Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 29 jan. 2019, 20:26 schreef 03060:

Ik krijg een foutmelding. Maar weet niet of dat aan de site ligt. Zal straks hem nog eens proberen te openen.

Was het uiteindelijk nog gelukt? Anders misschien via een andere browser proberen? Ik kon hem wel gewoon openen via chrome.

Helaas geen doelpuntrijke wedstrijd gisteren, maar wel de Flyers die in reguliere speeltijd wonnen.


Voor vannacht:

Pittsburgh Penguins vs. Tampa Bay Lightning

0 Vind ik leuk's

Jep, had hem nog gezien! Uiteindelijk niets gespeeld gisteren. Vannacht durf ik ze wederom niet aan.

0 Vind ik leuk's

@03060 Het is zo net na de All-Star break inderdaad lastig te voorspellen hoe teams voor de dag komen


Voor vannacht:

New Jersey Devils vs. New York Rangers

Winnipeg Jets vs. Columbus Blue Jackets


+

Een wedstrijd uit de OHL

North Bay Battalion vs. Windsor Spitfires

North Bay Battalion @1.98 (Betfirst, small)

Over 6,5 goals @1.76 (Betfirst, medium


0 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen 2 februari:


Buffalo Sabres vs. Chicago Blackhawks

Pittsburgh Penguins vs. Ottawa Senators


Voorbeschouwing van de Vegas Golden Knights komt hieronder, want dit team staat nog niet in het systeem.


Carolina Hurricanes vs. Vegas Golden Knights (2 februari, 02:00 uur)

Eindelijk staat er vannacht met tien wedstrijden weer eens een druk programma op het menu in de NHL. Onder andere de Carolina Hurricanes krijgen in de eigen PNC Arena bezoek van de Vegas Golden Knights. Krijgen we vannacht een doelpuntrijke wedstrijd te zien?


Carolina Hurricanes:

De Carolina Hurricanes staan momenteel tiende in de Eastern Conference en alles zal erop zijn gericht om in de tweede seizoenshelft nog een laatste push te maken om zo uiteindelijk kwalificatie voor de play-offs af te dwingen. December was bepaald geen goede maand voor de ijshockeyclub, want toen werden er van de dertien gespeelde wedstrijden slechts drie gewonnen, maar het team heeft eerder ook al een aantal overwinningen aaneengeregen.


De Hurricanes zijn in de meeste gevallen de meest dominante op het ijs, maar weten dit niet altijd om te zetten in overwinningen. Het ontbreekt de ploeg eigenlijk aan een goede doelman. Scott Darling is al afgeschreven en hierdoor leunen de Hurricanes te veel op Curtis McElhinney. De 35-jarige routinier is alleen geblesseerd en hierdoor maakt Petr Mrazek vannacht zijn opwachting. De Tsjech staat nou ook niet bepaald bekend als één van de betere goalies uit de NHL. Vlak voor de All-Star onderbreking won de ploeg nog overtuigend met 5-2 op bezoek bij de Vancouver Canucks en dit wil het natuurlijk een goed vervolg geven.


Vegas Golden Knights:

De Golden Knights maakten vorig seizoen als expansieteam hun debuut in de NHL. Afgedankte spelers van de overige ijshockeyteams vonden onderdak in Vegas en het begin van een sprookje was geschreven. Door keihard voor elkaar te werken maakte coach Gerard Gallant een nauwelijks te kloppen ploeg van de Golden Knights. Het team reikte tot de finale van de Stanley Cup-finale, waar de Washington Capitals uiteindelijk een maatje te groot bleken.


Dit seizoen was de start iets minder, maar inmiddels ziet het publiek weer het vertrouwde spel van vorig seizoen. De Golden Knights waren sinds 28 december zeven wedstrijden op rij ongeslagen en het moet dan ook raar lopen wil het team de play-offs mislopen. Toch kwam aan deze goede reeks een einde en steekt het nu in iets mindere vorm. Vlak voor de All-Star break verloor het namelijk vier van de laatste zes wedstrijden. Eerste goalie Marc-Andre Fleury krijgt vannacht rust en AHL-goalie Max Lagace zal hierdoor aan de start verschijnen.


