Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
12koeto48:
ik stem op vonloite als tipgever van de maand.
wat een held
ga zo door
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
grregho:
ik heb als tip gegeven in club - anderlecht => beide teams scoren maar hij is niet goed gerekend ..

aangepast
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
een 1 x 2 weddenschap van 1 wedstrijd kan maar 1 keer ingevoerd worden. Wil je die meespelen dan speel je de tip mee door een duimpje te geven. Bij iedereen die meespeelt wordt die dan meegerekend. Ik snap je niet helemaal suprer. Je zou dus elke weddenschap kunnen spelen. ls een tip al getipt is zou je die inderdaad niet meer op je naam kunnen zetten. Maar dat is zoals Arjen ook al aangeeft om grote lijsten tegen te gaan.

nu is het helemaal duidelijk voor mij, dus als ik een duimpje omhoog geef bij die wedstrijd speel ik automatisch mee met die wedstrijd:D
yEs!! :)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Michael kan nog zomaar de eerste plek pakken volgens mij als er genoeg tippies gelijk eindigen vandaag en morgen :d
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Michael kan nog zomaar de eerste plek pakken volgens mij als er genoeg tippies gelijk eindigen vandaag en morgen :d

Zal heel erg spannend gaan worden op de laatste dag. Ik sta zelf ook op : wedden 34 €237.00 €327.71 7/10 €2.04 138.27% deze maand.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
inderdaad, nice dat je ook mee kan spelen, dat het nu ook telt.
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:
inderdaad, nice dat je ook mee kan spelen, dat het nu ook telt.

Handig heh :-) Dat is juist de bedoeling dat we het overzicht behouden en toch iedereen de tips mee kunnen laten spelen. Succes deze laatste dag!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
tnxxx, staat nu in de lijst 39 tips 103 procent niet zo hoog maja:P
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:
tnxxx, staat nu in de lijst 39 tips 103 procent niet zo hoog maja:P

Als je maar genoeg inzet kan die 3% heel wat opleveren ;)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
suprer:
ik weet niet of dit eerder besproken is....maar er kan maar 1 tip worden gegeven op de hele site (door maar 1 persoon) dan is het dus wie de snelste is pakt de tip...vind dat wel een beetje jammer of hoort dit bij het spel?

Er kan zeker 1 tip per persoon gegeven worden echter tellen mee spelers gewoon mee. De odds veranderen ook heel vaak dus als iemand een wedstrijd op 2.0 tips of 2.10 het zijn toch weer 2 verschillende tips voor 1 wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.