Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite


Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
1.53 nog maar randers op bwin hm hm hm

Wel een zekerheid trip. Ze gaan flammen voor eigen publiek.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
jeboyjerra:
Hoppi, heb jij NAC gezien tegen Twente? Schalk kwam erin en er kwamen plots kansen en die Lurling was de aanjager van NAC, nam het team op sleeptouw ect. Nu zijn juist die 2 geblesseerd, dus met alleen Amoah zie ik NAC niet eens scoren op het lastige kunstgrasveld. Verder goeie bets Vonloite, zal binnenkort research doen en kijken of ik er een paar meespeel.

Ja die wedstrijd heb ik gezien. Maar was nog niet op de hoogte dat Schalk en Lurling allebei niet mee doen.
0 Vind ik leuk's
hoppi:
jeboyjerra:
Hoppi, heb jij NAC gezien tegen Twente? Schalk kwam erin en er kwamen plots kansen en die Lurling was de aanjager van NAC, nam het team op sleeptouw ect. Nu zijn juist die 2 geblesseerd, dus met alleen Amoah zie ik NAC niet eens scoren op het lastige kunstgrasveld. Verder goeie bets Vonloite, zal binnenkort research doen en kijken of ik er een paar meespeel.
Ja die wedstrijd heb ik gezien. Maar was nog niet op de hoogte dat Schalk en Lurling allebei niet mee doen.

En NAC THUIS of NAC UIT was vorig jaar een wereld van verschil! Ik verwacht dat Schalk weer als pinchitter wordt gebruikt, ook al denkt het nac-publiek daar anders over.
Nu.nl: [quote]BREDA - Trainer John Karelse van NAC Breda kan voor de uitwedstrijd zondag tegen Heracles Almelo geen beroep doen op Anthony Lurling.
De behendige aanvaller heeft last van zijn kuit. Alex Schalk, eveneens offensief ingesteld, ontbreekt wegens een dijbeenblessure.
Een andere spits, Ömer Bayram, moest vrijdag de training laten schieten wegens een aanval van migraine. Karelse hoopt wel dat hij tegen Heracles kan spelen.
NAC Breda verloor drie keer op rij in Almelo, steeds met een verschil van minimaal drie treffers.

Ik zie Heracles thuis wel winnen, ook al is de verdediging in gebreke.
PS. VONLOITE GOED BEZIG MET DIT TOPIC (y)
0 Vind ik leuk's
vonloite:
nottripping:
1.53 nog maar randers op bwin hm hm hm

Wel een zekerheid trip. Ze gaan flammen voor eigen publiek.

Uiteindelijk dik gewonnen ja (y) was te laat, vanavond niets spelen. Totodivisie kom ik ook niet uit, Frankrijk 2 ook niet. Ik blij eraf. Morgen weer.
Enkel vanavond graag Helmond-Sparta HT/FT 2/X dan blijft die funbet mogelijk :d
0 Vind ik leuk's
-
Ik ga je zeker volgen! (y)
0 Vind ik leuk's
Haast wel cker 2-1 magisch!
0 Vind ik leuk's
Alleen inter turku een tegenvaller. Maar goed dat hoort bij het wedden. Ze schijnen een complete off day te hebben gehad. Ik gooi binnen een uur nog wat extra tips voor zaterdag in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Nice topic venloite !
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Zaterdag 13 augustus:
Halmstad - Häcken
De nummer 16 krijgt de nummer vijf thuis. Twee teams die ontzettend veel incasseren en scoren. HBK 12 uit 20 gemiddelde van 2,9 goals/wedstrijd Hacken 12 uit 19 een gemiddelde van 3,19 per wedstrijd. over 2.5 en 3.5 zijn echt goede kansen. over 2.5 ligt rond de 1.62 bij pinnacle. Stake 6/10 7/10.
Mjällby - Syrianska
Thuisploeg op winst 1,75 stake 6/10. Goede resultaten tegen Gefle en Kalmar voor de thuisploeg (5-1 en 3-0). De bezoekers moeten twee belangrijke spelers missen door twee rode kaarten en de coach is ook geschorst. Daarbij doet Syrianska het uit belabberd. 1 overwinning uit de laatste 12 uitwedstrijden, de rest werd allemaal verloren. Appeltje eitje lijkt me.
Blackburn Rovers - Wolves
Een tricky one. Ik zelf speel deze rond 4/10 en dan wel een x (gelijkspel). Beide ploegen liggen al jaren dicht bij elkaar in de buurt op de ranglijst. Vorig jaar eindigde beide met drie punten verschil. De Wolves gaan in deze eerste wedstrijd voor een punt en Blackburn weet al jaren thuis niet te imponeren. 3.5 werd er eerst gegeven al is deze quote bij sommige bookmakers al licht gedaald. Een lichte daling die mijn interesse wekt. Ik hoor graag jullie mening en ga deze heel klein spelen.
Birmingham - Coventry
Birmingham is zoals jullie weten gedegradeerd en ontvangt het geplaagde Coventry dat twee keer verloor onlangs in een week tijd en nu alweer aan de bak moet. St Andrews looms van de thuisclub was voor jarenlang een lastige vestiging voor Engelse clubs. In mijn ogen is het kwaliteitsverschil hier veel te groot. 1.80 is inmiddels geslonken naar 1.78 bij Pinacle tot 1.65 bij Betclic. Duidelijk! wedtip 1.
FC Kopenhagen - FC Midtjylland
Scandinavië is me goed gezind. De quote voor Kopenhagen is nog steeds redelijk. 1.57. Vorig jaar zaten de bookies ook al aan de hoge kant voor de thuisclub. Wedden op Kopenhagen is altijd aantrekkelijk. De laatste ontmoeting eindige in 5-2 en Midtjylland heeft het altijd lastig in Kopenhagen. In de voorbereiding naar de Champions League volgende week hoeft dit team niet heel veel in te spannen om de bezoekers te verslaan. De bookies zijn het met me eens. Ik speel deze vrij hoog, 8/10 tot zelfs 9/10.
Championship Engeland verder:
Ipswich Town - Hull City wedtip 1 (Ipwich heeft goede investeringen gedaan en treed aan op volle sterkte)
wedtip 1.
Mijn overige wedstrijden wat betreft de Nederlandse Eredivisie en overige wedstrijden die ik speel voor Engeland staan bij het vorige commentaar.
Veel succes allemaal, slaap lekker en tot later!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Halmstad verleden week 5-4,speel ik deze week zeker met je mee.Had ze verleden week op +3.5 gezet en zelfs dat was nog te weinig!!De verdediging van Halmstad was echt een zeef en toch waren ze zelf aanvallend niet slecht hoor.
Blackburn-Wolves ben ik volledig met je eens.Scoren ook beide moeilijk.Blackburn zelfs de tweede minste goals vorig seizoen.Ik dacht 42??
Birmingham doe ik ook met je mee en dat ook omdat ik een kleine bet heb uitgezet dat Coventry één van de drie zakkers word dit seizoen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.