Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Ceetnn

Met de start van het nieuwe jaar, start ik ook met een nieuw topic. Ik zal hier mijn (wed)tips delen. Ik had eerder al een gelijkaardig topic lopen, maar door de wijziging van het platform was het onoverzichtelijk geworden. Daarnaast heb ik ook gewoon even een pauze genomen omdat andere dingen de prioriteit kregen, but here I am.

Laten we hopen dat we het nieuwe jaar via deze weg ook goed inzetten!


Te beginnen met deze:


Engeland - National South

Eastbourne Borough - Whitehawk: 1 @1.83 (FT: 1-4)

Eastbourne Borough staat 14e, Whitehawk 22e en laatste. De bezoekers wonnen dit seizoen nog niet. Het speelde slechts 4 keer gelijk, telkens thuis. Op verplaatsing pakte het nog geen punten.


E. Borough doet het ook niet super, maar weet wel wat winnen is. Een week geleden speelden beide ploegen tegen elkaar, toen won Eastbourne Borough met 0-1.


Daarnaast incasseert Whitehawk veel doelpunten (63) en scoort het moeilijk (17). Wie graag op goals speelt: BTTS NO @2.60 of Whitehawk -1.5 goals @1.57 zijn altijd een gokje waard in mijn ogen.


Engeland - League One

Scunthorpe United - Bury: 1 @1.83 (FT: 1-0)

Scunthorpe is hier in mijn ogen simpelweg de betere ploeg en moet thuis de laatste in de stand Bury kunnen kloppen. Scunthorpe staat 4e in de stand en speelt dusver een goed seizoen. Bury kon bovendien nog niet winnen op verplaatsing.


De heenwedstrijd eindigde op 0-1, ook deze keer zou Scunthorpe de wedstrijd winnend moeten afronden. De laatste 5 onderlinge duels eindigden telekens op een overwinning voor Scunthorpe.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ceetnn
Country flagceetnn in 1-01-2018 11:22 Leden topics
in 1-01-2018 11:22 Leden topics
107 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Duitsland - Bundesliga

FSV Mainz 05 - VfB Stuttgart: FSV Mainz ah (0) @1.88 (FT: 3-2)


Mainz pakt vooral punten tegen de ploegen in de kelder van het klassement. Vorig weekend werd er nipt, maar wel terecht, verloren tegen Hannover. Mainz werkte wel een degelijke eerste helft af.


Met Stuttgart ontvangen het straks opnieuw een ploeg dat te kloppen is. Zeker op eigen veld zijn de punten tegen rechtstreekse concurrenten een must. Vlak voor de winterstop won Mainz met 3-1 van Stuttgart in de beker.


Ook voor Stuttgart is dit straks een belangrijk duel, maar het grote probleem van de bezoekers is da ze o zo moeilijk resultaten behalen op verplaatsing. In de competitie kon het nog maar 1 puntje pakken buitenshuis.


Vorige week werd er in een slappe wedstrijd gewonnen van Hertha Berlijn, maar overtuigend was die zege niet.


Mainz kon me vorig weekend in haar wedstrijd meer bekoren dan Stuttgart en ik geef ze straks een goede kans om de 3 punten thuis te houden tegen een Stuttgart dat op verplaatsing weinig brengt.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Sat 20 Jan 2018, 16:54
0 Vind ik leuk's

Engeland - Championship

Leeds United - Milwall: 1X @1.32 (FT: 3-4)


Engeland - League One

Oxford United - Bury: 1X @1.28 (FT: 1-2)


Frankrijk - Ligue 1

Amiens - Guingamp: 2X @1.45(FT: 3-1)


Portugal - Liga NOS

Maritimo - Belenenses: 1X @1.32 (FT: 0-0)


Spanje - Segunda Division

Lorca FC - Huesca: 2X @1.32 (FT: 2-3)


@4.27


Ik waag me nog eens aan een rijtje, ditmaal met DC.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Sat 20 Jan 2018, 21:51
0 Vind ik leuk's

Portugal - Liga NOS

Maritimo - Belenenses: Maritimo win to nil @3.40 (FT 0-0)


Maritimo staat, ondanks vier wedstrijden zonder overwinning, nog steeds in de top 6. Het speelt een degelijk seizoen in Portugal, maar tegen de grote drie (of vier) lijken ze moeilijk op te kunnen. De ploegen daaronder, meer bepaald in de tweede helft van de rangschikking, kunnen ze beter aan.


