Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zenit binnen (y), Milan slikt de gelijkmaker door penalty :(

Vlug nog even deze combi gemaakt.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:55
0 Vind ik leuk's

Ik speel deze tip van Mr. Unibet ook nog mee.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:55
0 Vind ik leuk's
Mijn ene systeem heeft maar 10 euro opgeleverd met een inzet van 70 dus 60 euro verlies. Het andere 35 met inzet 70, dus 35 verlies. Die 2 combi's fout... En Gil Vicente - Maritimo ook fout, dus een 139 euro verlies. Met mijn combi had ik wel 100 winst (die met inzet 20 waar vw-crew op reageerde), en met een live-bet (de enige bet die niet hier stond) maakte ik ook nog 10 euro winst. Ik speel dus 29 euro verlies voor gisteren en eergisteren.
Mijn eerste keer verlies sinds ik dit topic begon. :(
Nu eventjes nadenken over wat ik dit weekend speel
0 Vind ik leuk's
Vanavond geen tipjes meer?
0 Vind ik leuk's
hostedenis:

hostedenis:


Van bovenstaande afbeelding is de Fulham combi nog bezig, 1 op 2 al juist, nu de tweede nog. Verder sloot ik ook nog de volgende combi's af.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:55
0 Vind ik leuk's

Eerste combi fout, maar ik heb nog wat combi's afgesloten, met o.a. wat live betjes zoals arsenal..

Ik geloof echt nog dat Chelsea gaat winnen!

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:56
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Ik geloof echt nog dat Chelsea gaat winnen!

hostedenis:

Ik geloof echt nog dat Chelsea gaat winnen!


En Chelsea heeft inderdaad nog gewonnen!

Ik weet dat het een eindje stil was, maar ik heb de interlands dit weekend niet gespeeld, ik was even met andere dingen bezig!

Maar ik ben terug! Eerst nog een samenvatting van alles waarop ik geld zette, maar wat nog niet gespeeld was. Het levert me 2,21 euro winst op, hahaha! (y) Ik heb dus eigenlijk gewoon break even gespeeld...

En verder speel ik voor volgend weekend.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:56
0 Vind ik leuk's
Om de één of andere bizarre reden werkt mijn print screen niet meer, maar ik speel voor 15 euro ook nog de volgende combi (quote 4,53 en potentiële winsten 67,93 euro):
norwich - arsenal 2
man city - newcastle 1 hc 0:1
swansea - man utd 2
beetje risky, maar voor die odds wil ik het wagen! (h)
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Om de één of andere bizarre reden werkt mijn print screen niet meer, maar ik speel voor 15 euro ook nog de volgende combi (quote 4,53 en potentiële winsten 67,93 euro):
norwich - arsenal 2
man city - newcastle 1 hc 0:1
swansea - man utd 2
beetje risky, maar voor die odds wil ik het wagen! (h)

Zeer mooie voetbaldagen, vrijdag en gisteren. Nog niet één match fout voorspeld dit weekend (ik speelde ook niet zoveel matchen). Nu moeten vandaag nog anderlecht en de Spurs winnen, maar ik heb al vette winst binnen, dit weekend kan niet meer stuk. Hieronder hoe het geweest is, morgen of zo plaats ik mijn tipjes voor de Champions League!

hostedenis:

Om de één of andere bizarre reden werkt mijn print screen niet meer, maar ik speel voor 15 euro ook nog de volgende combi (quote 4,53 en potentiële winsten 67,93 euro):

norwich - arsenal 2

man city - newcastle 1 hc 0:1

swansea - man utd 2

beetje risky, maar voor die odds wil ik het wagen! (h)


Gelukt!

En de rest hangt nog wat af van tottenham en anderlecht, maar ziet er al goed uit. Het systeem heeft sowieso ook winst!

En verder wil ik de site VoetbalWedden ook nog even bedanken! Superactie!

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:56
0 Vind ik leuk's
Anderlecht heeft ook gewonnen, 3-1, dus nog twee combi's volledig binnen! :) Enkel morgen nog de spurs!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.