Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik neem, in lijn met diezelfde tactiek, ook nog enkelvoudige bets op AZ en Twente mee voor 10 euro elk.
0 Vind ik leuk's
Wat mij opvalt hier , is dat je reeds bets plaatst voor matchen die moeten gespeeld worden op 21 december ( Beker van Belgie )
Er kan in deze tussentijd toch heel wat gebeuren dat zo'n match kan beinvloeden
Mooie bets , daar zeker niet van , maar persoonlijk vind ik een bet plaatsen voor een match die binnen (bijna) 3 weken gespeeld word , toch wat (zeer ) vroeg
Toch alle succes gewenst , en ik volg je op de voet (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Wat mij opvalt hier , is dat je reeds bets plaatst voor matchen die moeten gespeeld worden op 21 december ( Beker van Belgie ) Er kan in deze tussentijd toch heel wat gebeuren dat zo'n match kan beinvloeden Mooie bets , daar zeker niet van , maar persoonlijk vind ik een bet plaatsen voor een match die binnen (bijna) 3 weken gespeeld word , toch wat (zeer ) vroeg Toch alle succes gewenst , en ik volg je op de voet (y) (y) (y)

Dat is zeker waar, de meeste zijn vandaag of in de loop van de week maar enkele zoals die van de beker van België zijn nog veraf. Toch neem ik ze mee omdat de quote aantrekkelijk is en ik deze zie dalen aangezien de meeste mensen wel op gent of standard zullen spelen...
Utrecht - Twente staat al 0 - 5 in minuut 67, die is dus hopelijk al binnen (y) maar zeker ben je nooit
Feyenoord - PSV wel al fout, helaas (n)
0 Vind ik leuk's
Ik speel vanavond ook nog standard en lyon, elk 10 euro.
Stand dusver,
- Utrecht - Twente 2 - 6 -> juist +7,2 euro
- Feyenoord - PSV 2 - 0 -> fout -10 euro
- Herenveen - AZ (momenteel) 5 - 1 -> (waarschijnlijk) fout -10 euro
0 Vind ik leuk's
Stand dusver,
- Utrecht - Twente 2 - 6 -> juist +7,2 euro
- Feyenoord - PSV Eindhoven 2 - 0 -> fout -10 euro
- Herenveen - AZ Alkmaar 5 - 1 -> fout -10 euro
- Standard Luik - AA Gent 0 - 0 -> fout - 10 euro
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook een tip van Draco in de Braziliaanse serie A die je in zijn topic terug kan vinden, die plaats ik hier nu niet want dat is geen tipje van mezelf, die reken ik ook niet bij mijn winst/verlies.
Edit: Verder, de stand dusver,
- Utrecht - Twente 2 - 6 -> juist +7,2 euro
- Feyenoord - PSV Eindhoven 2 - 0 -> fout -10 euro
- Herenveen - AZ Alkmaar 5 - 1 -> fout -10 euro
- Standard Luik - AA Gent 0 - 0 -> fout -10 euro
- Olymmpique Lyon - Toulouse FC 3 - 2 -> juist + 7,2 euro
Nog een edit: ik speel ook nog Fortuna Dusseldorf en Mlada Boleslav wint mee, voor 10 euro.
0 Vind ik leuk's

Ik heb de Boca live bet (aan VW-community gisterenavond getipt in de chat) ook juist.

De stand dusver,

Utrecht - Twente 2 - 6 -> juist +7,2 euro

- Feyenoord - PSV Eindhoven 2 - 0 -> fout -10 euro

- Herenveen - AZ Alkmaar 5 - 1 -> fout -10 euro

- Standard Luik - AA Gent 0 - 0 -> fout -10 euro

- Olymmpique Lyon - Toulouse FC 3 - 2 -> juist + 7,2 euro

- Boca Juniors (over 2,5 doelpunten) -> juist +5,2 euro


Hopelijk kunnen jullie het nog lezen...

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:43
0 Vind ik leuk's
Geen goed dagje...
De stand dusver,
- Utrecht - Twente 2 - 6 -> juist +7,2 euro
- Feyenoord - PSV Eindhoven 2 - 0 -> fout -10 euro
- Herenveen - AZ Alkmaar 5 - 1 -> fout -10 euro
- Standard Luik - AA Gent 0 - 0 -> fout -10 euro
- Olymmpique Lyon - Toulouse FC 3 - 2 -> juist + 7,2 euro
- Boca Juniors (over 2,5 doelpunten) -> juist +5,2 euro
- Combi -> fout -10 euro
- Slovacko - Mlada Boreslav 1 - 0 -> fout -10 euro
- Duisburg - Fortuna Dusseldorf 0 - 2 -> juist +11 euro
- Fulham - Liverpool 1 - 0 -> (combi en single) fout -20 euro
Deze tactiek loopt dus niet te goed voorlopig, 39,4 euro verlies...
EDIT: ik neem 20 euro mee op Leverkusen morgen. Volgens deze tactiek moet ik meer inzetten op zekere matchen, dus... Gelukkig was men winst zaterdag (vorige pagina) wel meer dan groot genoeg om me deze nieuwe tactiek even te laten proberen.
EDIT 2: Ondanks m'n gevoel neem ik toch nog 10 euro mee op Chelsea. Verder overweeg ik (ben nog niet zeker) nog Liverpool (Res) te nemen, die kunnen de verloren match van het A-team van Liverpool van vandaag misschien wat beter maken voor me :)
0 Vind ik leuk's
Leverkusen fout, chelsea en Liverpool B juist. Ik maak nog een hele samenvatting van deze week, maar waarschijnlijk zal het wat verliesmakend zijn... Ik probeerde dan ook een nieuwe tactiek uit.
Terug naar mijn vertrouwde systemen, en hopelijk ook weer terug naar de winst!
Te weinig tijd voor een printscreen, maar ik speel Braga, Arsenal, Man Utd, Porto, Genk, Bayern Munchen en Club Brugge in een 4/7 systeem. Ik speel Tottenham ook apart.
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Leverkusen fout, chelsea en Liverpool B juist. Ik maak nog een hele samenvatting van deze week, maar waarschijnlijk zal het wat verliesmakend zijn... Ik probeerde dan ook een nieuwe tactiek uit.