In de competitie pakte het thuis 20 op 27, met één thuisnederlaag. Een nieuwe overwinning tegen Belenenses moet die mindere reeks doorbreken. Ook de fans verwachten een reactie tegen deze matige ploeg.


Thuis is Maritimo met slechts 4 tegentreffers defensief moeilijk te ontwrichten. Santos lijkt de belangrijkste afwezige te zijn bij de thuisploeg.


Belenenses staat maar 5 punten boven de degradatie, dus de punten zijn straks meer dan welkom. Evident is anders. Ze wachten immers al acht wedstrijden op een overwinning, vooral op verplaatsing is dat met 4 op 27 een moeilijk opgave.


Er werd buitenshuis slechts 5 keer gescoord in de competitie. Offensief ondervindt Belenenses dit seizoen duidelijk moeilijkheden.

Straks scoren tegen Maritimo wordt in mijn ogen een moeilijke opgave. Ze moeten het eveneens stellen zonder de geschorste Yebda, een belangrijke pion.


Ik verwacht een wedstrijd met weinig doelpunten, waarbij de thuisploeg aan het langste eind zal trekken. Een droge 1-0 lijkt me zeker niet ondenkbaar.

De quotering is prima.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Sat 20 Jan 2018, 17:59
0 Vind ik leuk's

België - Pro League

Antwerp - Club Brugge: BTTS @1.87 (FT: 2-2)


Het wordt straks een pittige wedstrijd. Beide ploegen doen het dit seizoen prima. Antwerp lijkt aanstalten te maken op een plek in PO1 en zal zich thuis tegen Club Brugge willen bewijzen.


Club Brugge is, meer dan terecht, torenhoog titelkandidaat. Momenteel is blauw-zwart de te kloppen ploeg. Ook op Antwerpen zal er geknokt worden.


Vooral voor het publiek is dit een belangrijke wedstrijd. Beide ploegen spelen met vertrouwen en hoeven geen schrik te hebben van elkaar. Dit kan een open, pittige wedstrijd worden met doelpunten en misschien ook wel de nodige kaarten.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Mon 22 Jan 2018, 14:48
0 Vind ik leuk's

Frankrijk - Ligue 1

Nice - Saint-Etienne: 1 @1.83 (FT: 1-0)


Nice pakte deze week knap een punt op Monaco en gaf zelfs een voorsprong in het slot weg. Na een matige seizoensstart doet Nice het de laatste weken goed. In de competitie behaalde het 17 op 21.


Van haar laatste vijf thuiswedstrijden in de competitie wisten ze vier winnend af te ronden. Enkel Lyon kwam met forfaitcijfers winnen. Tegen zwakkere ploegen hielden ze wel de 3 punten thuis.


Saint-Etienne is bezig aan een slecht seizoen en staat in de kelder van het klassement. De laatste 3 maanden kon het maar twee keer winnen, twee keer op eigen veld tegen Nimes (beker) en Toulouse. Het zit momenteel in een serieuze vormdip en is slechts een schim van de vorige seizoenen.


Op Nice wordt het opnieuw een moeilijk gegeven om punten te pakken. Op verplaatsing loopt het in het algemeen allemaal moeizaam. De laatste vijf uitwedstrijden werden allemaal verloren. Er werd in de competitie tevens maar vijf keer de weg naar doel gevonden buitenshuis (een gemiddelde van 0.5 goal).


Nice lijkt me straks gewoon de 3 punten thuis te houden tegen Saint-Etienne. De quotering hiervoor vind ik niet verkeerd.


Duitsland - Bundesliga

Bayern München - Werder Bremen: Bayern München win to nil @2.00 (FT: 4-2)


Bayern is, logisch gezien, de favoriet in deze wedstrijd. Vorig weekend werd er gewonnen op Leverkusen, een knappe overwinning. Op eigen veld pakte het 22 op 24 in de competitie.


