Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik kijk er naar uit om te beginnen met dit project! Ik vertrouw op ieder van ons en we maken vast wel winst. :d Ik ga mijn best doen!
0 Vind ik leuk's
Jah ik ook ik vind het een leuke uitdaging om de challenge aan te gaan. Als het goed werkt zouden we de challenges in de toekomst uit kunnen breiden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wat een leuk initiatief! Kunnen er in de toekomst ook meer mensen aan mee doen?
0 Vind ik leuk's
[quote]Wat een leuk initiatief! Kunnen er in de toekomst ook meer mensen aan mee doen?

Ongetwijfeld hoe meer zielen hoe meer vreugd. Met meer deelnemers verdeeld over meerdere bookmakers wordt het nog leuker en spannender.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Wat een leuk initiatief! Kunnen er in de toekomst ook meer mensen aan mee doen?

Nee, we houden het eerst met ons 4-en. Misschien in de toekomst kunnen we meer mensen mee laten doen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Leuk idee, doch zal ik hier niet aan deelnemen daar ik al met vrienden een account heb.
TIPS wil ik altijd geven natuurlijk! ;-)
succes (y)
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
[quote]Leuk idee, doch zal ik hier niet aan deelnemen daar ik al met vrienden een account heb. TIPS wil ik altijd geven natuurlijk! ;-)succes (y)

ok leuk! Zijn er nog dingen waar we rekening mee moeten houden waar jullie tegenaan liepen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nee, zolang iedereen maar eerlijk blijft is er geen probleem. Paswoord via PM hebben we ook gedaan en niet doorgeven aan niet-deelnemers.
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
[quote]Nee, zolang iedereen maar eerlijk blijft is er geen probleem. Paswoord via PM hebben we ook gedaan en niet doorgeven aan niet-deelnemers.

Bedankt voor de tips Belgianrion. Met hoeveel vrienden doe jij zoeits precies ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
- Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet
- Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt

Waarom alleen in het weekend ? We kunnen toch ook gewoon doordeweeks wedden er zijn dan namelijk genoeg goeie voetbalwedstrijden.
Bijvoorbeeld interland wedstrijden,Champions League,europa league, en bekerwedstrijden worden vaak gewoon doordeweeks gespeeld.
Ook zullen de beurten dan een beetje snel afwisselen wat de challenge weer spannender maakt. Als je telkens een maand moet wachten om wat weddenschappen te mogen plaatsen dan is de lol er al snel af. Wat denken jullie over de regel dat je alleen maar in het weekend mag wedden ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.