Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op verkiezingen USA 2020

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.


Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.


100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over. Bekijk hier alles over wedden op politiek!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gulzig
Country flaggulzig in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Oei, interessant. Ik denk dat ik het alleen maar met je eens kan zijn. Op zoek naar mooie odds ?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op za. feb.. 2020, 19:46 schreef gulzig:

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.


Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.


100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over.

Peilingen zeggen natuurlijk niets anders was Clinton 4 jaar geleden wel president geworden.

1 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

"President Trump heeft zaterdag verheugd gereageerd op de overeenkomst die de Verenigde Staten met de Taliban hebben gesloten. „We zijn op weg om eindelijk een einde te maken aan de langste oorlog van Amerika, en om onze troepen naar huis te halen”, schreef het Witte Huis in een verklaring." is misschien wel de grootste belofte die hij destijds tijdens zijn campagne heeft uitgesproken. Het komt hem heel goed uit dat er ook daadwerkelijk een einde aan de oorlog komt.


Unibet: 1,57

William Hill: 1,57

Toto: niet bekend, duh

Bet365: 1,61


Alleen de exchanges bieden hoger aan. Ook 1,57 is voor mij een prima reden om deze nu al af te sluiten. Ik verwacht dat de odds, mits er geen gekke dingen gebeuren, de komende tijd verder gaan dalen.


2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

@matching117 dit klopt, vandaar dat mijn argumenten ook totaal niks met peilingen te maken hebben. Jammer dat je expres deze ene regel er uit pikt en verder inhoudelijk er niet op ingaat. De peilingen bevestigen alleen mijn argumenten en met regelmaat zit er ook een kern van waarheid in gerespecteerde peilingen. Dat Clinton niet won was een hele hoge uitzondering en ik denk dat vele Amerikanen hier achteraf gigantisch blij mee zijn.

Bericht gewijzigd door gulzig op wo 25 mrt. 2020, 17:18
1 Vind ik leuk's

Meegespeeld op 1,70 enkele weken terug. Los wat je van hem als persoon vind maakt hij z'n woorden meer dan waar en laat de economie draaien als een malle

1 Vind ik leuk's

Maar Trump is al oud, controversieel en onvoorspelbaar, dus er kan nog veel gebeuren voor hij herkozen wordt. Hij kan ondertussen nog sterven, vermoord worden, zich terugtrekken, zichzelf nog meer belachelijk maken zodat hij zelfs van een muffe democraat verliest, etc. Er kunnen nieuwe schandalen opduiken, rechtzaken tegen hem... Akkoord dat het er heel erg naar uit ziet dat hij herverkozen wordt, maar met Trump weet je maar nooit!

3 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op za. feb.. 2020, 19:46 schreef gulzig:

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.


Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.


100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over.

1.7 is erg weinig value volgens mij


hier zijn de stats ivm black votes: https://edition.cnn.com/2020/02/26/politics/trump-approval-black-voters-2020/index.html


trump kan best 30% meer stemmen krijgen van hen, maar dat stelt bijna niets voor. (8%*1.3 = 10.4%)


ik zie het eerder als een coinflip

1 Vind ik leuk's

@koeniur


Vooral CNN serieus blijven nemen....deze democratische propaganda machine ( net zoals NBC ) maakt Trump al zwart vanaf dag 1. Je kan zeggen en vinden wat je wilt van Trump maar het is zo ongeveer de meest transparante president ooit. Met heel veel dingen is die open en zegt die gewoon wat hij vindt/denkt ( kijk eens wat hij alleen al op Twitter zet hehe, niet altijd even slim maar goed ). Daarom heeft hij het ook vaak over fake news.....dit wordt grotendeels veroorzaakt door CNN en NBC en bepaalde (democratisch) georiënteerde kranten. Ik zie dat je Belg bent maar in Nederland is het goed te vergelijken met bijvoorbeeld de NPO of NU.nl........Hier werken veel mensen die voornamelijk links stemmen. Dit zie je regelmatig terug in de manier van berichtgeving. https://www.youtube.com/watch?v=rMgJnnG-NqI&t=578s


Wat betreft zijn populariteit onder de black community neem ik de volgende dingen toch serieuzer :


  • https://www.youtube.com/watch?v=Iu7ll527fNI ( serieuze peilingen zeggen dat die waarschijnlijk al 30% van alle black stemmen zal krijgen en het loopt alleen maar op. Dus nog niet eens 30% meer black stemmen ten opzichte van de 1e verkiezing, maar in zijn totaliteit al.....)




Dit zijn alleen maar voorbeelden van de donkere stemmen. Moet je kijken hoe populair zijn rally's zijn. Er komen duizenden mensen op al die rally's af. Door het hele land. Deze aantallen zijn nog niet eerder gezien bij dit soort rally's.

Er zijn zelfs genoeg mensen die altijd op de democraten gestemd hebben en de laatste jaren overstag zijn gegaan. Een voorbeeld als de onderstaande zijn er genoeg :


https://www.youtube.com/watch?v=t-46449b-ok


We gaan het zien in november!

5 Vind ik leuk's
Op wo. mrt.. 2020, 16:42 schreef gulzig:

@koeniur


Vooral CNN serieus blijven nemen....deze democratische propaganda machine ( net zoals NBC ) maakt Trump al zwart vanaf dag 1. Je kan zeggen en vinden wat je wilt van Trump maar het is zo ongeveer de meest transparante president ooit. Met heel veel dingen is die open en zegt die gewoon wat hij vindt/denkt ( kijk eens wat hij alleen al op Twitter zet hehe, niet altijd even slim maar goed ). Daarom heeft hij het ook vaak over fake news.....dit wordt grotendeels veroorzaakt door CNN en NBC en bepaalde (democratisch) georiënteerde kranten. Ik zie dat je Belg bent maar in Nederland is het goed te vergelijken met bijvoorbeeld de NPO of NU.nl........Hier werken veel mensen die voornamelijk links stemmen. Dit zie je regelmatig terug in de manier van berichtgeving. https://www.youtube.com/watch?v=rMgJnnG-NqI&t=578s


Wat betreft zijn populariteit onder de black community neem ik de volgende dingen toch serieuzer :


  • https://www.youtube.com/watch?v=Iu7ll527fNI ( serieuze peilingen zeggen dat die waarschijnlijk al 30% van alle black stemmen zal krijgen en het loopt alleen maar op. Dus nog niet eens 30% meer black stemmen ten opzichte van de 1e verkiezing, maar in zijn totaliteit al.....)




Dit zijn alleen maar voorbeelden van de donkere stemmen. Moet je kijken hoe populair zijn rally's zijn. Er komen duizenden mensen op al die rally's af. Door het hele land. Deze aantallen zijn nog niet eerder gezien bij dit soort rally's.

Er zijn zelfs genoeg mensen die altijd op de democraten gestemd hebben en de laatste jaren overstag zijn gegaan. Een voorbeeld als de onderstaande zijn er genoeg :


https://www.youtube.com/watch?v=t-46449b-ok


We gaan het zien in november!

mijn reactie was niet politiek bedoeld, wel statistisch.

ik zocht eerst het artikel op ivm de black vote en overwoog dan het mogelijke effect op de winstkans.

0 Vind ik leuk's

We kunnen altijd Wanyama nog even om advies vragen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.