Prognose:

Mrazek is niet bepaald een betrouwbare goalie, maar dat kan zeker worden gezegd over Max Lagace, die eigenlijk in de AHL keept. Hij kreeg vorig seizoen in zestien wedstrijden voor de Golden Knights gemiddeld 3,92 goals per wedstrijd tegen. De Hurricanes moeten hier dan eigenlijk ook gewoon de grote favoriet zijn. Ik verwacht een doelpuntrijke wedstrijd waarbij het uitteam er met de zege vandoor gaat.


Carolina Hurricanes @1.87 (Unibet, medium)

Over 5,5 goals @1.72 (Unibet, high)

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 1 feb. 2019, 21:53
0 Vind ik leuk's

Eén voorbeschouwing op de oude manier


Voorbeschouwing 7 februari

Toronto Maple Leafs - Ottawa Senators (01:30 uur)

Na een druk speelschema gisternacht, worden er vannacht slechts twee wedstrijden afgewerkt in de NHL. In de vroege wedstrijd nemen de Toronto Maple Leafs het op tegen de Ottawa Senators. Viert sterspeler Matthews zijn nieuwe contract met een zege?


Toronto Maple Leafs: Makkelijke zege op de Anaheim Ducks

De Toronto Maple Leafs staan er momenteel goed voor in de Eastern Conference. De Tampa Lightning lijken niet meer in te halen, maar met een tweede plaats aan het eind van het reguliere seizoen zal iedereen tevreden zijn. Er is nog wel concurrentie van de New York Islanders en de Montreal Canadiens dus voorlopig kan de voet nog niet van het gaspedaal. De laatste weken werden er knappe resultaten geboekt tegen concurrenten voor de Stanley Cup, zoals de Tampa Bay Lightning, Washington Capitals en de Pittsburgh Penguins.


De Toronto Maple Leafs wonnen eergisteren met grote cijfers van de uit vorm verkerende Anaheim Ducks. Na een doelpuntloze eerste periode was het John Tavares die vervolgens de ban wist te breken. Mede door twee goals van Andreas Johsson en de eerste van de niewe aanwinst Jake Muzzin liepen de Leafs uiteindelijk uit naar een comfortabele 6-1 zege. Coach Mike Babcock kreeg maandag goed nieuws te horen. Sterspelers Auston Matthews verlengde zijn contract met vijf jaar en zal jaarlijks ongeveer 11,6 miljoen opstrijken. De 21-jarige was dit seizoen al goed voor 23 doelpunten en evenzoveel assists.


Ottawa Senators:Focus op volgend seizoen

De Ottawa Senators staan momenteel troosteloos onderaan in de Eastern Conference. De Sens hadden anderhalve maand geleden nog alle kans op de play-offs, maar deze hoop is inmiddels wel vervlogen. Vanaf 22 december verloor de ploeg acht wedstrijden op rij en inmiddels is het alweer bezig aan een negatieve reeks van vier wedstrijden. Er is in ieder geval even een rustperiode geweest, want op 3 februari werd de laatste wedstrijd gespeeld. In eigen huis ging het toen ten onder tegen de Detroit Red Wings.


Het grote probleem ligt vooral achterin. In 52 wedstrijden kreeg de ploeg namelijk al 194 tegentreffers te verwerken. In de Eastern Conference volgen op dit gebied de New Jersey Devils met zestien tegentreffers minder. In aanvallend opzicht kan het zich daarentegen wel meten met de meeste teams uit de subtop. De Senators kunnen dan ook leunen op de productiviteit van spelers als Mark Stone, Thomas Chabot en Matt Duchene. Buitenshuis loopt het vooralsnog niet met het team van coach Guy Boucher slechts vijftien punten uit 25 wedstrijden.


