Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op basis van alleen de odds

Geen idee of hier al eerder over is gesproken op dit forum, maar ik ben de laatste dagen bezig met wedden op wedstrijden op basis van ALLEEN de odds en niks anders. Dus geen voorkennis over de sport of de teams of de vorm etc. Dit klinkt natuurlijk belachelijk, maar voor zover gaat het vrij aardig.

Strategie
Ik wed alleen op de favorieten in een wedstrijd waarvan de odd rond de 1.67 ligt. Wanneer je namelijk 5x wed op wedstrijden met deze odd, dan zal je nog quite spelen op het moment dat je er 2 van de 5 verliest. Dit betekent dus dat er 2 favorieten zullen moeten verliezen van de underdog en dan nog speel je quite.

Ga je onder de 1.67 odd dan mag je er maar 1 van de 5 verliezen, maar ga je te ver boven de 1.67 odd dan neem je veel meer risico, omdat de tegenstander dan waarschijnlijk veel gelijkwaardiger is.

Belangrijk om te vermelden dat ik dit alleen doe bij sporten waarbij er geen gelijkspel mogelijk is, denk aan basketbal, baseball en tennis.

Ik ga niet elke dag al mijn bets hier vermelden etc. omdat ik daar geen tijd en zin in heb haha, maar ik wilde dit graag delen en dan kan ieder zien voor zichzelf of hij/zij dit een leuke strategie vindt. (h) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bavien
Country flagbavien in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
in 15-07-2016 14:42 Hulp en advies
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
martijsvs4:
0570:
Vannacht veel MLB wat je kan spelen volgens jou tactiek:

Phillies - New York Mets Mets @1,74 3-5
Detroit - Kansas Detroit @1.67 4-2
Tampa Bay - Baltimore Tampa @1.6 3-47
St Louis - Miami St louis @1.70 6-7
Cincinnati - Milwaukee Cincinnati @1.72 5-4

We gaan kijken wat het wordt.


Volgens de gegeven statistiek klopt het op dit moment nog met 3 uit 5 correct. Uitslagen waren zoals verwacht close.


je mag geen verwachtingen hebben :O puur op odds!!
hahahah...als het wedden zo makkelijk was he...;)
0 Vind ik leuk's
En sowieso, waarom je strategie hier neergooien als je zelf niet eens ervaren hebt of weet of dit op lange termijn winstgevend is. (Ik denk dat velen het je op voorhand al kunnen vertellen)

Maar goed, als je zelf blind vertrouwen hebt in je eigen kansloze strategie dan lijkt het misschien dadelijk wel dat je op lange termijn winstgevend bent.

0 Vind ik leuk's
fr18:
En sowieso, waarom je strategie hier neergooien als je zelf niet eens ervaren hebt of weet of dit op lange termijn winstgevend is. (Ik denk dat velen het je op voorhand al kunnen vertellen)

Maar goed, als je zelf blind vertrouwen hebt in je eigen kansloze strategie dan lijkt het misschien dadelijk wel dat je op lange termijn winstgevend bent.




Ik kan het ook anders zeggen.
Als ik zelf ervaren zou hebben dat het op lange termijn winstgevend zou zijn, waarom zou ik dan mijn best moeten jullie doen om dit aan jullie te bewijzen zodat jullie daarna profijt hebben van mijn strategie lol. Ik snap dat je op zoek bent naar zekerheid en free money, maar voor nu deelde ik dit vooral, omdat het op korte termijn goed gaat voor mij en ik benieuwd ben naar mogelijke ervaringen van anderen. Daarnaast vind ik de discussie erover geen probleem, maar zoals eerder vermeld.. als je het niks vind, laat het dan lekker ipv alleen afbranden. Discussie en argumenten en ervaringen zijn altijd welkom uiteraard. (y)
0 Vind ik leuk's
martijsvs4:
0570:
Vannacht veel MLB wat je kan spelen volgens jou tactiek:

Phillies - New York Mets Mets @1,74 3-5
Detroit - Kansas Detroit @1.67 4-2
Tampa Bay - Baltimore Tampa @1.6 3-47
St Louis - Miami St louis @1.70 6-7
Cincinnati - Milwaukee Cincinnati @1.72 5-4

We gaan kijken wat het wordt.


