Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op basis van alleen de odds

Geen idee of hier al eerder over is gesproken op dit forum, maar ik ben de laatste dagen bezig met wedden op wedstrijden op basis van ALLEEN de odds en niks anders. Dus geen voorkennis over de sport of de teams of de vorm etc. Dit klinkt natuurlijk belachelijk, maar voor zover gaat het vrij aardig.

Strategie
Ik wed alleen op de favorieten in een wedstrijd waarvan de odd rond de 1.67 ligt. Wanneer je namelijk 5x wed op wedstrijden met deze odd, dan zal je nog quite spelen op het moment dat je er 2 van de 5 verliest. Dit betekent dus dat er 2 favorieten zullen moeten verliezen van de underdog en dan nog speel je quite.

Ga je onder de 1.67 odd dan mag je er maar 1 van de 5 verliezen, maar ga je te ver boven de 1.67 odd dan neem je veel meer risico, omdat de tegenstander dan waarschijnlijk veel gelijkwaardiger is.

Belangrijk om te vermelden dat ik dit alleen doe bij sporten waarbij er geen gelijkspel mogelijk is, denk aan basketbal, baseball en tennis.

Ik ga niet elke dag al mijn bets hier vermelden etc. omdat ik daar geen tijd en zin in heb haha, maar ik wilde dit graag delen en dan kan ieder zien voor zichzelf of hij/zij dit een leuke strategie vindt. (h) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bavien
Country flagbavien in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jammer, wilde gewoon een leuke challenge met je aangaan. verder wens ik je uiteraard veel succes.
0 Vind ik leuk's
0570:
Ik ga het voor mezelf bijhouden met tennis (ATP/WTA), NBA, MLB, NHL, NFL Bavien, ben wel benieuwd.

Je moet dan niet zoals Tino23 als voorbeeld geeft odds onder de 1.67 pakken maar je ook aan het systeem houden.
odds van minimaal 1.67 tot maximaal 1.75.

Voor vandaag :

Tennis
Karlovic @1.72
Witthoeft @1.72

MLB
Cubs @1.68
Yankees @1.73
Baltimore @1.71
Indians @1.70


Ja precies, probeer het een tijdje uit. Voor de zekerheid low stake of eventueel fictief.
Mijn strategie is vooral nog theoretisch uiteraard, omdat ik niet op basis van 60 resultaten al ga zeggen dat mijn theorie juist is.
Het is puur om te delen en eventueel te bespreken. Wellicht blijkt na 300 resultaten dat het voor tennis heel goed werkt, maar voor baseball bijvoorbeeld helemaal niet. Ik denk dat het vooral goed is om verschillende mogelijkheden te uit te proberen, ook al lijkt het wat vergezocht of raar. Uiteraard adviseer ik niemand om dik in te gaan zetten. Ook kan je niet op basis van een paar resultaten al zeggen of het wel of niet werkt.

Dit is ook puur bedoeld voor mensen als 0570 die ervoor openstaan om eens iets nieuws te proberen.
0 Vind ik leuk's
bavien:
0570:
Ik ga het voor mezelf bijhouden met tennis (ATP/WTA), NBA, MLB, NHL, NFL Bavien, ben wel benieuwd.

Je moet dan niet zoals Tino23 als voorbeeld geeft odds onder de 1.67 pakken maar je ook aan het systeem houden.
Odds van minimaal 1.67 tot maximaal 1.75.

Voor vandaag :

Tennis
Karlovic @1.72
Witthoeft @1.72

MLB
Cubs @1.68
Yankees @1.73
Baltimore @1.71
Indians @1.70


Ja precies, probeer het een tijdje uit. Voor de zekerheid low stake of eventueel fictief.
Mijn strategie is vooral nog theoretisch uiteraard, omdat ik niet op basis van 60 resultaten al ga zeggen dat mijn theorie juist is.
Het is puur om te delen en eventueel te bespreken. Wellicht blijkt na 300 resultaten dat het voor tennis heel goed werkt, maar voor baseball bijvoorbeeld helemaal niet. Ik denk dat het vooral goed is om verschillende mogelijkheden te uit te proberen, ook al lijkt het wat vergezocht of raar. Uiteraard adviseer ik niemand om dik in te gaan zetten. Ook kan je niet op basis van een paar resultaten al zeggen of het wel of niet werkt.

Dit is ook puur bedoeld voor mensen als 0570 die ervoor openstaan om eens iets nieuws te proberen.


Mooi gezegd, hieruit concludeer ik al dat je geen één of andere pannenkoek bent. Wel moet je toch bekennen dat wedden puur op odds lachwekkend is of niet?
Als je inderdaad verder gaat uitzoeken en gaat spelen op thuisteams, grote favorieten, 2 ways uitslagen en type sport kom je idd veel verder mee. Toch blijf ik erbij ondanks deze factoren dat het op lange termijn niet winstgevend zal zijn. Ik ben dus benieuwd hoe de resultaten van 0570 over een paar maanden zullen zijn.
0 Vind ik leuk's
tino23:
bavien:
0570:
Ik ga het voor mezelf bijhouden met tennis (ATP/WTA), NBA, MLB, NHL, NFL Bavien, ben wel benieuwd.

Je moet dan niet zoals Tino23 als voorbeeld geeft odds onder de 1.67 pakken maar je ook aan het systeem houden.
Odds van minimaal 1.67 tot maximaal 1.75.

