Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb hier maar 1 woord voor : PROFICIAT (y) (y) (y) (y) (y) (y)
ik kijk vol spanning uit naar je komende bets
nice , very nice
0 Vind ik leuk's
draco:
ik kijk vol spanning uit naar je komende bets
nice , very nice

draco:

ik kijk vol spanning uit naar je komende bets

nice , very nice


Ik heb al een paar nieuwe betjes geplaatst, er komen er nog.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:56
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Zeer mooie voetbaldagen, vrijdag en gisteren. Nog niet één match fout voorspeld dit weekend (ik speelde ook niet zoveel matchen). Nu moeten vandaag nog anderlecht en de spurs winnen, maar ik heb al vette winst binnen, dit weekend kan niet meer stuk. Hieronder hoe het geweest is, morgen of zo plaats ik mijn tipjes voor de champions league!

hostedenis:

Zeer mooie voetbaldagen, vrijdag en gisteren. Nog niet één match fout voorspeld dit weekend (ik speelde ook niet zoveel matchen). Nu moeten vandaag nog anderlecht en de Spurs winnen, maar ik heb al vette winst binnen, dit weekend kan niet meer stuk. Hieronder hoe het geweest is, morgen of zo plaats ik mijn tipjes voor de Champions League!


Anderlecht en Tottenham wonnen beide, dus even samenvatten hieronder. Dit weekend 505,21 euro geroutourneerd met 145 euro inzet, dus 360,21 euro winst! :) Geen slecht weekend. De volgende tips staan in de posts hierboven.


Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:57
0 Vind ik leuk's
RESPECT !! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Dat zijn heerlijke weddenschappen (y) (y) , ook wat verloren of dat niet?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Nee dit weekend had ik al mijn weddenschappen juist, alles wat ik fout heb plaats ik ook hier... Van al mijn tipjes hier plaats ik achteraf een printscreen, juist of fout...
Ik speel ook nog +2,5 goals in AC Milan - FC Barcelona in de Champions League voor 15 euro aan 1,67.
0 Vind ik leuk's
stefkewesterlo:
Lucky Shot (y)
Dat lukt je geen 2 keer

Als je dit topic volgt van in het begin, zul je zien dat ik al eens zoiets gedaan heb en dat het me dus al 2 keer gelukt is, sinds ik dit topic begonnen ben. Toen maakte ik van 139,54 euro een return van 390,77 euro, goed voor 251,23 euro winst. Ik had ze dan wel niet allemaal juist (Bayern won niet van Hoffenheim denk ik), maar de winst vergeleken met nu ligt in dezelfde richting.
Ik had in dit topic ook al eens 38 euro winst en een systeem waarmee ik van 70 euro 270 kon maken, helaas speelde Sevilla niet voorbij Granada en is mijn 70 euro toen 137 euro geworden. Toen had ik dus 95 euro winst.
De week van Benfica - Beira Mar (ook in dit topic) had ik 120 euro winst.
Maar het was lang niet allemaal juist, er moet ook gezegd worden dat ik sinds het begin van dit topic al twee keer break even speelde, twee keer kleine winst (2 à 10 euro) met veel grotere inzet en zelfs één keer verlies (ik dacht rond de 29 euro, pagina 2)...
Ik had zelfs ook een tweede keer wat verlies (die eerste keer dat Porto niet voorbij APOEL geraakte samen met andere tegenslaande CL-matchen, pagina 1 in dit topic) maar toen had ik even een drukkere week en ik weet niet of ik dan alles hier geplaatst heb of wel... Maar eerlijkheidshalve had ik toen ook wel wat verlies, 70 euro ingelegd in mijn systeem, 2 fout, 26,5 euro terug, en een combi van 15 euro fout: 59,5 euro verlies die keer.
En nu dus 360,21 euro winst.
Maar al bij al blijf ik gestaag stijgen, en zolang dat het geval is blijf ik tipjes plaatsen. :)
stefkewesterlo:
maar toch mooi gedaan,
ik volg je

Dankje. Ik vind het altijd leuk te weten of mensen me ook echt volgen of niet... Dan weet ik meteen of ik met dit allemaal hier te plaatsen, ik hier gewoon mijn tijd verspil of mensen er echt iets aan hebben. :)
0 Vind ik leuk's
Ik volg je al een tijdje, gaat lekker (y)
0 Vind ik leuk's
dan ben je zeer zeker goed bezig! (y)
ga zo door
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Idd goed bezig jongen, ik hou je in de gaten ;) (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.