Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op basis van alleen de odds

Geen idee of hier al eerder over is gesproken op dit forum, maar ik ben de laatste dagen bezig met wedden op wedstrijden op basis van ALLEEN de odds en niks anders. Dus geen voorkennis over de sport of de teams of de vorm etc. Dit klinkt natuurlijk belachelijk, maar voor zover gaat het vrij aardig.

Strategie
Ik wed alleen op de favorieten in een wedstrijd waarvan de odd rond de 1.67 ligt. Wanneer je namelijk 5x wed op wedstrijden met deze odd, dan zal je nog quite spelen op het moment dat je er 2 van de 5 verliest. Dit betekent dus dat er 2 favorieten zullen moeten verliezen van de underdog en dan nog speel je quite.

Ga je onder de 1.67 odd dan mag je er maar 1 van de 5 verliezen, maar ga je te ver boven de 1.67 odd dan neem je veel meer risico, omdat de tegenstander dan waarschijnlijk veel gelijkwaardiger is.

Belangrijk om te vermelden dat ik dit alleen doe bij sporten waarbij er geen gelijkspel mogelijk is, denk aan basketbal, baseball en tennis.

Ik ga niet elke dag al mijn bets hier vermelden etc. omdat ik daar geen tijd en zin in heb haha, maar ik wilde dit graag delen en dan kan ieder zien voor zichzelf of hij/zij dit een leuke strategie vindt. (h) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bavien
Country flagbavien in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bump of heb je het al opgegeven?
0 Vind ik leuk's
Weet niet of je Bavien bedoelt of mezelf maar persoonlijk zie ik hier niks in en ben k gestopt het bij te houden.

Eigenlijk om de simpele reden dat je niet een stabiele strategie kan toepassen i.v.m. odd schuivingen.
Pak je de bet een dag van tevoren voor een odd van 1.73 dan kan deze odd vlak voor de wedstrijd op 1.64 of 1.77 staan (en pak je hem dus niet). Je kan zeggen: k pak alle goeie odds een dag van tevoren maar ik denk dat je een meer realistische odd hebt vlak voordat de wedstrijd begint. Dit houdt in dat je dus elke bet die je eigenlijk moet spelen, vlak voordat een wedstrijd begint moet zetten. Hier heeft alleen een full time gokker tijd voor.

Daarnaast ben je afhankelijk bij welke bookie je speelt welke odd je krijgt.

Dus teveel variabele waardoor de strategie komt te vervallen. Of er moet iemand zijn met teveel vrije tijd of iemand die full time gokt, die deze strategie wilt uitproberen maar dat denk ik niet :p

Sowieso heb je bij de Amerikaanse sporten bij veel wedstrijden 50/50 kansen. Puur geluk is dan je grootste troef als je alleen maar op de odd afgaat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.