Werder Bremen mag straks geen obstakel vormen. Bayern incasseerde bovendien thuis nog maar 4 tegentreffers in de competitie. Lewandowksi is terug fit.


Werder Bremen zit in de gevarenzone, maar straks punten pakken op bezoek bij de leider lijkt een zeer moeilijke opgave. Met één overwinning en vijf gemaakte doelpunten doen ze het op verplaatsing niet goed. Vorig weekend speelde het 1-1 tegen Hoffenheim, waarin het matig presteerde.


Een clean sheet voor München moet haalbaar zijn. In de laatste 8 confrontaties (in alle competities) hield Bayern 7 keer de nul tegen Bremen.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Sun 21 Jan 2018, 17:57
1 Vind ik leuk's

@ceetnn > Wat een mooi topic met goed onderbouwde tips! Heel erg cool. Thanx!

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Hey Jeronimo, dank voor je feedback!


Leuk om te horen dat je dit topic apprecieert! Ik probeer (als ik toch de tijd heb) telkens een redenering/verklaring erbij te zetten met een aantal statistieken en andere belangrijke informatie. Op die manier kunnen mensen beter begrijpen waarom ik voor een bepaalde bet ga.


Nadien is iedereen nog vrij om iets met die informatie/bet te doen of niet, al hoop ik uiteraard dat (al is het maar miniem) ik via deze weg mensen iets bijbreng/oplever. Als een bet juist is, is het uiteraard des te leuker (maar natuurlijk is dat niet te garanderen). Daarnaast hoop ik zelf nog progressie te maken.

0 Vind ik leuk's

Lucky Boost - Betfirst

Liverpool, Juventus & Eibar winnen @4.65 (komt van @3.09 en is momenteel @2.66)


Een zeer interessante combi-weddenschap om op te spelen in mijn ogen. De drie ploegen maken een goede kans op een overwinning en daarnaast is de quotering bijna dubbel zo hoog als de huidige. Ik zou het wel enkel via Betfirst spelen, de huidige quoteringen zijn immers niet meer interessant.


Engeland - Premier League

Swansea City - Liverpool: 2 @1.30 (FT: 1-0)


Liverpool is prima bezig in de Premier League. Vorige week versloeg het Manchester City, dat toen nog ongeslagen was, met 4-3. Er zijn wel nog steeds een aantal geblesseerde en het is momenteel nog niet duidelijk of Salah zal spelen.


Swansea staat laatste in Engeland en moet dringend punten beginnen te pakken om niet geïsoleerd onderin de rangschikking te blijven hangen. Tegen een Liverpool dat op dreef is, en bovendien na vorig weekend vol vertrouwen zit, wordt dit alles behalve evident.


Deze week speelde Swansea eveneens een replay in de Fa Cup. Er werd gewonnen tegen de leider van de Championship. Liverpool moest niet aan de bak.


Manchester United, Manchester City en Tottenham kwamen hier eerder al winnen zonder al te veel moeite. Toch is het opletten met Liverpool dat regelmatig problemen ondervindt tegen de 'kleinere' ploegen.


Italië - Serie A

Juventus - Genoa: 1 @1.22 (FT: 1-0)


Juventus moet straks thuis winnen om de kloof op Napoli beperkt te houden. Genoa, dat het de afgelopen weken niet slecht deed, mag geen obstakel vormen. Op eigen veld doet De Oude Dame het prima, ook Genoa moeten ze straks de baas kunnen. Geen excuses. In de beker werd het een maand geleden 2-0.


Bij de thuisploeg zijn er wel (nog steeds) een aantal geblesseerden waaronder Dybala en Cuadrado. Zukanovic is geschorst bij de bezoekers.


Spanje - La Liga

Eibar - Malaga: 1 @1.66 (FT: 1-1)


Dit wordt wellicht de moeilijkste van de drie. Eibar is een middenmoter in Spanje met wisselvallige prestaties. Vier van de laatste vijf wedstrijden werden winnend afgerond. Met vijf punten achterstand is een plaats in de top zes nog steeds mogelijk. Thuis tegen de laatste in de stand moeten de 3 punten een must zijn.


