Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Kwalificatie 2014 in Brazilie

Pick voor vrijdag in de wedstrijd Colombia - Venezuela (Kwalificatie WK 2014):
Both teams to score: Yes, 3/10 @2.38 (Stan James)
Álvarez, bondscoach van Colombia, is afgestapt van zijn gebruikelijke 4-5-1 systeem en zal behoorlijk aanvallend gaan spelen. Na veelvuldig aandringen van de publieke opinie (onder aanvoering van 'El Pibe' Valderrama) zal hij beginnen met Falcao (25 jaar, Atletico Madrid) en Gutiérrez (26 jaar, Racing Club) in de spits, met Rodríguez (20 jaar, FC Porto) daar vlak achter.
Achterin hebben 'Los Cafeteros' wel wat problemen. Zapata (25 jaar, Villareal) is geblesseerd en de vrouw van Zúñiga (25 jaar, Udinese) is hoogzwanger, waardoor hij vrijaf heeft gekregen. Tegen Argentinië (15/11) zal hij er waarschijnlijk wel weer bij zijn.
De verdediging zal er vrijdag waarschijnlijk als volgt uit zien:
Ospina (23 jaar, Nice); Vallejo (34 jaar, Tolima), Perea (32 jaar, Atletico Madrid), Yepes (35 jaar, AC Milan) en Armero (25 jaar, Udinese).
Een behoorlijk oude verdediging dus. Daar komt nog eens bij dat Perea en Yepes met respectievelijk 3 en 2 basisplaatsen amper in actie komen bij hun clubs. Mario Yepes wordt hier nog altijd op handen gedragen, maar ik vind hem eigenlijk 'over the hill.'
Venezuela is van origine niet echt een aansprekend voetballand, maar heeft de laatste jaren behoorlijk aan de weg getimmerd. Met spitsen als Fedor (26 jaar, Getafe) en Rondón (22 jaar, Malaga) heeft het voldoende aanvallende mogelijkheden. Een doelpunt van Colombiaanse makelij mag gezien de aanvallende intenties geen probleem zijn. De odd die Stan James aanbiedt is in mijn ogen dan ook goed speelbaar.
Edit:
Slecht nieuws voor deze pick: Falcao is geblesseerd geraakt en zal morgen niet meespelen. Hij zal worden vervangen door Martínez (25 jaar, Jaguares). Geen slechte spits, maar natuurlijk wel een klasse minder dan 'El Tigre.' Hopelijk toont hij aan een waardig vervanger te zijn.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-11-2011 23:02 Voetbal
in 10-11-2011 23:02 Voetbal
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ben niet heel dol op interlandvoetbal, maar de odds bij zowat alle wedstrijden wat betreft doelpunten zijn wel lekker hoog. Zal er morgen eens naar kijken.
0 Vind ik leuk's
Brazilie-Italie vandaag :
Beide teams scoren
0 Vind ik leuk's
easy:
Je voorspelt een lastige overwinning voor Australië, dan is 1.28 het toch niet waard?
easy:
Je voorspelt een lastige overwinning voor Australië, dan is 1.28 het toch niet waard?

altijd lastig was ironisch bedoeld
0 Vind ik leuk's
wat denken jullie van de wedstrijden polen-oekraine en bosnie-griekeland?
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik ga ervan uit dan polen gaat winnen?
0 Vind ik leuk's
Louis van gaal verwacht niet veel doelpunten bij NL - Estland, maar toch verwacht ik wel 4 of 5 goals.
Ik ben nog aan het denken of ik over 3.5 of over 4.5 pak. Maar een van de twee ga ik wel pakken.
0 Vind ik leuk's
Tips??:
Kroatie - Servie ..
Macedonie - Belgie ..
Polen - Oekraine ..
Jamaica - Panama ..
Tsjechie - Denemarken ..
Wie kan me tips geven?
0 Vind ik leuk's
Dit is wat ik speel, in combinatie:
Over goals combo
Holland v Estonia - Total Match Goals Over 3.5 @ 1.91
Andorra v Turkey - Total Match Goals Over Over 3.5 @ 2.25
Sweden v Republic of Ireland - Total Match Goals Over 2.5 @ 2.05
Kazakhstan v Germany - Total Match Goals Over 3.5 @ 1.67
Odd : 14.67
Stake : €10.00
Estimated Returns : € 146.76
Anytime to score combo
Sweden v Republic of Ireland - Anytime Goalscorer Zlatan Ibrahimovic @ 1.53
Uruguay v Paraguay - Anytime Goalscorer Luis Suarez @ 1.91
Kazakhstan v Germany - Anytime Goalscorer Mario Gomez @ 1.40
Odd: 4.09
Stake : €10.00
Estimated Returns : € 40.9
Funcombo anytime to score
Hazard to score @ odd 3.00
Fischer to score @ odd 4.50
0 Vind ik leuk's
San Marino - Engeland:
Defoe Top Goal Scorer against San Marino: 1/10 @6.50 (Unibet)
Defoe begint samen met Rooney in de spits. Rooney is natuurijk favoriet, maar tegen deze odd wil ik wel een gokje wagen Ik wilde eigenlijk 2 units inzetten, maar daar stak Unibet een stokje voor.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.