Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen tipscompetitie 2014

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan nieuwe dingen op de site, een belangrijk onderdeel hiervan is de tipscompetitie. In de nieuwsbrief ontbrak de link naar dit nieuwe topic, maar nu is hij er dan toch. In dit topic mogen alle leden aangeven wat ze anders willen aan de tipcompetitie en wat we moeten gaan verbeteren. Alle input is welkom en wordt met beide handen in ontvangst genomen. Na verloop van tijd wordt dit geëvalueerd en komen we hierop terug. En gaan we kenbaar maken hoe we verder gaan met de tipcsompetitie.
Ik zou zeggen brand los en houd het netjes, we willen gewoon wat ideeën van jullie kant horen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 14-10-2013 12:58 Algemeen
in 14-10-2013 12:58 Algemeen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Misschien in de tipcompetitie meerdere sporten opnemen zoals tennis & basketbal aangezien het toch wel twee belangrijke sporttakken zijn die ook redelijk veel terugkomen op het forum :-)
0 Vind ik leuk's
Het leuke zou zijn een combi met welke wedstrijden je speelt.
Dus de tips die worden geven, voorbeeld:
Osasuna - Barcelona Over 2.5 1.30
Borussia Dortmund - Hannover 96 Over 2.5 1.38
Espanyol - Atletico Madrid X2 1.10
@1.85
Je geef aparte tips maar in je eigen profiel maken jullie bijvoorbeeld een tabblad: Combi Weddenschappen.
En die tips die je geef klik je bijvoorbeeld gewoon aan: Speel mee in combi
Voorbeeld:
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Ik zou van die tipscompetitie zo iets maken als blogabet waar je je verhaaltje bij kan typen, en dan het gedeelte ' tips van leden' schrappen. Dat forumgedeelte is onoverzichtelijk, omdat er niet te zien is hoeveel roi iemand echt heeft door die tips.
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
Oja, als je voor de prijzen wilt spelen lijkt het me wel een idee om elke maand minstens 30 picks te hebben met een odd van boven de 1.70
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
gokkerke:
Misschien in de tipcompetitie meerdere sporten opnemen zoals tennis & basketbal aangezien het toch wel twee belangrijke sporttakken zijn die ook redelijk veel terugkomen op het forum :-)

De site heet "voetbal"wedden voor iets, dus niet echt een goed voorstel. Misschien iedereen met een budget laten werken van 1000 euro, diegene die het hoogste budget heeft op het einde van de rit valt in de prijzen. Wel met een minimum van 600-700 tips. Indien je op 0 euro staat, krijg je 50 euro om opnieuw mee te doen.
0 Vind ik leuk's
tom800:
gokkerke:
Misschien in de tipcompetitie meerdere sporten opnemen zoals tennis & basketbal aangezien het toch wel twee belangrijke sporttakken zijn die ook redelijk veel terugkomen op het forum :-)

De site heet "voetbal"wedden voor iets, dus niet echt een goed voorstel. Misschien iedereen met een budget laten werken van 1000 euro, diegene die het hoogste budget heeft op het einde van de rit valt in de prijzen. Wel met een minimum van 600-700 tips. Indien je op 0 euro staat, krijg je 50 euro om opnieuw mee te doen.

De site kan dan wel voetbalwedden.net heten maar er wordt hier net zo vaak gediscussieerd over basketbal en tennis dus waarom zou dit geen optie kunnen zijn.. zelf speel ik tipcompetitie niet maar geen basketbal en tennis omdat het 'voetbal'wedden.net heet vind ik onzin.
0 Vind ik leuk's
Europen Handicap toevoegen is een essentieel en groot onderdeel van de markt.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
een minimum aantal tips dat iemand per maand moet plaatsen met odds boven die 1,5 bijvoorbeeld niet dat iemand halverwege het jaar stopt met tippen omdat hij/zij het minimum aantal tips heeft bereikt en een roi van 120% heeft.
0 Vind ik leuk's
Live tips toevoegen aan de tip competitie lijkt me ook essentieel !
0 Vind ik leuk's
Bedankt alvast voor jullie reacties
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.