Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: 1-0 Correct Score layen (Betfair)

Ik ga weer eens wat nieuws proberen.
Het afgelopen weekend heb ik zo'n 20 wedstrijden in de gaten gehouden in competities waar veel wordt gescoord. Dit heb ik in Excel gedaan, maar ben zo handig geweest om dat niet op te slaan. Ik heb daar telkens als test (dus niet echt ingezet) op het layen (zeggen dat het niet gebeurt) op 1-0 Correct Scores voor de favoriet.
Hierbij zijn de odds natuurlijk heel erg van belang. Bij het layen van 0-0 heb je vaak odds van boven de @20, dus als dat een keer fout gaat, moet ik heel vaak iets goed hebben om het verlies te compenseren. Daarom ging ik naar de 1-0 kijken en let ik voornamelijk op odds van rond de @10 (liefst lager), met een maximum van @12.
Van belang is dus dat de favoriet zelden met 1-0 wint en dat de lay-odd van 1-0 dan ook in ieder geval maximaal @12 is. Er zijn tal van clubs in diverse competities die vaak een goal tegenkrijgen (voornamelijk uit) of gewoon veel scoren.
Net als met veel strategiën op Betfair is een grote bankroll zeer gewenst. Ik zal hier verder gaan testen zonder inleg en met een virtueel saldo van € 500. Mijn doel is per weddenschap € 10 te winnen. Bij een lay-odd van @10 is mijn liability (wat ik kwijt kan raken) in dat geval € 90,00, Ik wil maximaal 20% van mijn bankroll op het spel zetten. Omdat ik even met ronde getallen wil testen zal ik de Betfair-commissie even buiten beschouwing laten.
Wanneer win ik de weddenschap?
Simpel: het moet geen 1-0 worden voor de favoriet. Een doelpunt van de underdog is dus al voldoende voor een winnende weddenschap.
Wanneer ik dit systeem in het echt ga spelen, kan ik natuurlijk tussentijds een eventuele 1-0 backen (zeggen dat het gebeurt), wanneer de favoriet bijvoorbeeld al snel op 1-0 komt (zie Ajax gisteren). Op dat moment is de back-odd een stuk hoger dan de aanvankelijke lay-odd vóór de wedstrijd. In het val van Ajax: de lay-odd van 1-0 was vóór de wedstrijd @11, maar na de 1-0 was dat @26. Ook als het lang 0-0 blijft, kan ik op het eind nog mijn weddenschap indekken door de 1-0 te backen, als die hoger is dan de lay-odd die ik pre-match pakte.
Beginsaldo: € 500
Aantal weddenschappen: 0
Goed: 0
Fout: 0
Winst/verlies: € 0
Huidig saldo: € 500
Testwedstrijd 1
Doncaster v Watford
Bet: Lay Correct Score 0-1
Stake: € 10,00
Odds: @8.8
Liability: € 78,00
Motivatie: Watford is in uitwedstrijden niet sterk, terwijl Doncaster thuis al vijf keer in de laatste zes wedstrijden de nul heeft gehouden. Het is dus al zeer de vraag of Watford uberhaubt gaat winnen. Ook wist Watford maar drie keer de nul te houden in uitwedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 11-03-2014 16:53 Hulp en advies
in 11-03-2014 16:53 Hulp en advies
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga dit ook in de gaten houden,je gaat wel lekker zo,ook goede selectie van de wedstrijden.Ga zo door (y)
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Bayern ook weer goed. (y)
Voor nu even:
Live (1-2 stand)
Vitesse v PSV
Bet: Lay Correct Score 1-2
Stake: € 10,00
Odds: @ 2.8
Liability: € 18,00
0 Vind ik leuk's
Genoeg kansen, maar geen goals meer bij Vitesse-PSV. Gelukkig kleine liability.
Beginsaldo: € 500,00
Aantal weddenschappen: 10
Gemiddelde odd: @ 7.6
Goed: 9
Fout: 1
Winst/verlies: € 72,00
Huidig saldo: € 572,00
0 Vind ik leuk's
Nog twee voor vanavond:
Verona v Inter
Bet: Lay Correct Score 0-1
Stake: € 10,00
Odds: @ 9.2
Liability: € 82,00
Atl Madrid v Espanyol
Bet: Lay Correct Score 1-0
Stake: € 10,00
Odds: @ 7.4
Liability: € 64,00
0 Vind ik leuk's
Inter goed en Atletico fout. Eerste 'echte' fout bij dit systeem.
Beginsaldo: € 500,00
Aantal weddenschappen: 12
Goed: 10
Fout: 2
Winst/verlies: € 18,00
Huidig saldo: € 518,00
0 Vind ik leuk's
Twente v AZ Alkmaar
Bet: Lay Correct Score 1-0
Stake: € 10,00
Odds: @ 10.5
Liability: € 95,00
Man Utd v Liverpool
Bet: Lay Correct Score 1-0
Stake: € 10,00
Odds: @ 10.5
Liability: € 95,00
Cagliari v Lazio
Bet: Lay Correct Score 0-1
Stake: € 10,00
Odds: @ 8.2
Liability: € 72,00
Gent v Zulte-Waregem
Bet: Lay Correct Score 1-0
Stake: € 10,00
Odds: @ 9.0
Liability: € 80,00
0 Vind ik leuk's
En nog twee voor de avond:
Sp Lisbon v Porto
Bet: Lay Correct Score 0-1
Stake: € 10,00
Odds: @ 9.0
Liability: € 80,00
Genoa v Juventus
Bet: Lay Correct Score 0-1
Stake: € 10,00
Odds: @ 7.2
Liability: € 62,00
0 Vind ik leuk's
En de laatste bet is fout, door een gemiste penalty van Genoa en een heel late 0-1 van Juventus. :-@
Daardoor staat de teller vandaag op - € 12,00 en in totaal op + € 6,00
Beginsaldo: € 500,00
Aantal weddenschappen: 18
Goed: 15
Fout: 3
Winst/verlies: € 6,00
Huidig saldo: € 506,00
Vooralsnog niet echt een lekker systeem. Een beetje pech en je hebt een flink verlies en zo sluit ik vandaag na eigenlijk een goede dag met verlies af. Ik test de komende week sowieso nog verder.
0 Vind ik leuk's
Oe, damn, balen man, zo zuur. Had je die niet kunnen cashen met winst? En die andere verliezen dan, hadden die voorkomen kunnen worden? Ik denk dat het zo een no go is: 15 bets goed, 3 fout en je staat break-even. Of iets vergelijkbaars testen wat je tijdje geleden deed: 2e helft (na min 60') overs spelen vanaf 1.8 en daar een systeem om bouwen oid?
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Op het moment van de vrije trap van Pirlo stond de back-odd van 0-1 op 7.8, dus wanneer ik had gespeeld had ik met mini-winst kunnen cashen. Andere verliezen waren Atletico Madrid (stond lang 1-0, veel kansen en bleef 1-0) en Vitesse-PSV live 1-2 gelayed, dus feitelijk over 3.5 gespeeld, was rond de 60ste minuut. Maar eigenlijk hoorde die niet bij dit systeem.
Ik blijf nog wel even testen hier en hou alles (qua competities, clubs, uit/thuis) bij in Excel. Juventus was misschien gewoon niet zo'n slimme pick.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.