Voor vandaag :

Tennis
Karlovic @1.72
Witthoeft @1.72

MLB
Cubs @1.68
Yankees @1.73
Baltimore @1.71
Indians @1.70


Ja precies, probeer het een tijdje uit. Voor de zekerheid low stake of eventueel fictief.
Mijn strategie is vooral nog theoretisch uiteraard, omdat ik niet op basis van 60 resultaten al ga zeggen dat mijn theorie juist is.
Het is puur om te delen en eventueel te bespreken. Wellicht blijkt na 300 resultaten dat het voor tennis heel goed werkt, maar voor baseball bijvoorbeeld helemaal niet. Ik denk dat het vooral goed is om verschillende mogelijkheden te uit te proberen, ook al lijkt het wat vergezocht of raar. Uiteraard adviseer ik niemand om dik in te gaan zetten. Ook kan je niet op basis van een paar resultaten al zeggen of het wel of niet werkt.

Dit is ook puur bedoeld voor mensen als 0570 die ervoor openstaan om eens iets nieuws te proberen.


Mooi gezegd, hieruit concludeer ik al dat je geen één of andere pannenkoek bent. Wel moet je toch bekennen dat wedden puur op odds lachwekkend is of niet?
Als je inderdaad verder gaat uitzoeken en gaat spelen op thuisteams, grote favorieten, 2 ways uitslagen en type sport kom je idd veel verder mee. Toch blijf ik erbij ondanks deze factoren dat het op lange termijn niet winstgevend zal zijn. Ik ben dus benieuwd hoe de resultaten van 0570 over een paar maanden zullen zijn.


Puur op odds is inderdaad lachwekkend, ben ik zeker met je eens. Als je uitgaat van odds tussen de 1.67 en 1.75 dan zal enige kennis over de teams etc. altijd bijdragen aan een betere inschatting. In mijn eerste bericht gaf ik al aan dat het belachelijk klinkt, maar desondanks gaat het wel aardig goed. Het punt wat ik vooral probeerde te maken is de odd van 1.67, namelijk dat dat het punt is waarop de favoriet nog 1x meer mag verliezen en wij daar niet onder hoeven te lijden.
0 Vind ik leuk's
Ik ga fictief ook is wat starten om te kijken op lange termijn of het werkt.

Hoe ga ik het doen!

1. Favorieten gewoon op winst 1,65 - 1,95
2. Favorieten met odds tussen 1,35 - 1,64 ga ik spelen met een asian handicap (-1) mits odd boven 1,65 uitkomt natuurlijk

Met een schuin oog ga ik zeker kijken naar de laatste resultaten/stand/europees gespeeld of niet en evt extreem veel geblesseerden.

Voor degene die geinteresseerd zijn zal ik updates posten.

http://www.aussportsbetting.com/tools/betting-tracker-excel-worksheet deze tool gebruik ik hiervoor om de stats bij te houden
0 Vind ik leuk's
pijnacker83:
Ik ga fictief ook is wat starten om te kijken op lange termijn of het werkt.

Hoe ga ik het doen!

1. Favorieten gewoon op winst 1,65 - 1,95
2. Favorieten met odds tussen 1,35 - 1,64 ga ik spelen met een asian handicap (-1)

Met een schuin oog ga ik zeker kijken naar de laatste resultaten/stand/europees gespeeld of niet en evt extreem veel geblesseerden.

Voor degene die geinteresseerd zijn zal ik updates posten.

http://www.aussportsbetting.com/tools/betting-tracker-excel-worksheet deze tool gebruik ik hiervoor om de stats bij te houden



Leuk idee! Uiteraard wel heel erg anders dan mijn opzet, maar desondanks leuk om iets nieuws te proberen (y)

Voor de zekerheid nog even hoe ik het bedoelde:
1. Odd 1.67 tot odd 1.75.
2. Alleen sporten waar geen gelijkspel mogelijk is.
0 Vind ik leuk's
Even een voorbeeld hoe de 1e potjes eruitzien:

https://gyazo.com/a468541d4bed43bb8aa71e417a0c372e
0 Vind ik leuk's
Snap echt niet dat de gokkers op dit forum de percentages van hun markt niet bijhouden. Waar baseer je in godsnaam dan je inzet op.
0 Vind ik leuk's
Vraag is wel: bij welke bookmaker ga je kijken.

Je ziet bij sommige de odds op bijvoorbeeld 1.72 liggen en dan denk je die kan ik pakken, maar dan liggen de odds bij andere bookies weer rond de 1.80 en zou je hem overslaan.

Ik ga het vanaf nu bijhouden met de odds van Unibet. Ik denk dat deze redelijk algemeen zijn als ik ze vergelijk met andere bookies.





0 Vind ik leuk's
0570:
Vraag is wel: bij welke bookmaker ga je kijken.

Je ziet bij sommige de odds op bijvoorbeeld 1.72 liggen en dan denk je die kan ik pakken, maar dan liggen de odds bij andere bookies weer rond de 1.80 en zou je hem overslaan.

Ik ga het vanaf nu bijhouden met de odds van Unibet. Ik denk dat deze redelijk algemeen zijn als ik ze vergelijk met andere bookies.







Ik gebruik inderdaad ook Unibet. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.