Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik moet eerlijk bekennen dat ik je niet actief volg maar je resultaten zien er goed uit. Zal je topic wat vaker aanklikken :-)
Keep us noticed (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
CSKA Moskou al verloren (n), ik wist dat die match een twijfelgeval was en heb hem daarom enkel single gespeeld zodat die geen combi's of systemen kon verpesten. Toch nog steeds jammer van die single bet, 15 euro. Eden Hazard speelde wel goed, laat dat een troost zijn (y)
Ik ben aan het overwegen om nog een combi af te sluiten, Man utd tegen Benfica op Man utd, en Bolton B tegen Man Utd B ook op Man utd...
0 Vind ik leuk's

Ik denk dat de vorige tipjes wat verlies opleverden, ik plaats wel nog een totale optelsom van de vorige tipjes online dit weekend.

Nu alvast het volgende tipje.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 10:57
0 Vind ik leuk's
Ik overweeg nog een combi van Man utd, Real en Arsenal, allemaal 1x2 dus geen handicaps. 20 euro erop, quote rond de 3,2... Real is een redelijke zekerheid (niets is zeker natuurlijk), maar man utd en Arsenal al wat minder... Toch heb ik er een goed gevoel bij.
Hmm terwijl ik dit typ... Ik neem hem! (y)
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Ik denk dat de vorige tipjes wat verlies opleverden, ik plaats wel nog een totale optelsom van de vorige tipjes online dit weekend.
Nu alvast het volgende tipje:

Speel deze ook mee ;)
0 Vind ik leuk's
Net op tijd, de spurs, city en arsenal zijn al bezig :) De spurs al op voorsprong (y)
EDIT: Arsenal al 0 - 2 voor, city en Spurs elk 1 - 0 voor (y)
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Net op tijd, de spurs, city en arsenal zijn al bezig :) De spurs al op voorsprong (y)
EDIT: Arsenal al 0 - 2 voor, city en spurs elk 1 - 0 voor (y)

Loopt lekker voor de moment
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Ik denk dat de vorige tipjes wat verlies opleverden, ik plaats wel nog een totale optelsom van de vorige tipjes online dit weekend.

Mijn laatste tipjes zijn afgelopen. Dus, goed voor 4,25 euro verlies, ongeveer break even dus... Het is zoals ik dacht, ik dacht licht verlies te hebben zoals ik hier al zei:


hostedenis:

Ik denk dat de vorige tipjes wat verlies opleverden, ik plaats wel nog een totale optelsom van de vorige tipjes online dit weekend.


Verder speel ik dus dit weekend (eigenlijk alleen vandaag) deze tipjes zoals eerder al aangekondigt:

En deze gaan goed, City, Arsenal en de Spurs elk 3 doelpunten voor (y)

Verder speelde ik afgelopen weekend (tussen Champions League en europa league) ook op voetbal, maar ik plaatste de tipjes wel niet hier op het forum vooraf... Deze waren geen succes maar ook geen drama, ik plaats ze hier nu achteraf voor de geïnteresseerden maar ze zijn niets speciaals... Dit komt door het verlies van Barcelona, en het gelijkspel van Arsenal en Man Utd. Ik denk dat veel mensen hier verkeerd op hadden gewed. Hoe dan ook, die tipjes waren goed voor 9,28 euro winst:

Dat maakt dat verlies van 4,25 euro meteen weer goed, haha (y)

Sorry mannen dat ik die tipjes hier niet plaatse (die van de 9,28 euro winst van vorig weekend) maar zoals je ziet waren het toch maar 'kleine winst'-tipjes en daar hebben jullie ook weinig aan hé :D (van 120 naar 129,28) Normaal plaats ik alles hier wel!

En @ Brokkepap en eventuele anderen die mijn huidig systeem/combi meespelen; voorlopig loopt het lekker hé (y)

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 11:09
0 Vind ik leuk's
Ik zou ook nog een combi spelen van Real en Club Brugge tegen westerlo en Ajax. Quote 3,55, misschien zet ik er 15 euro op. Ik vind dat een zeer mooie quote voor die matchen, maar het kan ook misgaan. Nog even nadenken maar ik zet het hier al voor de mensen die het willen weten
0 Vind ik leuk's
Ik pak, zoals gezegd in de chatbox, ook nog madrid to win first half mee, aan 2,45 voor 5 euro als een live betje. Volgens mij scoren ze wel nog voor rust.
EDIT: Net voor het plaatsen van deze post scoort madrid (di maria) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.