Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fifaking14:
Volgens mij het kleinste verschil ooit he? :p
Wanneer worden de prijzen uitgekeerd?

Volgens mij tot nu toe wel echt bizar klein verschil. het was in ieder geval mooi spannend de laatste dag van de maand :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Kan iemand misschien de Jupiler League wedstrijden van deze week erbij zetten, zodat we deze kunnen tippen?
Iedereen weer veel suc6 deze maand.
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
10.09.2011 Mjallby - IFK Norrkoping FK 1 1/10 €1.70
Weer een geval van een andere odd in het systeem dan de odd die ik heb gekozen. :-(
0 Vind ik leuk's
aduard:
10.09.2011 Mjallby - IFK Norrkoping FK 1 1/10 €1.70
Weer een geval van een andere odd in het systeem dan de odd die ik heb gekozen. :-(

Sarpsborg 08 - Rosenborg BK 2 1/10 €1.57
Idem dito.
0 Vind ik leuk's
aduard:
10.09.2011 Mjallby - IFK Norrkoping FK 1 1/10 €1.70
Weer een geval van een andere odd in het systeem dan de odd die ik heb gekozen. :-(

Klopt Aduard dat dit zo nu en dan voorkomt alleen is het systeem afhankelijk van de gegeven odds bij bookmakers. Had het laatst ook gechecked bij oddsportal en die gaf ook lagere odds aan dan die in werkelijkheid aangeboden werd. Zal het bij andere odd systemen ook even regelmatig checken om te zien of die ook last hebben van dit probleem. Hopelijk is hier een goede oplossing voor te vinden want vind het is nou eenmaal zo nu en dan erg vervelend.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Begon deze maand redelijk. maar vandaag echt ongeveer alles fout, dus kan een goede ranking wel vergeten
0 Vind ik leuk's
wedden:
aduard:
10.09.2011 Mjallby - IFK Norrkoping FK 1 1/10 €1.70
Weer een geval van een andere odd in het systeem dan de odd die ik heb gekozen. :-(

Klopt Aduard dat dit zo nu en dan voorkomt alleen is het systeem afhankelijk van de gegeven odds bij bookmakers. Had het laatst ook gechecked bij oddsportal en die gaf ook lagere odds aan dan die in werkelijkheid aangeboden werd. Zal het bij andere odd systemen ook even regelmatig checken om te zien of die ook last hebben van dit probleem. Hopelijk is hier een goede oplossing voor te vinden want vind het is nou eenmaal zo nu en dan erg vervelend.

Okay bedankt. Ik blijf de problemen wel even posten.
Everton - Wigan Athletic X 1/10 €3.65
De odds die ik heb gekozen was hoger dan 4.00. Pinnacle bood nooit odds lager dan 4.00 aan en de closing odd was 4.40.
AIK - Djurgarden 1 3/10 €1.6
De odd die ik had gekozen was 1.75. Dit is tevens de huidige odd.
0 Vind ik leuk's
Siena - Juventus
De hoogste odds in het systeem 1.75, de hoogste huidige odds 2.01. :p
Siena - Juventus 2 3/10 €1.70 Tipico
Echter, ik had Unibet gekozen en die hebben een huidige odd van 1.92. Dat zie ik wel vaker dat je opeen een andere bookmaker heb gekozen.
0 Vind ik leuk's
gaat lekker fifaking en suprer (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Ga je nou jezelf complimenteren hey :d
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.