Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite


Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
We hebben zojuist zo vlak voor het weekend een nieuw onderdeel op onze homepage (alleen als je ingelogd bent) online gezet. Met dit onderdeel kan je op een hele snelle, makkelijke en leuke manier de actuele wedstrijden voorspellen in de grootste competities van Europa. Nadat je op keuze hebt geklikt zal direct de volgende wedstrijd worden geladen.

Onderaan het blokje kan je alle tussenstanden inzien in één scherm. Dit nieuwe onderdeel is 'just for fun' waarbij je tevens ook direct meer informatie krijgt over hoe andere bezoekers over een wedstrijd denken. Superhandig als je twijfeld over een wedstrijd en even wilt zien wat al onze leden voorspellen. In de toekomst denken we zelfs nog na om meerder opties (niet alleen 1x2) toe te voegen. Eerst willen we kijken hoe dit gaat en of we nog bugs tegenkomen. Voor nu in ieder geval een fijn weekend
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
leonardo1965:
Halmstad verleden week 5-4,speel ik deze week zeker met je mee.Had ze verleden week op +3.5 gezet en zelfs dat was nog te weinig!!De verdediging van Halmstad was echt een zeef en toch waren ze zelf aanvallend niet slecht hoor.
Blackburn-Wolves ben ik volledig met je eens.Scoren ook beide moeilijk.Blackburn zelfs de tweede minste goals vorig seizoen.Ik dacht 42??
Birmingham doe ik ook met je mee en dat ook omdat ik een kleine bet heb uitgezet dat Coventry één van de drie zakkers word dit seizoen.

We spreken elkaar morgen Leo :)! Fijne nacht.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Goed topic!, volg je al tijdje via tipsysteem.
Heb een hoop met je mee gespeeld, maar NAC heb ik 3/10 op NAC gezet. Zie overigens net dat he 0-1 is met nog half uurtje te spelen.
Ga je zeker volgen!
0 Vind ik leuk's
Heracles toch nog gewonnen xD, goeie tip van je dus. Gefeliciteerd ;-)
0 Vind ik leuk's
Kijk, weer een handig topic! (y)
0 Vind ik leuk's
Keep up the good work, mooi topic (y)
0 Vind ik leuk's
Ja je zult het altijd zien, open je een topic, draai je een dramatisch weekend....Ajax en groningen over 3,5 heracles winst hebben het goed gemaakt. morgen evaluatie en nieuwe wedstrijden voor door de week, fijn weekend en bedankt voor de reacties.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Denk dat wij fervente betters dat allemaal kennen.De moment dat je uw bets bekend maakt slaagt het tegen.Trek het u niet aan en doe uw barmhartig werk voor ons arme wedders maar verder.
Vooral omdat we zonder u niet in de + draaien!!!ha ha ha ;-) ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
Tt was ook een uitzonderlijk lastig speelweekend met de engelse uitslagen en vreemde scheidsrechterlijke beslissingen, doelpuntenfestijnen in de laatste minuten. K blijf iig naar je adviezen kijken!
0 Vind ik leuk's
gl3nn1987:
Tt was ook een uitzonderlijk lastig speelweekend met de engelse uitslagen en vreemde scheidsrechterlijke beslissingen, doelpuntenfestijnen in de laatste minuten. K blijf iig naar je adviezen kijken!

Klopt zeker. Al wist ik van te voren al dat Chelsea en Arsenal het lastig gingen krijgen, daarom ook niet gespeeld. Liverpool had ik niet verwacht. Maar volgend jaar de eerste ronde maar overslaan, ik had beter moeten weten. Na het wegvallen van Fabregas bij Arsenal verwacht ik een stuurloze ploeg uit Londen straks. Vorig jaar bleek het al geen goed wed materiaal, dit jaar ga ik bij wedstrijden van Arsenal erg goed opletten. Ze blijven erg wisselvallig, om over stadsgenoot Chelsea maar niks te zeggen :).
De Eredivisie redelijk voorspeld, al had ik niet verwacht dat Roda JC zo weinig weerstand zou bieden tegen Feyenoord en RKC zoveel tegen PSV :). Al was het meer PSV wat zonder visie speelde.
Voor vandaag:
15.08.2011 Manchester City - Swansea 1 en Over 2.5 6/10 €1.67
City heeft goed geinvesteerd en willen nu voor het thuispubliek laten zien dat zij kampioenskandidaat zijn. Na een een aantal seizoenen ligt die druk erg hoog. Met Clichy en Savic hebben ze goede verdedigers gehaald. Laatste 19 thuiswedstrijden tien keer de nul. Dat is een bijzonder hoog gemiddelde, helemaal voor de Premier League. Mocht Aguerro snel een doelpunt maken dan verwacht ik een hoge uitslag. OVer 2.5 en -1 zijn opties. Maar we moeten voorzichtig blijven, de hoge verwachtingen kunnen de ploeg lam leggen. Speel deze rustig, stake 5 of 6 /10.
15.08.2011 NEC - Excelsior 1 7/10 €1.50
Excelsior uit en thuis wereld van verschil. Daarbij hebben ze niet meer de visie van pastoor en veel spelers moeten afstaan. Pastoor weet als geen ander hoe Excelsior de kunstgras ploeg, is aan te pakken. veel voetbal momenteel bij NEC, met goossens en Schone...middenop....maar we zullen het zien...Melvin Platje heeft potentie om een redelijke spits te worden. Jongen voor de toekomst die Vlemmincx echt wel kan doen vergeten. Avondje nek voor het eerst, waarin ik verwacht dat de bezoekers gaan vlammen.
15.08.2011 Frankfurt - Fortuna Dusseldorf 1 7/10 €1.95
Ik verwacht in de tweede liga een beter resultaat. Verloren thuis van bundesliga ploegen en doen het de laatste weken zeer goed. Ze willen hun eerste winst pakken. ze worden ook getipt als de ploeg die rechtstreeks weer promoveert, daarbij is de geschiedenis tussen beiden in het voordeel van de thuisclub. 1.98 is veel, iets te veel in mijn ogen.
15.08.2011 RoPs - KuPS X 3/10 €3.50
Rivaliteit tussen beide ploegen. Rops staat laatste en is al bijna gedegradeerd en Kups wil nacompetitie ontlopen. De uitploeg is de koning van de gelijke spellen. Vooral in uitwedstrijden. Ze pakken uit bijna geen punten. 5 Punten door vijf gelijke spelen. Ze scoren lastig uit en incasseren een hoop. Een punt is voor beide ploegen prima. Kups hoeft niet perse en Rops kan simpelweg niet. Interessante quote en ik speel deze klein. 3 a 4/10.
15.08.2011 Stjernan - Fram over 2.5 & over 3.5 1.78 & 2.63 7/10 4/10
Nummer 5 tegen nummer laatst na 14 wedstrijden spelen. Laatste thuiswedstrijden fram: 0-3, 2-1, 4-1, 3-2, 2-3, 5-1.
HEAD 2 HEAD
2 - 5
2 - 3
2 - 1
3 - 2
4 - 1
3 - 3
2 - 0
1 - 2
1 - 2
2 - 3
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.