Volgens de gegeven statistiek klopt het op dit moment nog met 3 uit 5 correct. Uitslagen waren zoals verwacht close.


Maar je verdient er nog steeds geen reet mee, sterker nog..., op langer termijn is dit dodelijk.
Als we even een tientje per wedstrijd als voorbeeld nemen zou je met deze 3-2 uitslag er 1,30 winst mee hebben gemaakt. Je moet dus 4-1 goed hebben wil je een circa 17 euro winst pakken. Bij dit soort odds zullen er vaker 3-2, 2-3 uitslagen voorbij komen dan 4-1 of zelfs 5-0. En er hoeft er maar 1x een 1-4 bij te zitten en je verliest 35 euro. Om dit weer terug te winnen dien je 2x een 4-1 wedstrijd goed te hebben wat dus best moeilijk zal zijn. Kijk maar naar de stats van tennis odds met circa 1,60/1,70 wedstrijden van een 2 ways uitslag. We pakken alle gespeelde tennis ATP tournooien met odds tussen de 1.55 en 1.75 die nu bezig zijn.

ATP Hamburg: Cervantes 1.65 vs Robert 2.18 fout

ATP Newport: Lacko 1.69 vs Sela 2.11 Goed
ATP Newport: Thompson 1.59 vs Smith 2.28 fout
ATP Newport: Kuznetsov 1.67 vs Chiudinelli 2.14 fout
ATP Newport: Dancevic 1.74 vs Harrison 2.02 goed
ATP Newport: Noikov 1.55 vs Estrella 2.37 fout
ATP Newport: Smith 1.57 vs Chiudinelli 2.32 fout
ATP Newport: Muller 1.69 vs Mannarino 2.10 goed

ATP Bastad: Khachanov 1.58 vs Donskoy 2.31 fout
ATP Bastad: Lamasine 1.63 vs Hemery 2.18 fout
ATP Bastad: Zeballos 1.55 vs Daniel 2.41 fout
ATP Bastad: Donskoy 1.56 vs Arnaboldi 2.33 fout

Denk genoeg om te laten zien hoe de tussenstand er uit ziet, 3 goed en 9 fout. Je maakt een verlies van circa 70 euro.
0 Vind ik leuk's
tino23:
martijsvs4:
0570:
Vannacht veel MLB wat je kan spelen volgens jou tactiek:

Phillies - New York Mets Mets @1,74 3-5
Detroit - Kansas Detroit @1.67 4-2
Tampa Bay - Baltimore Tampa @1.6 3-47
St Louis - Miami St louis @1.70 6-7
Cincinnati - Milwaukee Cincinnati @1.72 5-4

We gaan kijken wat het wordt.


Volgens de gegeven statistiek klopt het op dit moment nog met 3 uit 5 correct. Uitslagen waren zoals verwacht close.


Maar je verdient er nog steeds geen reet mee, sterker nog..., op langer termijn is dit dodelijk.
Als we even een tientje per wedstrijd als voorbeeld nemen zou je met deze 3-2 uitslag er 1,30 winst mee hebben gemaakt. Je moet dus 4-1 goed hebben wil je een circa 17 euro winst pakken. Bij dit soort odds zullen er vaker 3-2, 2-3 uitslagen voorbij komen dan 4-1 of zelfs 5-0. En er hoeft er maar 1x een 1-4 bij te zitten en je verliest 35 euro. Om dit weer terug te winnen dien je 2x een 4-1 wedstrijd goed te hebben wat dus best moeilijk zal zijn. Kijk maar naar de stats van tennis odds met circa 1,60/1,70 wedstrijden van een 2 ways uitslag. We pakken alle gespeelde tennis ATP tournooien met odds tussen de 1.55 en 1.75 die nu bezig zijn.

