Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ha Wedden,
Ik vind dat je aan de ene kant wel gelijk hebt.
Zo heb je wel een groter assortiment van wedstrijden.
Als je door de weeks wil spelen is het denk ik verstandig de week in 3 gedeeltes te verdelen.
Dan bekijk je steeds over een paar dagen of diegene verlies of winst heeft gemaakt.

Bijv.
Ma-Di
Wo-Do-vrij
Za-zo

je kan ook iemand de hele week de kans geven om winst te maken...
Hierdoor duurt het wel allemaal langer.
0 Vind ik leuk's
Jah de week verdelen in delen is een erg goed idee. Ik ben benieuwd wat de anderen hierover te zeggen hebben ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Beste WOS-ers(weddenopsport-ers)!

Nadat door bwin de €40 is gestort kan ik aan de slag gaan.

2% van €40 is €0,80 per bet,,

Ik kies voor 1 combi, en 4 enkelvoudige weddenschappen.

Heb niet veel research kunnen doen doordat de tijd een beetje aan het dringen was maar ik verwacht wel winstgevend te zijn met deze bets..

we zullen zien


Hier de aftrap:

Enkelvoudige weddenschap

Zwitserland - Griekenland (1 X 2) X ? 0.80 3.20

Enkelvoudige weddenschap

FC Zwolle - De Graafschap (1 X 2) De Graafschap ? 0.80 2.20

Enkelvoudige weddenschap

SBV Excelsior - Go Ahead Eagles (1 X 2) Go Ahead Eagles ? 0.80 2.35

Enkelvoudige weddenschap

Denemarken - Portugal (1 X 2) Portugal ? 0.80 2.00

Combi

Nederland - Japan (1 X 2) Nederland ? 0.80 3.68

Spanje - België (1 X 2) Spanje ?

Georgië - Italië (1 X 2) Italië ?

Denemarken - Portugal (1 X 2) Portugal ?


Wish me luck

Bericht gewijzigd door wedden op do 18 mrt. 2021, 13:56
0 Vind ik leuk's
Oké dan! (y) Ik be benieuwd, dit weekend zien we resultaat!
0 Vind ik leuk's
Ok ben ook zeer beieuwd. Veel succes iedereen en we wachten af wat Loekos in de 1ste ronde zal doen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
oef, wat verscikkelijk zuur van de Graafschap..
0-2 met rust 2-2 eindstand.
Go Ahead ook failed :-(
niet verwacht
0 Vind ik leuk's
Begint lekker Loekos...zwolle is een diesel, die komen erg laat op gang ;-)

Go Ahead had ik ook niet verwacht. Je hebt er nog 3 open staan...ben benieuwd! Nederland heb je iig ook goed!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zwolle laatst tegen dordrecht dan ook? Eerst komt zwolle met 1-3 door (ruststand) en dan weten ze nog te verliezen met 5-3!

Japan - Nederland is iniedergeval goed voorspeld (0-3)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Loekos was eerst, die heeft niks gewonnen.
Stash: 36,00 euro

Ik ben aan de beurt toch?
0 Vind ik leuk's
Had tog wel wat meer verwacht van het afgelopen weekend.
Volgende keer wat beter voorbereiden en geen Bier liek meer...

Suc6 vlaflip
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.