Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op basis van alleen de odds

Geen idee of hier al eerder over is gesproken op dit forum, maar ik ben de laatste dagen bezig met wedden op wedstrijden op basis van ALLEEN de odds en niks anders. Dus geen voorkennis over de sport of de teams of de vorm etc. Dit klinkt natuurlijk belachelijk, maar voor zover gaat het vrij aardig.

Strategie
Ik wed alleen op de favorieten in een wedstrijd waarvan de odd rond de 1.67 ligt. Wanneer je namelijk 5x wed op wedstrijden met deze odd, dan zal je nog quite spelen op het moment dat je er 2 van de 5 verliest. Dit betekent dus dat er 2 favorieten zullen moeten verliezen van de underdog en dan nog speel je quite.

Ga je onder de 1.67 odd dan mag je er maar 1 van de 5 verliezen, maar ga je te ver boven de 1.67 odd dan neem je veel meer risico, omdat de tegenstander dan waarschijnlijk veel gelijkwaardiger is.

Belangrijk om te vermelden dat ik dit alleen doe bij sporten waarbij er geen gelijkspel mogelijk is, denk aan basketbal, baseball en tennis.

Ik ga niet elke dag al mijn bets hier vermelden etc. omdat ik daar geen tijd en zin in heb haha, maar ik wilde dit graag delen en dan kan ieder zien voor zichzelf of hij/zij dit een leuke strategie vindt. (h) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bavien
Country flagbavien in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een beetje stats of resultaten zou nooit verkeerd zijn natuurlijk...anders is het vooralsnog gebakken lucht
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Een beetje stats of resultaten zou nooit verkeerd zijn natuurlijk...anders is het vooralsnog gebakken lucht



Geen verrassing deze reactie natuurlijk.
Nogmaals, ik ben hier niet om mijn strategie te bewijzen, maar puur om de mogelijkheid te delen.
Vind je het niks of gebakken lucht, laat het dan gewoon lekker (y)
0 Vind ik leuk's
Emotie kan een belangrijke rol spelen bij een bet, dus wat dat betreft vind ik het prima dat je geen info hebt. Het is misschien wel handig om je eigen winstpercentage bij te houden constant. Kan belangrijk zijn bij het bepalen van je inzet.
0 Vind ik leuk's
En het kunnen ook public bets zijn.

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Vannacht veel MLB wat je kan spelen volgens jou tactiek:

Phillies - New York Mets Mets @1,74
Detroit - Kansas Detroit @1.67
Tampa Bay - Baltimore Tampa @1.67
St Louis - Miami St louis @1.70
Cincinnati - Milwaukee Cincinnati @1.72

We gaan kijken wat het wordt.
0 Vind ik leuk's
Kansloos op lange termijn :-$ Je betaalt gewoon elke bet de 10% winstmarge van de bookies ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen :d , gokken op basis van odds.
0 Vind ik leuk's
jurian95:
Kansloos op lange termijn :-$ Je betaalt gewoon elke bet de 10% winstmarge van de bookies ;-)


Hmm, weet ik zo niet. Bij deze manier van wedden maak je al winst bij een winpercentage van 61%.
Namelijk 0.67euro (per euro) x 61 wedstrijden winst (van de 100) = 40,87 winst.
Trek daar de 39 verloren wedstrijden vanaf, dus 39 x 1 euro = 39 euro.
40,87 - 39 euro = 1.87 euro winst.
Wanneer je 10 euro per wedstrijd had ingezet dan was je winst 18,70 euro geweest.

Wanneer de favoriet in 80% van de gevallen wint krijg je het volgende.
Namelijk 0.67 x 80 = 53,60 winst.
Trek daar 20 verloren wedstrijden vanaf, dat is 20 euro.
53,60 - 20 = 33,60 euro winst.
Wanneer je dan 10 euro per keer had ingezet was je winst 336 euro geweest.

Zoals je ziet loopt je winst per extra percentage boven de 60% al gauw hard op.
Dit is je winst in euros per percentage, hierbij is je inzet 1 euro per wedstrijd geweest en heb je 100 wedstrijden gespeeld. Daarnaast staat het resultaat van 10 euro per wedstrijd bij 100 wedstrijden.

60% = 0.20 op 100 euro = 2 euro op 1000 euro.
65% = 8.55 op 100 euro. = 85,50 op 1000 euro.
70% = 16.90 op 100 euro. = 169 op 1000 euro.
75% = 25,25 op 100 euro. = 252,50 op 1000 euro.
80% = 33,60 op 100 euro. = 336 op 1000 euro.

Belangrijk om te onthouden is dat je altijd wed op de favoriet bij de odd van 1.67. De tegenstanders hebben vaak odds van 2.10 en die zie ik dus niet gauw 2 van de 5 wedstrijden winnen van de favorieten en zeker niet op lange termijn (40 van de 100 bijvoorbeeld).
0 Vind ik leuk's
iets met juice en vig enzo ;-)
0 Vind ik leuk's
0570:
Vannacht veel MLB wat je kan spelen volgens jou tactiek:

Phillies - New York Mets Mets @1,74 3-5
Detroit - Kansas Detroit @1.67 4-2
Tampa Bay - Baltimore Tampa @1.6 3-47
St Louis - Miami St louis @1.70 6-7
Cincinnati - Milwaukee Cincinnati @1.72 5-4

We gaan kijken wat het wordt.


Volgens de gegeven statistiek klopt het op dit moment nog met 3 uit 5 correct. Uitslagen waren zoals verwacht close.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.