Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Kwalificatie 2014 in Brazilie

Pick voor vrijdag in de wedstrijd Colombia - Venezuela (Kwalificatie WK 2014):
Both teams to score: Yes, 3/10 @2.38 (Stan James)
Álvarez, bondscoach van Colombia, is afgestapt van zijn gebruikelijke 4-5-1 systeem en zal behoorlijk aanvallend gaan spelen. Na veelvuldig aandringen van de publieke opinie (onder aanvoering van 'El Pibe' Valderrama) zal hij beginnen met Falcao (25 jaar, Atletico Madrid) en Gutiérrez (26 jaar, Racing Club) in de spits, met Rodríguez (20 jaar, FC Porto) daar vlak achter.
Achterin hebben 'Los Cafeteros' wel wat problemen. Zapata (25 jaar, Villareal) is geblesseerd en de vrouw van Zúñiga (25 jaar, Udinese) is hoogzwanger, waardoor hij vrijaf heeft gekregen. Tegen Argentinië (15/11) zal hij er waarschijnlijk wel weer bij zijn.
De verdediging zal er vrijdag waarschijnlijk als volgt uit zien:
Ospina (23 jaar, Nice); Vallejo (34 jaar, Tolima), Perea (32 jaar, Atletico Madrid), Yepes (35 jaar, AC Milan) en Armero (25 jaar, Udinese).
Een behoorlijk oude verdediging dus. Daar komt nog eens bij dat Perea en Yepes met respectievelijk 3 en 2 basisplaatsen amper in actie komen bij hun clubs. Mario Yepes wordt hier nog altijd op handen gedragen, maar ik vind hem eigenlijk 'over the hill.'
Venezuela is van origine niet echt een aansprekend voetballand, maar heeft de laatste jaren behoorlijk aan de weg getimmerd. Met spitsen als Fedor (26 jaar, Getafe) en Rondón (22 jaar, Malaga) heeft het voldoende aanvallende mogelijkheden. Een doelpunt van Colombiaanse makelij mag gezien de aanvallende intenties geen probleem zijn. De odd die Stan James aanbiedt is in mijn ogen dan ook goed speelbaar.
Edit:
Slecht nieuws voor deze pick: Falcao is geblesseerd geraakt en zal morgen niet meespelen. Hij zal worden vervangen door Martínez (25 jaar, Jaguares). Geen slechte spits, maar natuurlijk wel een klasse minder dan 'El Tigre.' Hopelijk toont hij aan een waardig vervanger te zijn.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 10-11-2011 23:02 Voetbal
in 10-11-2011 23:02 Voetbal
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Colombia vs Paraguay :ZUID-AMERIKA: WK - Qualification 22u30
Paraguay:
afwezigen; Dario Veron, Oscar Cardoso, Roque Santa Cruz, Antolin Alcaraz, Marcos Caceres.
colombia wint @1.5 unibet
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
blijkbaar moeten we op kaarten en over 40.5 spelen bij rusland-Portugal
Viktor Kassai is scheidsrechter van dienst.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ireland Rep. v Germany
Ireland Rep. without Keane, Dunne, Doyle, Whelan, St Ledger and McClean, while Given and Duff ended their careers.
Germany without Gómez, S. Bender, L. Bender, Lahm, Draxler and Hummels.
Albania v Iceland
Albania without Bakaj.
Iceland without Sigthórsson, Sigurdsson, Ottesen, Aðalsteinsson, Smárason, Thorvaldsson and Jóhannsson.
Belarus v Spain
Belarus without Putsila, Zhevnov, Radzkow, Kulchy, Kornilenko, Kovel and Kalachev.
Spain without Puyol, Piqué, Negredo, Llorente and Mata.
Switzerland v Norway
Switzerland without Senderos, Nef and Emeghara.
Norway without Abdellaoue, Tettey, Grindheim, Pedersen, Huseklepp and Demidov.
0 Vind ik leuk's
Bet Info Team
joren:
nederland13:
joren:
Ik denk er aan om Luxemburg met handicap te spelen. Luxemburg moest maar nipt het hoofd buigen tegen Portugal en pakten een punt op Noord Ierland. Israel de laatste tijd op verplaatsing ook niet zo sterk.
Israel hoort dit gewoon te winnen met minimaal 2 uitdoelpunten :)

Daarom zeg ik ook handicap :)

ah ok :p dacht effe dat je Luxemburg wilde laten winnen :p
0 Vind ik leuk's
laat de tips maar komen!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Ik heb Bosnië alvast gepakt @2.00 want ik geloof dat die odd nog flink gaat dalen.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd wat jullie van deze vinden:
Football, 2014 WC European Qual.
Scotland - Wales
Both Teams to Score : Yes (Odds : 1,85)
Derby, niet te winnen verliezen behalve eer. Word denk ik lekker beuken, veel goals, iig BTTS.
Football, 2014 WC European Qual.
Croatia - Serbia
Match Result : Croatia (Odds : 1,68)
Kroatië is natuurlijk een goed team. Modric momenteel in bloedvorm. Kroatië thuis, dus 1.
Football, 2014 WC South American Qual.
Uruguay - Paraguay
Match Result : Uruguay (Odds : 1,55)
Uruguay moet winnen, gaat momenteel niet heel lekker en de punten zijn broodnodig. Paraguay staat laatste.
Football, 2014 WC Asian Qual.
Australia - Oman
Match Result : Australia (odds : 1,28)
Australië thuis en ook Australië heeft de punten hard nodig. Oman thuis altijd lastig maar ik verwacht wel een overwinning.
Wat denken jullie van deze combo?
0 Vind ik leuk's
Je voorspelt een lastige overwinning voor Australië, dan is 1.28 het toch niet waard?
0 Vind ik leuk's
Wat dachten jullie van polen-oekraine??
0 Vind ik leuk's
TIPjes:

Ik speel ze singel en combi.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.