Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen tipscompetitie 2014

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan nieuwe dingen op de site, een belangrijk onderdeel hiervan is de tipscompetitie. In de nieuwsbrief ontbrak de link naar dit nieuwe topic, maar nu is hij er dan toch. In dit topic mogen alle leden aangeven wat ze anders willen aan de tipcompetitie en wat we moeten gaan verbeteren. Alle input is welkom en wordt met beide handen in ontvangst genomen. Na verloop van tijd wordt dit geëvalueerd en komen we hierop terug. En gaan we kenbaar maken hoe we verder gaan met de tipcsompetitie.
Ik zou zeggen brand los en houd het netjes, we willen gewoon wat ideeën van jullie kant horen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 14-10-2013 12:58 Algemeen
in 14-10-2013 12:58 Algemeen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor de maandcompetitie wordt gerekend met het LSP wat ik een rare berekening vindt. Je zou dit denk ik kunnen vervangen door bijv. de pure units profit te pakken.
0 Vind ik leuk's
Niks mis mee.
Misschien de resultaten van de tips sneller updaten?
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Wat Hollandian zegt inderdaad. Zou fijn zijn als de statistieken sneller up to date zijn.
Daarnaast is het nu niet mogelijk om te wedden op bijvoorbeeld over 2.25 en 1.75 goals, maar alleen op 1,5 en 2,5 goals enzo.
Tenslotte komen sommige bookmakers bij mij ook helemaal niet voor in het lijstje waar ik uit kan kiezen. Dat is bij mij in ieder geval zo bij SBObet waar ik nu heel vaak speel en waar Nederlanders ook gewoon welkom zijn.
0 Vind ik leuk's
hollandian:
Misschien de resultaten van de tips sneller updaten?

Daar kunnen we voor kiezen, echter hebben we een veilige 'marge' ingebouwd dat wedstrijden 3 uur na afloop worden gekeurd, dit om eventuele foute stats te voorkomen. Verder is de ROI berekening per speler een behoorlijke rekensom waar de server het zwaar mee heeft. Dat is ook de reden dat we dit één keer per dag doen.

Geen idee, ik lees je bericht nu pas. Ik kan het probleem momenteel niet uitzoeken omdat de wedstrijd gisteren al gespeeld is. Mmm...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
kon het andere forumbericht niet vinden... maar zouden deze wedstrijden bij mij weggehaald kunnen worden bij mijn tips?
09.11.2013 Bury - Cambridge United over 4.5 10/10 €6.50
1
31.08.2013 Carpi - Padova over 3.5 10/10 €4.90
1
29.08.2013 CD Victoria - Parrillas One over 1.5 10/10 €1.32
2
18.08.2013 Breidablik - KR Reykjavik over 1.5 10/10 €1.25
1
0 Vind ik leuk's
jose127:
kon het andere forumbericht niet vinden... maar zouden deze wedstrijden bij mij weggehaald kunnen worden bij mijn tips?

Nee, we verwijderen geen geplaatste tips. Zou wel een hele makkelijke tips competitie worden....
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
jose127:
kon het andere forumbericht niet vinden... maar zouden deze wedstrijden bij mij weggehaald kunnen worden bij mijn tips?
09.11.2013 Bury - Cambridge United over 4.5 10/10 €6.50
1
31.08.2013 Carpi - Padova over 3.5 10/10 €4.90
1
29.08.2013 CD Victoria - Parrillas One over 1.5 10/10 €1.32
2
18.08.2013 Breidablik - KR Reykjavik over 1.5 10/10 €1.25
1

Heb het even nagekeken, zijn wedstrijden die in eerste instantie zijn uitgesteld en op latere datum zijn gespeeld..
0 Vind ik leuk's
Hier staat de verbeteringen voor 2014:
https://www.voetbalwedden.net/topic/tipscompetities-2014-vernieuwingen-vragen-en-informatie-2484/
Dit topic gaat op slot :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.