Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen tipscompetitie 2014

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan nieuwe dingen op de site, een belangrijk onderdeel hiervan is de tipscompetitie. In de nieuwsbrief ontbrak de link naar dit nieuwe topic, maar nu is hij er dan toch. In dit topic mogen alle leden aangeven wat ze anders willen aan de tipcompetitie en wat we moeten gaan verbeteren. Alle input is welkom en wordt met beide handen in ontvangst genomen. Na verloop van tijd wordt dit geëvalueerd en komen we hierop terug. En gaan we kenbaar maken hoe we verder gaan met de tipcsompetitie.
Ik zou zeggen brand los en houd het netjes, we willen gewoon wat ideeën van jullie kant horen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 14-10-2013 12:58 Algemeen
in 14-10-2013 12:58 Algemeen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat betreft de jaarlijkse tipcompetitie snap ik best dat er geluiden opgaan van elke maand een minimaal aantal tips. Maar ik heb sinds ik vanaf augustus alleen maar mijn eigen serieuze tips invoer, haal ik maximaal maar tegen de 50 tips per maand. Dit is het aantal wat ik dus echt speel. Op mijn eigen blogabet dus ook hetzelfde verhaal, rond de 40 tot 50 tips maximaal. Hierbij zou het dus zo zijn dat ik zelden het minimum aantal tips zou halen om mee te mogen doen en ook normaal gesproken niet toekom aan het jaarlijkse minimum-aantal van 600 tips. Afgezien daarvan speel ik in de zomerstop en winterstop ook nog eens een stuk minder tips.
Doordat ik dit jaar ook nog mee wil doen om de prijzen ben ik momenteel in hoog tempo tips erbij te zetten, maar dit doet en afbreuk aan mijn ROI en aan de nuttigheid van mijn tips, aangezien het nu een bende wordt met een hoop rare tips uit rare voetbal-landen.
Mij lijkt het juist ook de bedoeling dat serieuze tippers zoals ik, die elke maand mooie groene cijfers halen mee moeten kunnen dingen voor de prijzen in de jaarlijkse tipcompetitie. En de minimale aantal tips die hier worden genoemd zorgen er juist voor dat tippers zoals ik niet mee kunnen doen, terwijl lui die zomaar op alles wedden wat los en vast zit het wel halen.
Iets om over na te denken lijkt me? Dat gezegd hebbende: ik vind de tipscompetitie (mits goed uitgevoerd) een geweldig spel
0 Vind ik leuk's
Het zou ook fijn zijn als de chat iets beter word gemaakt voor de rest is het oke ;-)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor jullie reacties, wordt allemaal meegenomen, en faraz dit is niet het juiste topic daarvoor ;)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Is het een om meerdere sporten in de competitie te hebben (zoals basketbal en tennis)? Daar wordt ook vaak over gepraat op dit forum, dus misschien is dat een idee.
0 Vind ik leuk's
Kan er iemand van de mods of de admin mij helpen?
Is dit werkelijk mogelijk dat zo iemand (https://www.voetbalwedden.net/profiel/frankydk/?tab=tips) het tipspel gaat winnen?
Deze gozer heeft 1 tip 10/10 gespeeld aan een heel hoge "onrealistisch" quotering
Er is niemand die bij een echte bookmaker all in (= 10/10) gaat inzetten op zo'n hoge odd
Ik dacht dat het de bedoeling was met het tipspel dat de tippers met de beste tips op het einde van het jaar een prijs zouden krijgen? In dit geval niet dus.
Is het mogelijk dat dit nog rechtgezet kan worden? Want dit is erg onrealistisch???
0 Vind ik leuk's
Wat vinden de anderen hiervan?
0 Vind ik leuk's
galaaaaaa:
Wat vinden de anderen hiervan?

Hallo Gala
Ik begrijp jouw punt want dit is al vele malen aangedragen als verbetering van de tips competitie. De tips competitie gaat voor komend jaar in ieder geval veranderen zo veel mogelijk naar de wensen van leden van voetbalwedden die verbeteringen aangedragen hebben om de tips-competitie leuker, eerlijker en spannender te maken.
Omdat de tips-competitie nog in ontwikkeling is tot het ultieme tippen zal het stap voor stap steeds beter worden. Wie dit seizoen volgens de spelregels die nog niet perfect zijn een prijs wint heeft daar gewoon recht op. Het is ook weer niet eerlijk om de spelregels ergens midden in een seizoen te veranderen en het kost enorm veel tijd om dat in zo'n complex systeem in te voeren.
De tips-competitie is zeker nog niet het ultieme tipspel maar is zeker wel het streven om dat te worden. Via https://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/ is de stand voor 2013 te vinden en daarvan staat al wel vast wie de grote prijzen gaan winnen. Voor volgend jaar hoop ik in ieder geval op een tipsspel dat bezoekers voorziet van goede realistische tips in combinatie met een spannende tips-competitie. Bedankt voor het melden van de feedback.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
faraz1994:
Het zou ook fijn zijn als de chat iets beter word gemaakt voor de rest is het oke ;-)

Wat voor verbetering van de chat zou jij willen zien ? Met browser chrome heb ik geen problemen. Het kan zijn dat de chat met andere soorten browsers wel problemen ondervind en dat zou dan uitgezocht moeten worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
willempie6:
Wat betreft de jaarlijkse tipcompetitie snap ik best dat er geluiden opgaan van elke maand een minimaal aantal tips. Maar ik heb sinds ik vanaf augustus alleen maar mijn eigen serieuze tips invoer, haal ik maximaal maar tegen de 50 tips per maand.

Bedankt voor de uitleg. Vind ik ook wel begrijpelijk. Misschien is het een leuk idee om een soort poll te houden over het maximum aantal te plaatsen tips per jaar/maand. Ook lijkt het mij wel wat om deelnemers de optie te geven tot 3 weken vakantiemodus.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
waarom word er niet gewoon gewerkt met periode titels........ zo moet je vaker actief zijn qua tips om mee te kunnen doen aan de prijzen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.