
rapido768:
Succes met je to score bets knight. Als er nog mensen met je mee willen spelen, Ekenberg is @ 5.50 verkrijgbaar bij Betsson. Zelf had ik Haynes al eerder deze week gepakt tegen een wat hogere odd. Hamad/Friberg zou ik eerlijk gezegd niet spelen. Goals zijn sowieso al goed omdat je ook de 'over 2.5' speelt.
Opstellingen zonder verrassingen.
Malmo: Dahlin; Albornoz, Jansson, Helander, Ricardinho; Hamad, Friberg, Halsti, Thern; Rantie, Eriksson.
Mjallby: Asper; Ivanovski, Arokoyo, Cederberg, Agardius; Radetinac, Blomqvist, Nilsson, Henderson; Ekenberg, Haynes

Held die je bent! Ik heb m single gespeeld met 10 euro
en Over 2.5 ook binnen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.