Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 22 jan. 2019, 22:00 schreef masterk:

Ik ga vannacht voor de lelijkste game op het bord, namelijk Edmonton-Detroit..


ik kijk in dit geval naar de situatie, die is dat Detroit gewoon een waardeloos team is en Edmonton is .500

Richting de All-star break denk ik dat Edmonton meer gemotiveerd is om boven .500 te blijven


ik speel Edmonton in regulation op 2.05 maar zal dit small stake doen (1.5 unit)


AHL.

morgen om 16.30 speel ik Bridgeport incl overtime @1.75

ik denk dat ze iets te hoog staan dus zie ik hier value in.


Ik citeer je bericht even anders komt deze op de vorige pagina terecht en wordt het waarschijnlijk door minder mensen gelezen


Voor vannacht drie voorbeschouwingen:

Washington Capitals - San Jose Sharks

Chicago Blackhawks - New York Islanders

Calgary Flames - Carolina Hurricanes

0 Vind ik leuk's

Gisternacht een harde en dure les om vlak voor een All-Star break niet te veel te spelen. Mede doordat bij de Carolina Hurricanes vannacht een AHL-goalie zijn debuut maakt en bij de Arizona Coyotes Calvin Pickard, een NHL-goalie die bij zijn vorige club niet best was, liggen er naar mijn mening vannacht wel kansen.


Voorbeschouwingen:

Montreal Canadiens - Arizona Coyotes

Vancouver Canucks - Carolina Hurricanes


Overige tip:

Colorado Avalanche - Minnesota Wild

Colorado Avalanche @2.25


De Colorado Avalanche zijn de laatste weken niet bepaald in vorm met slechts vier overwinningen uit zestien wedstrijden, maar juist wel enorm dominant alleen worden ze niet altijd beloond. De Minnesota Wild wonnen vannacht bij de Vegas Golden Knights. Zoals al eerder aangegeven blijven teams na hun wedstrijd vaak hangen in de stad en de prestaties de wedstrijd erna zijn dan ook aanzienlijk minder.

Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 23 jan. 2019, 21:52
0 Vind ik leuk's
Op di. 22 jan. 2019, 22:00 schreef masterk:

Ik ga vannacht voor de lelijkste game op het bord, namelijk Edmonton-Detroit..


ik kijk in dit geval naar de situatie, die is dat Detroit gewoon een waardeloos team is en Edmonton is .500

Richting de All-star break denk ik dat Edmonton meer gemotiveerd is om boven .500 te blijven


ik speel Edmonton in regulation op 2.05 maar zal dit small stake doen (1.5 unit)


AHL.

morgen om 16.30 speel ik Bridgeport incl overtime @1.75

ik denk dat ze iets te hoog staan dus zie ik hier value in.


Dat was niet wat.. 0-2


11-4

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Op dit moment is in de MHL de wedstrijd dinamo st Petersburg - Tayfun bezig, en de stand is 6-3 met nog 10 minuten te gaan in P3.


Morgen spelen ze wederom tegen elkaar en De lijn voor morgen staat nog steeds op 6.5 @2.2

ik speel deze en de o5.5 @1.65


edit: in de 1e periode werd vandaag 5x gescoord en de over 1.5 in P1 morgen staat nog op 1.75

Deze speel ik ook..


kan zijn dat ik weer helemaal nat ga maar zie hier value in :-)


edit2: eindstand 7-4

Bericht gewijzigd door masterk op do 24 jan. 2019, 17:46
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Zelfde recept als vorige post, Kapitan-Kunlun o6.5 @1.85


wordt nu ook gespeeld, 7-4 met 2 min te gaan in P3


deze wordt morgen om 17.00 gespeeld


edit: eindstand 7-5

Bericht gewijzigd door masterk op do 24 jan. 2019, 18:07
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Over 1.5 helaas niet gehaald, eindstand 3-4 dus o5.5 en o6.5 binnen..


kapitan na P2 al 8-2 dus die ook binnen


3-1


14-5 posted plays


0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Hoe ziet het NHL all star format er dit jaar uit? Dacht dat er vorig jaar wat veranderingen waren gedaan aan de speeltijd etc. Heeft iemand hier duidelijkheid over?

0 Vind ik leuk's
Op za. 26 jan. 2019, 16:24 schreef rutger133:

Hoe ziet het NHL all star format er dit jaar uit? Dacht dat er vorig jaar wat veranderingen waren gedaan aan de speeltijd etc. Heeft iemand hier duidelijkheid over?

The 2019 NHL All-Star Game will take place on Saturday night at the SAP Center in San Jose, California. As has been the case over the past three years, the All-Star Game will be played in the format of a 3-on-3 tournament, with each of the four league divisions having their own team. The Metropolitan and Atlantic Division will play a 20-minute game, followed by a 20-minute game between the Central and Pacific Divisions. It all starts Saturday night at 8:15 p.m. ET, which you can stream on fuboTV (Try for free). The winners of those two games will meet in a championship game (also 20 minutes) with the winning team splitting a $1 million cash prize.

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
0 Vind ik leuk's

Ik krijg een foutmelding. Maar weet niet of dat aan de site ligt. Zal straks hem nog eens proberen te openen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.