Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Kwalificatie 2014 in Brazilie

Pick voor vrijdag in de wedstrijd Colombia - Venezuela (Kwalificatie WK 2014):
Both teams to score: Yes, 3/10 @2.38 (Stan James)
Álvarez, bondscoach van Colombia, is afgestapt van zijn gebruikelijke 4-5-1 systeem en zal behoorlijk aanvallend gaan spelen. Na veelvuldig aandringen van de publieke opinie (onder aanvoering van 'El Pibe' Valderrama) zal hij beginnen met Falcao (25 jaar, Atletico Madrid) en Gutiérrez (26 jaar, Racing Club) in de spits, met Rodríguez (20 jaar, FC Porto) daar vlak achter.
Achterin hebben 'Los Cafeteros' wel wat problemen. Zapata (25 jaar, Villareal) is geblesseerd en de vrouw van Zúñiga (25 jaar, Udinese) is hoogzwanger, waardoor hij vrijaf heeft gekregen. Tegen Argentinië (15/11) zal hij er waarschijnlijk wel weer bij zijn.
De verdediging zal er vrijdag waarschijnlijk als volgt uit zien:
Ospina (23 jaar, Nice); Vallejo (34 jaar, Tolima), Perea (32 jaar, Atletico Madrid), Yepes (35 jaar, AC Milan) en Armero (25 jaar, Udinese).
Een behoorlijk oude verdediging dus. Daar komt nog eens bij dat Perea en Yepes met respectievelijk 3 en 2 basisplaatsen amper in actie komen bij hun clubs. Mario Yepes wordt hier nog altijd op handen gedragen, maar ik vind hem eigenlijk 'over the hill.'
Venezuela is van origine niet echt een aansprekend voetballand, maar heeft de laatste jaren behoorlijk aan de weg getimmerd. Met spitsen als Fedor (26 jaar, Getafe) en Rondón (22 jaar, Malaga) heeft het voldoende aanvallende mogelijkheden. Een doelpunt van Colombiaanse makelij mag gezien de aanvallende intenties geen probleem zijn. De odd die Stan James aanbiedt is in mijn ogen dan ook goed speelbaar.
Edit:
Slecht nieuws voor deze pick: Falcao is geblesseerd geraakt en zal morgen niet meespelen. Hij zal worden vervangen door Martínez (25 jaar, Jaguares). Geen slechte spits, maar natuurlijk wel een klasse minder dan 'El Tigre.' Hopelijk toont hij aan een waardig vervanger te zijn.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-11-2011 23:02 Voetbal
in 10-11-2011 23:02 Voetbal
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jeroen, goed initiatief dit topic!
Ik speel vanavond:
Uruguay - Chile 1 @ 1.70 (odd inmiddels gedaald naar 1.60) (Bwin)
Bij Chili is het onrustig, er werden deze week 5 spelers naar huis gestuurd omdat de dronken en te laat terug keerden: Jara (West Brom), Beausejour (Birmingham), Carmona (Atalanta), Valdivia (Bologna) en Vidal (Juventus). Alexis Sanchez (Barca) kan waarschijnlijk wel weer spelen maar is net terug van een blessure.
Chili is de kwalificatiereeks begonnen met een 4-1 verlies uit bij Argentina, en een 4-2 winst thuis op Peru.
Uruguay heeft thuis gewonnen van Bolivia (4-2) en uit 1-1 bij Paraguay. Ze missen Diego Forlan, maar kunnen wel beschikken over Luis Suarez en Cavani in de aanval.
Daarnaast speel ik:
Argentina-Bolivia 1/1 @ 1.40 (Bwin)
Argentina verloor uit bij Venezuala met 1-0. Venezuala had de spelersbus voor de goal geparkeerd en beperkte zich tot verdedigen, en won door een goal uit een corner. Messi en co zullen gebrand zijn om deze schade te herstellen.
0 Vind ik leuk's
Ik zelf speel
Uruguay en Colombia
Colombia heeft gewoon echt een sterk elftal, of Falcao nu speelt of niet. Ramos van Hertha BSC, Rodallega van Wigan, Rodriguez van Porto zijn prima aanvallers die het op kunnen vullen. Daarnaast heb je een heel sterk middenveld met hoogstwaarschijnlijk Freddy Guarin van Porto en Armero van Udinese. Achterin vind ik het ook sterk, Perea en Yepes zijn misschien al wel wat ouder maar staan nog steeds hun mannetje. Zuniga mocht die niet meedoen zal jammer zijn, de speler van Napoli is aanvallend ook altijd aanwezig. Desalniettemin schat ik Colombia hoger in dan Venezuela, Colombia heeft nu een ideale mix van jong en oud.
Uruguay is gewoon heel sterk. Cavani en Suarez in de aanval is voor mij al genoeg om op hun te wedden. Chili mist veel basisspelers door het incident en Sanchez is pas net weer fit. Uruguay pakt de 3 punten!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
nicktuuk:
Ik zelf speel
Uruguay en Colombia
Colombia heeft gewoon echt een sterk elftal, of Falcao nu speelt of niet. Ramos van Hertha BSC, Rodallega van Wigan, Rodriguez van Porto zijn prima aanvallers die het op kunnen vullen. Daarnaast heb je een heel sterk middenveld met hoogstwaarschijnlijk Freddy Guarin van Porto en Armero van Udinese. Achterin vind ik het ook sterk, Perea en Yepes zijn misschien al wel wat ouder maar staan nog steeds hun mannetje. Zuniga mocht die niet meedoen zal jammer zijn, de speler van Napoli is aanvallend ook altijd aanwezig. Desalniettemin schat ik Colombia hoger in dan Venezuela, Colombia heeft nu een ideale mix van jong en oud.
Uruguay is gewoon heel sterk. Cavani en Suarez in de aanval is voor mij al genoeg om op hun te wedden. Chili mist veel basisspelers door het incident en Sanchez is pas net weer fit. Uruguay pakt de 3 punten!