Prognose: Doelpuntrijke wedstrijd

De Maple Leafs zijn de gedoodverfde favoriet voor het duel van vanavond, maar het is een rivalenstrijd tussen twee teams uit de Atlantic Division. De Senators zullen zich hierdoor niet zo maar gewonnen geven. Matthews zal zich na zijn contractverlenging bovendien ook maar al te graag willen zien. De Sens scoorden in de laatste zeven ontmoetingen telkens drie keer en ik verwacht dat dit ze vanavond ook zal lukken.


Over 6,5 goals @1.98 (Unibet, medium)

Ottawa Senators Over 2,5 Team Goals @2.08 (Unibet, small)

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 7 feb. 2019, 09:30
0 Vind ik leuk's

-

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 7 feb. 2019, 16:57
0 Vind ik leuk's

Gisteren 2/2. Vannacht een bomvol programma in de NHL met maar liefst veertien wedstrijden.


Buffalo Sabres vs. Carolina Hurricanes

Chicago Blackhawks vs. Vancouver Canucks

Arizona Coyotes vs. Columbus Blue Jackets

Ottawa Senators vs. Anaheim Ducks

+


New Jersey Devils vs. New York Islanders

New Jersey Devils @2.12 (Unibet, small) Cory Schneider start helaas op doel bij de Devils, waardoor de value wel weg is.

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 8 feb. 2019, 07:49
0 Vind ik leuk's

Vannacht 4-2. Aankomende nacht slechts één duel in de NHL.


New York Rangers vs. Carolina Hurricanes

0 Vind ik leuk's

Hurricanes liepen vannacht helaas laat in de derde periode, mede door twee empty-netters, weg naar een 3-0 zege.


Veel avondwedstrijden vandaag in de NHL:


Boston Bruins vs Los Angeles Kings

Buffalo Sabres vs. Detroit Red Wings

Philadelphia Flyers vs Anaheim Ducks

Ottawa Senators vs. Winnipeg Jets


Wedstrijd vannacht:

Edmonton Oilers vs. San Jose Sharks

+


Colorado Avalanche @2.28 (Unibet, small) vs. New York Islanders

Bericht gewijzigd door jorditoma op zo 10 feb. 2019, 15:31
0 Vind ik leuk's

4-3 vannacht. Waarvan 1 high tip winst en 2 small verlies.


Voor vanavond & vannacht:

New York Islanders vs Minnesota Wild


+


Carolina Hurricanes @2.18 (Unibet, high) vs New Jersey Devils

Winnipeg Jets @ 2.08 (Unibet, high)i vs. Buffalo Sabres | indien Hutton keept bij de Sabres. Update: Hutton staat op doel


Korte uitleg:

Hurricanes wonnen laatste drie duels. Ze schieten van alle team uit de NHL gemiddeld het meest op doel en hebben de minste schoten tegen te verwerken. Ze zullen tegen de Devils, die vannacht 4-2 verloren van de Wild, het dominante team zijn.Nu is het aan hen om dit ook in de score uit te drukken,


De Jets verloren hun laatste drie wedstrijden en vannacht werd met 5-2 van de Ottawa Senators verloren, die hekkensluiters zijn in de NHL. De score was enorm vertekend, want de Jets domineerden hun tegenstander op alle vlakken. De Sabres wonnen gisteren een gelijkopgaande wedstrijd met 3-1 van de Red Wings. Ullmark stond toen op doel en vannacht wordt Hutton verwacht. De goalie is eigenlijk eerste doelman, maar speelde weinig, omdat hij momenteel niet de vorm heeft. Hij werd onlangs bij een 7-3 nederlaag tegen de Blackhawks en 7-2 nederlaag tegen de Oilers vroegtijdig naar de kant gehaald.



Bericht gewijzigd door jorditoma op zo 10 feb. 2019, 18:53
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.