Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op verkiezingen USA 2020

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.


Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.


100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over. Bekijk hier alles over wedden op politiek!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gulzig
Country flaggulzig in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@jeroenunibet81 lol 😂

1 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Het is ook fascinerend dat er 321.6 miljoen gematched is op de betfair exchange, daar verdient betfair wel lekker aan.

Bericht gewijzigd door quibun op di 3 nov. 2020, 02:11
1 Vind ik leuk's
How much is the fish?

Hahaha meesterlijk

3 Vind ik leuk's
It's not betting, if you always win...

Biden wordt de nieuwe president van Amerika. Die achterlijke Trump zal echter zijn verlies niet accepteren.

4 Vind ik leuk's

OMG zo close!!! Volgens de huidige trends zou Joe Biden winnen met 270 kiesmannen tegen 268 voor Trump, dus exact het minimum nodig, wow... Stel je dan voor dat Trump 2 kiesmannen van Biden omkoopt om hem te backen ofzo hahaha. Wat een millimeterspurt

1 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Belangrijk om nog even een nabeschouwing van de bets te geven, die ik hier heb gepost. De volgende bets had ik geadviseerd.


2 punten @2,8 op Republikeinen USA - Presidential Election 2020 - Winning Party

3 punten op Republikeinen @2,2 Presidential State Winner - Florida Betting Odds

1 punt op Republikeinen @4 Presidential State Winner - Michigan Betting Odds

1 punt op Republikeinen @2,62 Presidential State Winner - Arizona Betting Odds

0,5 punt op Republikeinen @2 Presidential State Winner - North Carolina

1 punt op Republikeinen @2,87 Presidential State Winner - Pennsylvania

0,5 punt op Republikeinen @3,2 Presidential State Winner - Winconsin

0,5 punt op Republikeinen @3,5 Presidential State Winner - Nevada

0,5 punt op Republikeinen @3,5 Presidential State Winner - Minnesota

3 punten @3 US Senate Elections 2020 majority republikeinen


De enige die al officieel gekeurd is, is de bet dat Florida gewonnen is en dat Michigan, Winconsin & Minnesota verloren zijn. In totaal dus 2 punten verloren en 3,6 punten gewonnen. Vooralsnog staan wij dus winstgevend maar het venijn zit hem in de staart want er lopen nog flink wat bets. Eerst de bets die waarschijnlijk gaan verliezen:


2 punten @2,8 op Republikeinen USA - Presidential Election 2020 - Winning Party

1 punt op Republikeinen @2,87 Presidential State Winner - Pennsylvania

0,5 punt op Republikeinen @3,5 Presidential State Winner - Nevada


De volgende bet is hoog onzeker en durf ik echt niks zinnigs over te zeggen, al kan ik mij nog steeds niet voorstellen dat de republikeinen er verliezen:


1 punt op Republikeinen @2,62 Presidential State Winner - Arizona Betting odds


Van de volgende bets verwacht ik eigenlijk gewoon winst:

0,5 punt op Republikeinen @2 Presidential State Winner - North Carolina

3 punten @3 US Senate Elections 2020 majority republikeinen


Eigenlijk valt of staat alles met de US Senate als die bet valt was het gewoon een mooi verkiezingsjaar met 13 punten inleg en 16,1 punten terug. Al met al is het voor nu nog even afwachten tot alles definitief gesettled wordt. Er zijn bijvoorbeeld hertellingen aangevraagd in Winconsin & Nevada en ook de voorsprong van Pennsylvania wordt aangevochten, dus er zijn nog mogelijkheden dat er meer bets de goede kant op vallen. Maar als ik kijk naar de senaat hebben wij de grootste kans: Het staat nu 48-47 voor de democraten. Waarom North Carolina, Maine en Alaska nog niet definitief zijn is mij een compleet raadsel maar de Republikeinen staan daar ruimschoots voor en het staat dus in mijn optiek 48-50, dan hangt alles om Georgia. Georgia heeft 2 verkiesbare senaat zetels, waarbij er eentje naar de Republikeinen lijkt te gaan en de andere naar de democraten. In het ergste geval worden beide zetels herverkiesbaar begin januari en moeten de mensen in Georgia weer opnieuw naar de stembus, maar in mijn optiek zou een 50/50 verdeling daar goed mogelijk moeten zijn wat zou betekenen dat de Republikeinen met 49-51 de senaat in handen krijgen en wij onze bet winnend kunnen afsluiten. Zoals ome Joe zegt: Keep the faith, guys. We’re gonna win this.



Bericht gewijzigd door datel13 op za 7 nov. 2020, 09:41
1 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.