Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wedden, gefeliciteerd. Neem aan dat je die laatste tip wel op safe speelt vandaag.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
wereldje:
Wedden, gefeliciteerd. Neem aan dat je die laatste tip wel op safe speelt vandaag.

Nou, dat doet die dus niet! ;-)
Ik kan hem nog steeds winnen haha, maar dan moet wedden wel 2 van de 3 tips van vanavond fout hebben.
Wel respect dat wedden gewoon tips met hoge stakes blijft plaatsen, ook al staat die er goed voor.( iets wat ik zelf niet doe)
En als wedden wint, gun ik hem van harte! (y) Ik strijk immers zelf dan ook nog 30 euro op voor m,n Bwin account. :)
Gr
fifaking14
fijne avond met de laatste tips voor augustus!
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Ik kwam er gisteren pas achter dat er minstens 35 tips geplaatst moesten worden om mee te doen. Ik sta na 10 tips in augustus op een ROI van 158% Nog even gauw 25 tips toevoegen dus ;)
Succes heren, dat de beste moge winnen.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Deze tip staat in mijn systeem:
"01.09.2011 Lens - Evian TG 1 2/10 €1.80"
Echter, ik heb niet de odds 1.80 gekozen maar 2.60 en dat zijn ook de huidige odds. :s
0 Vind ik leuk's
fifaking14:
wereldje:
Wedden, gefeliciteerd. Neem aan dat je die laatste tip wel op safe speelt vandaag.

Nou, dat doet die dus niet! ;-)
Ik kan hem nog steeds winnen haha, maar dan moet wedden wel 2 van de 3 tips van vanavond fout hebben.
Wel respect dat wedden gewoon tips met hoge stakes blijft plaatsen, ook al staat die er goed voor.( iets wat ik zelf niet doe)
En als wedden wint, gun ik hem van harte! (y) Ik strijk immers zelf dan ook nog 30 euro op voor m,n Bwin account. :)
Gr
fifaking14
fijne avond met de laatste tips voor augustus!

Gefeliciteerd, maar net gewonnen van wedden! Haha, als Leo zijn tips goed waren, dan was ik eerste geworden ;) hahaha
0 Vind ik leuk's
aduard:
Deze tip staat in mijn systeem:
"01.09.2011 Lens - Evian TG 1 2/10 €1.80"
Echter, ik heb niet de odds 1.80 gekozen maar 2.60 en dat zijn ook de huidige odds. :s

Op het moment dat je meespeelde koos je voor 2.60?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
fifaking14:
wereldje:
Wedden, gefeliciteerd. Neem aan dat je die laatste tip wel op safe speelt vandaag.

Nou, dat doet die dus niet! ;-)
Ik kan hem nog steeds winnen haha, maar dan moet wedden wel 2 van de 3 tips van vanavond fout hebben.
Wel respect dat wedden gewoon tips met hoge stakes blijft plaatsen, ook al staat die er goed voor.( iets wat ik zelf niet doe)
En als wedden wint, gun ik hem van harte! (y) Ik strijk immers zelf dan ook nog 30 euro op voor m,n Bwin account. :)
Gr
fifaking14
fijne avond met de laatste tips voor augustus!

Proficiat Fifaking met de overwinning (y)
Had de laatste 2 tips wel goed en ben daarmee toch 2de geworden met een minimaal verschil van 0.06.
1. fifaking14 38 €124.00 €167.94 3/10 €2.11 135.44%
2. wedden 37 €254.00 €343.87 7/10 €2.00 135.38%
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
vonloite:
aduard:
Deze tip staat in mijn systeem:
"01.09.2011 Lens - Evian TG 1 2/10 €1.80"
Echter, ik heb niet de odds 1.80 gekozen maar 2.60 en dat zijn ook de huidige odds. :s

Op het moment dat je meespeelde koos je voor 2.60?

Inderdaad.
0 Vind ik leuk's
Volgens mij het kleinste verschil ooit he? :p
Wanneer worden de prijzen uitgekeerd?
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Heey mannen!
Bedankt voetbalwedden.net voor de 70 euro op m,n Bwin account (y)
Zal straks even mijn laatste bets posten op het forum, die zullen voornamelijk op Nederland-San Marino gericht zijn...
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.