Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokahnight Freerolls: Nieuwe pokahgirl gezocht.

Hey mensen,
Geen idee of het toegestaan is hier wat reclame te maken... maar ik doe het toch :-)
In België is er een freeroll pokerorganisatie genaamd Pokahnights (waar ik en oa Papa Leo AKA leonardo1965 al eens spelen) en zij gaan nu in een strijd op zoek naar een nieuwe zogenaamde 'Pokahgirl', die dan een soort van sponsorcontract krijgen.
Ik zit zelf in het team van Djules87 en alle stemmen zijn welkom! Als er mensen zijn die graag eens een freerolletje komen spelen of (uiteraard) het beste team dat er tussen staat steunen: een accountje aanmaken op www.pokahnights.com en dan stemmen via deze link:
http://www.pokahnights.com/voting/wie-wordt-de-nieuwe-pokahgirl
Bij voorbaat dank!
grtz
Twouter
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar twouter
Country flagtwouter in 14-04-2012 00:05 Offtopic
in 14-04-2012 00:05 Offtopic
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nieuwe pokahgirl?!?
Een girl is toch een vrouw of zit ik nu een beetje verkeerd te denken?
Edit : tis nog vroeg haha snap t al :p kan helaas niet stemmen want je hebt een account nodig :(
De nieuwe fatima de melo zit er niet bij in belgie :d
0 Vind ik leuk's
Gewoon even een accountje aanmaken op een spammailadres of zo he michael? :-) Is op twee minuten gefixt en ik zou je heel dankbaar zijn :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.