hostedenis:

Leverkusen fout, chelsea en Liverpool B juist. Ik maak nog een hele samenvatting van deze week, maar waarschijnlijk zal het wat verliesmakend zijn... Ik probeerde dan ook een nieuwe tactiek uit.


Even, zoals uitgelegd, een ander tactiekje geprobeerd, de printscreen staat 3 posts terug. Het is als volgt afgelopen:

- Utrecht - Twente 2 - 6 -> juist +7,2 euro

- Feyenoord - PSV Eindhoven 2 - 0 -> fout -10 euro

- Herenveen - AZ Alkmaar 5 - 1 -> fout -10 euro

- Standard Luik - AA Gent 0 - 0 -> fout -10 euro

- Olymmpique Lyon - Toulouse FC 3 - 2 -> juist + 7,2 euro

- Boca Juniors (over 2,5 doelpunten) -> juist +5,2 euro

- Combi -> fout -10 euro

- Slovacko - Mlada Boreslav 1 - 0 -> fout -10 euro

- Duisburg - Fortuna Dusseldorf 0 - 2 -> juist +11 euro

- Fulham - Liverpool 1 - 0 -> (combi en single) fout -20 euro

- Villareal - Napels -> juist +7 euro

- Barcelona en Liverpool B -> juist +7,22 euro

- Chelsea - Valencia -> juist +7 euro

- Racing Genk - Leverkusen -> fout -20 euro

En dan spelen we nog Lokeren - Standard, VVV - Roda, Chelsea - Man City en Real - Barca volgens deze tactiek. 38,18 verlies, voorlopig, volgens deze tactiek. Dat had ik wel voorspeld, zie citaat hieronder, maar ik wou eens proberen:

hostedenis:

Ik ga voor morgen en de loop van de week eens een andere tactiek uitproberen... Ik zou dus oppassen met de bets gewoon over te nemen want ik kan niet beloven dat ze even succesvol gaan zijn als mijn tipjes de laatste tijd geweest zijn. Ik kies voor deze andere strategie omdat ik totnutoe de Champions League altijd al in 4/7 speelde en dit weinig tot winst leidde, in feite zijn de enige twee verliesmakende weken die je in dit topic kan vinden te wijten aan Champions League systemen, als ik me niet vergis (ik zou het nog eens moeten bekijken). Daarom ga ik eens proberen te spelen op single bets met hoge odds, ik heb hier men twijfels over maar mijn wedden was dit weekend zo succesvol (zie hierboven) dat ik wat geld over heb om te experimenteren en het voor morgen (zondag) en de loop van de week gewoon eens wil proberen.

...

Nu wil ik nog eens herhalen dat het zou kunnen dat ik met deze strategie tegen de lamp loop! Ik wou eens een nieuwe tactiek proberen omdat mijn oude precies goed lijkt te werken in de reguliere competities (genoeg zekerheid-matches) maar niet in de Champions League :) Vroeger speelde ik op matchen en probeerde ik ze allemaal juist te hebben, hier is ze allemaal juist hebben praktisch onmogelijk vanwege de aard van de wedstrijden. Ik zou er zelfs geld op zetten dat ik ze niet allemaal juist ga hebben ;)


Maar deze tactiek terzijde, dit weekend spelen we weer zoals ik altijd al wedde op de voetbal, volgens systemen en op matchen met lagere quotes, zoals ook hieronder gezegd in mijn citaat. En dat gaat weer goed! Hieronder de voorspelde matchen en een printscreen:

hostedenis:

Ik maak nog een hele samenvatting van deze week, maar waarschijnlijk zal het wat verliesmakend zijn... Ik probeerde dan ook een nieuwe tactiek uit. Terug naar mijn vertrouwde systemen, en hopelijk ook weer terug naar de winst! Te weinig tijd voor een printscreen, maar ik speel Braga, Arsenal, Man Utd, Porto, Genk, Bayern Munchen en Club Brugge in een 4/7 systeem. Ik speel Tottenham ook apart.


EDIT: Porto en Genk ook juist (y)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:43
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.