Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
En Lille ook gewonnen (y)

Inderdaad! Wel spannend want ze stonden 1-0 achter en maakten pas rond de 75ste of 80ste minuut gelijk. En dan moesten ze nog die tweede maken. Gelukkig werd het nog 1-3 :)
Momenteel, deze dag in het geheel beschouwd, slechts 20 euro winst (19,60 ongeveer) maar dat ene systeem is nog niet helemaal gespeeld en die ziet er goed uit. Met 6 juiste matchen kreeg ik 68,90 terug, met 70 inzet sta ik dus zo goed als break even op die bet en dus zo'n 18 euro winst al in mijn handen. Nog één match te gaan, die van benfica. Bij winst krijg ik 172 terug, dus 102 winst. Ik heb niets meer te verliezen. Dus toch weer een dag met winst afgesloten, 18 of 120 euro afhankelijk van de match van benfica. Indien benfica verliest zal het geen vette winst zijn, maar zolang het winst is hoor je mij niet klagen :) En laat me vooral hopen op winst van benfica volgend weekend!
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Over mijn bets: ik speel Frankrijk niet graag, ik weet niet waarom, waarschijnlijk door het WK 2010. Daarom heb ik Frankrijk - Armenie niet. De andere franse interland heb ik wel, gewoon omdat ik de quote nog redelijk goed vond. Verder snap ik niet waarom de quote van Athletico Madrid zo hoog staat uit tegen Granada. Ik zie ze dat wel winnen. Die speel ik mee. Ik vind Turkije - Duitsland ook een zeer goeie quote, ik weet dat Duitsland wel al geplaatst is en dus niet vol voor de overwinning zal gaan, maar ook die match zie ik Duitsland winnen. Liverpool - Man U vind ik ook een goede quote, Man U zit even in een dipje (Man U - Norwich was niet om aan te zien en ook de 3 - 3 tegen basel was het niet) maar volgens mij winnen ze die nog. Meer dan dubbele return dus daar zet ik wel 10 euro op. Verder ben ik wel geïnteresseerd wat jullie vinden van Norwich - Swansea? Ik heb de matchen van Norwich tegen man u en chelsea gezien, en mij overtuigden ze wel. Ik zie ze wel winnen tegen Swansea city, vandaar mijn 3-combi. Kritiek? Laat maar komen! Advies? Minstens even welkom! Gewoon pronostiekjes of praten over de wedstrijden? Kan allemaal in deze topic!

Ik krijg gelijk over Frankrijk, die mannen zijn niet te vertrouwen! Ik ga ze nu nog minder graag spelen en toch eventjes gewoon niet meer spelen. Dom dat ik tegen mijn eigen intuïtie in ze wel speelde.
Athletico gelijk gespeeld, blijkbaar zijn ze minder sterk uit tegen Granada dan ik dacht... Hier krijg ik dus ongelijk.
De winst van Duitsland zag ik al gebeuren, zeker toen ik dan ook de persberichten hoorde dat Duistland voor de 30 op 30 wou gaan in de kwalificaties! Toch een mooie dubbel-up. Ik snap nog steeds niet waarom die quote zo hoog was!
Man U is nog steeds niet uit het dipje :( Over de correcte voorspelling van Norwich - Swansea ben ik dan wel weer tevreden)
0 Vind ik leuk's

Nog vlug enkele voor vandaag.

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:41
0 Vind ik leuk's
Dat ziet er goed uit: Vitesse, Sheffield utd, Espanyol en West Brom op voorsprong! :)
0 Vind ik leuk's
Enkel Sheffield en Tott. bet fout, lekker verder (y)
0 Vind ik leuk's
-
wtf club brugge -1 een qoute van 1.22 hey :s
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
wtf club brugge -1 een qoute van 1.22 hey :s

Was een live betje, ze stonden al 2- 0 voor, vandaar. Ik vond het jammer dat ik Club niet speelde, eenmaal de match begonnen was en ze 2 - 0 stonden had ik er spijt van dat ik hem niet speelde. Nog vlug die bet afgesloten om er iets uit te halen, ik wou geen 0 - 2 handicap spelen want ik dacht niet dat ze nog verder zouden uitlopen. En dat was ook zo :)
0 Vind ik leuk's

Voor morgen en overmorgen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:53
0 Vind ik leuk's
Heb je 70 euro ingelegd?:O hoeveel kan je winne dan?
0 Vind ik leuk's
Das voor een systeem (4/7). Je hebt dan 35 weddenschappen, dus hij heeft 2 euro per weddenschap ingezet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.