Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op verkiezingen USA 2020

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.


Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.


100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over. Bekijk hier alles over wedden op politiek!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gulzig
Country flaggulzig in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Kanye west staat nu 8 uur later al op 50 bij betsson.


joe biden 1,62

Donald trump 2,5

Hillary Clinton 31

mike pence 34

Kanye west 50


ze hebben echt lopen slapen bij betsson hahahaha


1 Vind ik leuk's

Denk je niet dat dit gewoon een marketingstunt is? Misschien is 1:50 misschien wel veel te laag.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op zo. jul.. 2020, 12:40 schreef jeronimo:

Denk je niet dat dit gewoon een marketingstunt is? Misschien is 1:50 misschien wel veel te laag.

Ik denk dat hij heel veel afro-afrikaanse en blm stemmen kan gaan pakken. Daarnaast is hij een stuk jonger dan biden en Trump.

West is populair, niet alleen met zijn muziek maar bijvoorbeeld ook met zijn kledinglijn. Daarnaast steunt Elon Musk hem. Die is ook gestegen in aanzien na SpaceX

Ook is de combinatie met een first lady als kim kardashian interssant. Zij is democraat terwijl Kanye onafhankelijk/ republikein is. Deze combi kan ook extra interesse wekken. Ze behoren tot de meest invloedrijke mensen ter wereld...


Dit is ook een interessant iets om over na te denken:

Toch zou een kandidatuur van West grote invloed kunnen hebben op de verkiezingen, ook al zou hij niet in elke staat meedoen. West zou namelijk gemakkelijk heel wat stemmen kunnen afsnoepen van andere kandidaten. Vraag is dan wie daar het meeste van zou profiteren: zou hij stemmen binnenhalen van jongeren die anders in de meerderheid voor Democraat Joe Biden zouden stemmen? Op die manier zou hij president Donald Trump een grote dienst kunnen bewijzen. 


In het verleden toonde West zich nog een uitgesproken fan van Trump. West en zijn echtgenote hebben herhaaldelijk met Trump samengewerkt, onder meer voor de vrijlating van gevangenen.



0 Vind ik leuk's

De kandidatuur van Kanye is waarschijnlijk koren op de molen voor Trump. De odd (2.25) voor Trump is imo erg goed te spelen momenteel.


Edit: ah, zegt Rijkworden ook in zijn bericht.

Bericht gewijzigd door richard123 op ma 6 jul. 2020, 11:31
1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Kanye west is totaal niet geliefd bij de BLM mensen, eerder gehaat. Die man staat bekend als een grote Trump fan.


elke euro die je op Kanye zet als President, is weggegooid geld imo.

0 Vind ik leuk's

Kanye West president en Kim Kardashian first lady, stel u voor. De wereld is al naar de kloten maar dan is het echt definitief

2 Vind ik leuk's
Op ma. jul.. 2020, 13:31 schreef richard123:

De kandidatuur van Kanye is waarschijnlijk koren op de molen voor Trump. De odd (2.25) voor Trump is imo erg goed te spelen momenteel.


Edit: ah, zegt Rijkworden ook in zijn bericht.

2,40 voor trump op betfirst en betsson zelfs nog

1 Vind ik leuk's

Tijdje terug gezet op Susan Rice democratic VP candidate @20, schoot paar dagen later omlaag naar @5 en is daar blijven hangen. Ben benieuwd, iemand hier wat info over?

0 Vind ik leuk's

Het is slecht gesteld met USA als meneer West zich kandidateerd als president.

Compleet verrot daar.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.