Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
is dat 4/7 systeem ook mogelijk bij unibet ik snap het niet helemaal...
0 Vind ik leuk's
Volgens mij wel, maar vraag me niet hoe..
0 Vind ik leuk's
jasperav:
Heb je 70 euro ingelegd?:O hoeveel kan je winne dan?

Als ik ze alle 7 juist heb, 235,21 euro. Dus 165 euro winst. Als ik er ééntje mis heb, rond de 120 euro (afhankelijk van welke ik fout heb), dus 50 euro winst. Als ik er twee mis heb, tussen de 60 en 80 euro, dus lichte winst/verlies of break even. Drie mis, rond de 10 euro, dus zwaar verlies. Vier of meer mis en ik ben mijn zeventig euro kwijt.
0 Vind ik leuk's
@hostedenis, waarom speel je gen 6/7 dan win je toch meer wanneer je er 6 goed hebt???
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
@hostedenis, waarom speel je gen 6/7 dan win je toch meer wanneer je er 6 goed hebt???

inderdaad maar dan krijg ik niets meer als ik er twee mis heb, wat in een slecht scenario wel kan gebeuren (neem bvb dat er twee gelijke spelen in zitten). Met een 6/7 systeem ben ik dan alles kwijt, met een 4/7 systeem speel ik dan ongeveer break even, misschien licht verlies.
Maar je hebt wel gelijk, met een 6/7 systeem zou ik meer winnen als ik er 6 of 7 juist heb, maar alles kwijt zijn vanaf 2 fout. Ik speel dus veiliger, maar krijg minder uitbetaald.
0 Vind ik leuk's
looney:
is dat 4/7 systeem ook mogelijk bij unibet ik snap het niet helemaal...

looney:

is dat 4/7 systeem ook mogelijk bij unibet ik snap het niet helemaal...


Om je nog even duidelijk uit te leggen hoe een 4/7 systeem werkt, deze post. Eigenlijk sluit je 35 4-combi's af. Hieronder mijn 4/7-systeem dat ik eerder al postte. Ik moet dus 4 groene vakjes op een rij hebben om die combi te winnen, 1 rood vakje en ik win die combi niet. Ik kan in totaal 35 combi's winnen.

Snap je het nu?

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:53
0 Vind ik leuk's
Aaaahja, ik snap het!! Goeie weddenschappen, heb ik bijna ook allemaal op me toto blaadje!:P
0 Vind ik leuk's
Aaaa 27 euro binnen! CKSA moskou, City ( heel veel geluk.. ) , Ajax, real madrid en manchester united!
5 euro inleg:P
0 Vind ik leuk's
jasperav:
Aaaa 27 euro binnen! CKSA moskou, City ( heel veel geluk.. ) , ajax, real madrid en manchester united!
5 euro inleg:P

jasperav:

Aaaa 27 euro binnen! CKSA moskou, City ( heel veel geluk.. ) , ajax, real madrid en manchester united!

5 euro inleg:P


Mooi! Ik heb alleen verlies Bayern. Ik kan met het systeem nog altijd winst maken, nu wil ik gewoon niet nog één fout hebben. Hierom vind ik een systeem dus soms beter dan een combi, het gelijkspel van Bayern zou nu heel men combi verpest hebben, terwijl ik nu nog kans maak op winst.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:53
0 Vind ik leuk's

Een eindje niets gepost... Dat vorige systeem is slecht afgelopen wegens verlies porto, maar dat is alweer een eindje geleden. Voor dit weekend speel ik.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:54
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.