Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: 1-0 Correct Score layen (Betfair)

Ik ga weer eens wat nieuws proberen.
Het afgelopen weekend heb ik zo'n 20 wedstrijden in de gaten gehouden in competities waar veel wordt gescoord. Dit heb ik in Excel gedaan, maar ben zo handig geweest om dat niet op te slaan. Ik heb daar telkens als test (dus niet echt ingezet) op het layen (zeggen dat het niet gebeurt) op 1-0 Correct Scores voor de favoriet.
Hierbij zijn de odds natuurlijk heel erg van belang. Bij het layen van 0-0 heb je vaak odds van boven de @20, dus als dat een keer fout gaat, moet ik heel vaak iets goed hebben om het verlies te compenseren. Daarom ging ik naar de 1-0 kijken en let ik voornamelijk op odds van rond de @10 (liefst lager), met een maximum van @12.
Van belang is dus dat de favoriet zelden met 1-0 wint en dat de lay-odd van 1-0 dan ook in ieder geval maximaal @12 is. Er zijn tal van clubs in diverse competities die vaak een goal tegenkrijgen (voornamelijk uit) of gewoon veel scoren.
Net als met veel strategiën op Betfair is een grote bankroll zeer gewenst. Ik zal hier verder gaan testen zonder inleg en met een virtueel saldo van € 500. Mijn doel is per weddenschap € 10 te winnen. Bij een lay-odd van @10 is mijn liability (wat ik kwijt kan raken) in dat geval € 90,00, Ik wil maximaal 20% van mijn bankroll op het spel zetten. Omdat ik even met ronde getallen wil testen zal ik de Betfair-commissie even buiten beschouwing laten.
Wanneer win ik de weddenschap?
Simpel: het moet geen 1-0 worden voor de favoriet. Een doelpunt van de underdog is dus al voldoende voor een winnende weddenschap.
Wanneer ik dit systeem in het echt ga spelen, kan ik natuurlijk tussentijds een eventuele 1-0 backen (zeggen dat het gebeurt), wanneer de favoriet bijvoorbeeld al snel op 1-0 komt (zie Ajax gisteren). Op dat moment is de back-odd een stuk hoger dan de aanvankelijke lay-odd vóór de wedstrijd. In het val van Ajax: de lay-odd van 1-0 was vóór de wedstrijd @11, maar na de 1-0 was dat @26. Ook als het lang 0-0 blijft, kan ik op het eind nog mijn weddenschap indekken door de 1-0 te backen, als die hoger is dan de lay-odd die ik pre-match pakte.
Beginsaldo: € 500
Aantal weddenschappen: 0
Goed: 0
Fout: 0
Winst/verlies: € 0
Huidig saldo: € 500
Testwedstrijd 1
Doncaster v Watford
Bet: Lay Correct Score 0-1
Stake: € 10,00
Odds: @8.8
Liability: € 78,00
Motivatie: Watford is in uitwedstrijden niet sterk, terwijl Doncaster thuis al vijf keer in de laatste zes wedstrijden de nul heeft gehouden. Het is dus al zeer de vraag of Watford uberhaubt gaat winnen. Ook wist Watford maar drie keer de nul te houden in uitwedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 11-03-2014 16:53 Hulp en advies
in 11-03-2014 16:53 Hulp en advies
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond zijn er een paar opties:
Augsburg v Schalke 1-0 @ 11.5
Cambuur v Waalwijk 1-0 @ 10
Reims v Marseille 0-1 @ 9
CA Bastia v ESTAC Troyes 0-1 @ 7.8
Ik denk dat ik twee van deze uitslagen ga layen vanavond.
0 Vind ik leuk's
Ik zou Marseille niet doen. Zie in die wedstrijd niet meer dan 2 doelpunten vallen en daar komt bij dat Marseille een 1-0 voorsprong goed kan verdedigen. Cambuur en Schalke vind ik wel mooie!
0 Vind ik leuk's
arie07:
Ik zou Marseille niet doen. Zie in die wedstrijd niet meer dan 2 doelpunten vallen en daar komt bij dat Marseille een 1-0 voorsprong goed kan verdedigen. Cambuur en Schalke vind ik wel mooie!

Marseille heeft in uitwedstrijden sinds september niet meer de nul gehouden en in totaal slechts één keer (in augustus) met 0-1 gewonnen. Daarbij worden er voor Franse begrippen best veel goals gescoord in wedstrijden van zowel Marseille als Reims. Waar haal je vandaan dat Marseille een 0-1 voorsprong goed kan verdedigen? Thuis misschien wel, maar uit zijn ze uiterst kwetsbaar.
0 Vind ik leuk's
De odds van Marseille 0-1 zijn gestegen naar @ 9.4 en die van Cambuur 1-0 zijn gedaald naar @ 9. Daarom pak ik voor vanavond Cambuur.
Testwedstrijd 4
Cambuur v Waalwijk
Bet: Lay Correct Score 1-0
Stake: € 10,00
Odds: @ 9.0
Liability: € 80,00
Testwedstrijd 5
CA Bastia v ESTAC Troyes
Bet: Lay Correct Score 0-1
Stake: € 10,00
Odds: @ 7.8
Liability: € 68,00
0 Vind ik leuk's
Ik snap niet waarop je inzet.. en wat de betekenis is van lay correct score. kan je me dit uitleggen?
0 Vind ik leuk's
pico020:
arie07:
Ik zou Marseille niet doen. Zie in die wedstrijd niet meer dan 2 doelpunten vallen en daar komt bij dat Marseille een 1-0 voorsprong goed kan verdedigen. Cambuur en Schalke vind ik wel mooie!

Marseille heeft in uitwedstrijden sinds september niet meer de nul gehouden en in totaal slechts één keer (in augustus) met 0-1 gewonnen. Daarbij worden er voor Franse begrippen best veel goals gescoord in wedstrijden van zowel Marseille als Reims. Waar haal je vandaan dat Marseille een 0-1 voorsprong goed kan verdedigen? Thuis misschien wel, maar uit zijn ze uiterst kwetsbaar.

Mijn fout, ik verwarde ze met Lille, die dat daarentegen juist wel goed kunnen, sorry.
0 Vind ik leuk's
Ik doe met Cambuur mee.
Dit kan een hele goede manier zijn om weddenschappen goed te hebben.
0 Vind ik leuk's
Beide wedstrijden weer goed (y)
Beginsaldo: € 500,00
Aantal weddenschappen: 5
Gemiddelde odd: @ 8.5
Goed: 5
Fout: 0
Winst/verlies: € 50,00
Huidig saldo: € 550,00
Marseille en Schalke waren overigens ook goed geweest als ik ze het gespeeld. :)
0 Vind ik leuk's
hayastan1:
Ik snap niet waarop je inzet.. en wat de betekenis is van lay correct score. kan je me dit uitleggen?

Layen = zeggen dat iets niet gebeurt. Je speelt dus als bookmaker. Lees anders de openingspost nog eens door.
0 Vind ik leuk's
Goede picks, Pico. Die andere twee waren ook goed geweest. Je hebt ze nodig voor een evt. verlies, maar desondanks blijkt je goede selectie vooralsnog goed te werken. Nice (y)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.