Malaga staat door de overwinning van Las Palmas opnieuw alleen laatste (toch pijnlijk om te zien). Op verplaatsing is het met 3 op 27 en vier gemaakte doelpunten een ramp. Het is stilaan elke wedstrijd van moeten, ook straks, maar of ze erin zullen slagen betwijfel ik.


Er zijn blessures aan beide kanten, bij Malaga al net iets belangrijkere afwezigen dan bij de thuisploeg.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Mon 22 Jan 2018, 22:01
0 Vind ik leuk's

Italië - Serie A

Lazio - Udinese: BTTS @1.83 (FT: 3-0)


Lazio doet het momenteel prima, de laatste wedstrijden scoort het aan de lopende band. Ze staan knap derde in de stand en krijgen straks de kans om 3 punten uit te lopen op de nummer vier, Inter. Met 53 thuisdoelpunten is het de beste offensieve ploeg in de Serie A.


Udinese is een taaie klant, want ook zij doen het momenteel goed in Italië. Haar laatste zeven wedstrijden in de competitie werden niet verloren. Lazio is dus gewaarschuwd.


Dit kan straks een zeer interessante en leuke pot worden lijkt me. De statistieken zijn bovendien ook gunstig. Lazio scoorde al in elke thuiswedstrijd en telt 25 thuisdoelpunten. Udinese scoorde dan weer in elke uitwedstrijd en telt momenteel 15 uitdoelpunten. 


Met de huidige vorm van beide teams moeten ze straks instaat zijn allebei een keertje te scoren. Er is wel een belangrijke maar, de topschutter van Lazio, Immobile, zal straks niet spelen. Ook Udinese mist met Adnan een belangrijke pion. 


Desalniettemin zijn de ingrediënten nog steeds aanwezig voor doelpunten en dat verwacht ik straks ook gewoon.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Wed 24 Jan 2018, 21:22
1 Vind ik leuk's

Spanje - La Liga

Valencia - Real Madrid: 1X @2.30 (FT: 1-4)


Valencia doet het de laatste weken in de beker en de competitie goed, al leed het vorig weekend een pijnlijke nederlaag tegen de laatste in de stand. Desalniettemin speelt het een puik seizoen met sterke prestatie, vooral op de eigen grasmat. Enkel Villarreal kwam er dusver winnen. Barcelona en Atletico Madrid bleven steken op een gelijkspel.


Real Madrid is momenteel helemaal het noorden kwijt. In de competitie loopt het al een tijdje niet lekker met veel puntenverlies, maar ook in de beker liep het deze week verkeerd. Een pijnlijke 1-2-nederlaag op eigen veld tegen Leganes leidde tot de uitschakeling. Vorig weekend werd er nochtans overtuigend gewonnen met 7-1 tegen Deportivo La Coruna, maar dat vertrouwen kreeg woensdag dus een enorme dreun.


De thuisploeg zal absoluut een nederlaag willen vermijden om de kloof van 5 punten op Real (minstens) te behouden. Bij winst ziet het er zelfs heel goed uit voor Valencia. Ze missen wel Vezo en Paulista (geschorst), geen onbelangrijke pionnen. Thuis voor eigen publiek zie ik ze niet verliezen tegen dit Real Madrid.


De bezoekers konden in de voorbije vier uitwedstrijden in de competitie niet winnen. Bovendien zijn er (nog steeds) heel wat afwezigen zoals Isco en Ramos, maar is er wel een terugkeer van Benzema. Ik zie ze in ieder geval straks geen vuist maken tegen Valencia, wat opnieuw kan leiden tot een moeilijk namiddag voor de Madrilenen.


De geschiedenis leert ons dat het vaak aantrekkelijke wedstrijden zijn met veel doelpunten. Helaas liggen die quoteringen hiervoor, uiteraard, bijzonder laag. Valencia DC lijkt me daarentegen een prima quotering.

Bericht gewijzigd door ceetnn op Sat 27 Jan 2018, 17:06
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.