Rodallega is niet geselecteerd, en Ramos zal op de bank beginnen. Hij is pas op het laatste moment opgeroepen als vervanger van Falcao. Teófilo Gutiérrez en Jackson Martínez zullen de voorhoede vormen. Vooral Gutiérrez zal wat willen laten zien: de wedstrijd wordt gespeeld in Barranquilla, zijn geboorteplaats. Hij speelde ook jaren voor Junior, alvorens naar het Argentijnse Racing te vertrekken. Desondanks moet je Venezuela niet onderschatten, zij hebben ook een behoorlijk sterke selectie waarvan veel spelers in Europese (top)competities spelen. Daarnaast heerst er hier een 'Nederland - Duitsland-sfeertje,' behalve de drie punten staat er ook de spreekwoordelijke eer op het spel. De laatste ontmoeting eindigde overigens in een 0-1 overwinning voor 'Los Vinotintos.'
Persoonlijk denk ik dat de gastheer licht favoriet is. Ik vind de odds echter te laag, Colombia is niet heel veel beter dan Venezuela. Ik hoop dat Colombia een lange neus maakt naar Chávez en co, maar ik zou er ook niet vreemd van opkijken als Venezuela een gelijkspel of zelfs een nipte overwinning uit het vuur weet te slepen.
Desalniettemin succes met je bets! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Super voorbeschouwingen Jeroen. Leest erg fijn weg en daarbij veel vertrouwen om deze wedstrijden te gaan spelen. Zuid-Amerika is toch altijd wel een beetje tricky. Ik ga vanaf volgende week wat met je meespelen. Mail je daarnaast volgende week weer terug. Fijn weekend!
Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Colombia - Argentinië
Ecuador - Peru
Chili - Paraguay
Venezuela - Bolivia
nog tips kenners hier?
Jeroen:)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Colombia - Argentinië is een gevaarlijke wedstrijd. Colombia had absoluut moeten winnen tegen Venezuela, het 1-1 gelijkspel voelde als een verlies voor 'Los Cafeteros.' Argentinië stelde natuurlijk zeer teleur tegen Bolivia. Wellicht ligt de value bij het thuisland, echter als mannen als Messi en Higuain zich kwaad maken moet je uitkijken! Ik durf er niets op in te zetten; wellicht dat ik in-play wat doe.
Van Ecuador - Peru en Chili - Paraguay blijf ik ook af. Natuurlijk zijn de thuisspelende landen in het voordeel, maar van Ecuador ben ik niet overtuigd en het zoals bekend loopt het bij Chili ook niet bepaald op rolletjes. Geen bets van mijn kant.
Dan Venezuela - Bolivia. Ondanks het knappe gelijkspel in en tegen Argentinië moet Bolivia het vooral hebben van haar thuiswedstrijden. In de ijle lucht van La Paz, op 3640 meter hoogte, heeft elke tegenstander het moeilijk. Ik kan me de 6-1(!) overwinning op Argentinië nog goed voor de geest halen (Kwalificatie WK 2010). In uitwedstrijden valt dit voordeel echter weg, en dan zie je dat het land gewoon een hele povere ploeg heeft. De odds voor een Venezolaanse overwinning staan echter veel te laag (Interwetten biedt op het moment van schrijven een odd van 1.55). Daar ga ik zeker geen geld op zetten, zeker gezien het spel van Venezuela tegen Colombia. Het Venezolaanse doelpunt kwam letterlijk uit de lucht vallen. Morgen zal 'La Vinotinto' ongetwijfeld meer kansen krijgen, maar een overwinning is allerminst zeker.
Een bet die wellicht wél interessant kan zijn is een klein betje (1 of 2 units) op een doelpunt van Marcelo Moreno (Bolivia). De aanvaller van Shakhtar is de absolute ster van de ploeg en zal morgenavond wederom alleen in de spits staan. Als Bolivia überhaupt weet te scoren is de kans groot dat het doelpunt van zijn voet komt. Gedurende deze kwalificatie scoorde hij in 3 wedstrijden 2 keer, allebei in uitwedstrijden. In totaal wist Bolivia tot dusverre 4 keer te scoren.
De odds voor deze pick zijn echter nog niet uit. Het zal uiteraard van de odds afhangen of ik deze pick wel dan niet zal spelen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Wat een briljante samenvatting uiteenzetting van de komende wedstrijden! Thanx!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik denk er aan om Luxemburg met handicap te spelen. Luxemburg moest maar nipt het hoofd buigen tegen Portugal en pakten een punt op Noord Ierland. Israel de laatste tijd op verplaatsing ook niet zo sterk.
0 Vind ik leuk's
joren:
Ik denk er aan om Luxemburg met handicap te spelen. Luxemburg moest maar nipt het hoofd buigen tegen Portugal en pakten een punt op Noord Ierland. Israel de laatste tijd op verplaatsing ook niet zo sterk.

Israel hoort dit gewoon te winnen met minimaal 2 uitdoelpunten :)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
joren:
Ik denk er aan om Luxemburg met handicap te spelen. Luxemburg moest maar nipt het hoofd buigen tegen Portugal en pakten een punt op Noord Ierland. Israel de laatste tijd op verplaatsing ook niet zo sterk.
Israel hoort dit gewoon te winnen met minimaal 2 uitdoelpunten :)

Daarom zeg ik ook handicap :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.