ATP Hamburg: Cervantes 1.65 vs Robert 2.18 fout

ATP Newport: Lacko 1.69 vs Sela 2.11 Goed
ATP Newport: Thompson 1.59 vs Smith 2.28 fout
ATP Newport: Kuznetsov 1.67 vs Chiudinelli 2.14 fout
ATP Newport: Dancevic 1.74 vs Harrison 2.02 goed
ATP Newport: Noikov 1.55 vs Estrella 2.37 fout
ATP Newport: Smith 1.57 vs Chiudinelli 2.32 fout
ATP Newport: Muller 1.69 vs Mannarino 2.10 goed

ATP Bastad: Khachanov 1.58 vs Donskoy 2.31 fout
ATP Bastad: Lamasine 1.63 vs Hemery 2.18 fout
ATP Bastad: Zeballos 1.55 vs Daniel 2.41 fout
ATP Bastad: Donskoy 1.56 vs Arnaboldi 2.33 fout

Denk genoeg om te laten zien hoe de tussenstand er uit ziet, 3 goed en 9 fout. Je maakt een verlies van circa 70 euro.


Van de 9 hierboven zitten er 5 onder de 1.67 odd.
Technisch gezien zijn het er dus 3 goed en 1 fout.

Daarnaast zijn er zat wedstrijden van lagere odds (grotere favoriet) die fout gaan, zoals je met bovenstaande resultaten al bewijst. Dit geldt ook voor nog lagere odds tussen de 1.10 en 1.50. Daarom dat ik zeg vanaf 1.67, omdat je vanaf dat punt nog een wedstrijd extra fout mag hebben en dan nog een kleine winst hebt of geen verlies maakt.

Maar goed, zoals je het nu schetst zou ik het niet doen als ik jou was (y)
0 Vind ik leuk's
Tsja, je moet toch samples hebben he. Zoveel odds op precies 1.67 zijn er nu ook niet. Want de 1.75+ heb ik laten liggen, anders had je er meer fout gehad. Want je zegt zelf dat die meer risico hebben omdat de tegenstander dan waarschijnlijk veel gelijkwaardiger is.
0 Vind ik leuk's
tino23:
Tsja, je moet toch samples hebben he. Zoveel odds op precies 1.67 zijn er nu ook niet. Want de 1.75+ heb ik laten liggen, anders had je er meer fout gehad. Want je zegt zelf dat die meer risico hebben omdat de tegenstander dan waarschijnlijk veel gelijkwaardiger is.


Ik snap dat je zo even snel resultaten wilt neerzetten om een beeld te schetsen, maar zo werkt het niet natuurlijk.
Ik kan ook 10 wedstrijden van gisteren hier neerzetten die allemaal goed waren en dan is mijn strategie in een keer goed en maak ik dikke winst.
Zo kan je net het beeld schetsen wat je wilt op basis van 1 dag of 1 week.
0 Vind ik leuk's
Maar dan pik je ze bewust uit. Ik heb gewoon alles tennis ATP gepakt van de tournooien die nu bezig zijn. Maar ik wil best een bet met je afspreken. Plaats hier maar vooraf 50 wedstrijden die je speelt. Indien je na winst maakt geef ik je 20 euro en een dikke pluim. Mocht het je niet lukken geef je mij 20 euro wat ik weg zal geven in mijn freebet topic. Deal? mooie challenge voor je.

0 Vind ik leuk's
Ik ga het voor mezelf bijhouden met tennis (ATP/WTA), NBA, MLB, NHL, NFL Bavien, ben wel benieuwd.

Je moet dan niet zoals Tino23 als voorbeeld geeft odds onder de 1.67 pakken maar je ook aan het systeem houden.
Odds van minimaal 1.67 tot maximaal 1.75.

Voor vandaag :

Tennis
Karlovic @1.72
Witthoeft @1.72

MLB
Cubs @1.68
Yankees @1.73
Baltimore @1.71
Indians @1.70
0 Vind ik leuk's
tino23:
Maar dan pik je ze bewust uit. Ik heb gewoon alles tennis ATP gepakt van de tournooien die nu bezig zijn. Maar ik wil best een bet met je afspreken. Plaats hier maar vooraf 50 wedstrijden die je speelt. Indien je na winst maakt geef ik je 20 euro en een dikke pluim. Mocht het je niet lukken geef je mij 20 euro wat ik weg zal geven in mijn freebet topic. Deal? mooie challenge voor je.




Haha ja vast vriend. Ik geef je dit advies. Gewoon lekker niet doen en je eigen tactiek aanhouden. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.