Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op verkiezingen USA 2020

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.


Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.


100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over. Bekijk hier alles over wedden op politiek!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gulzig
Country flaggulzig in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De odds voor een nieuwe ambtstermijn voor Donald Trump zijn ondertussen gestegen naar 2.00 bij Ladbrokes en zelfs nog hoger bij Betfair Exchange, wat natuurlijk alles te maken heeft met de uitbraak van het coronavirus en de gevolgen daarvan.


https://www.reuters.com/article/us-usa-election/coronavirus-poses-new-challenge-to-trumps-re-election-bid-idUSKBN20Z1D2


Ik zie Trump bij de verkiezingen wel aan het langste eind trekken, met name omdat de Democraten met de oude Joe Biden en Bernie Sanders eigenlijk geen echt geschikte kandidaat hebben. Trump is slechts enkele jaren jonger, maar straalt zoveel meer energie uit. Voorwaarde is echter wel dat hij Italiaanse toestanden binnen zijn landsgrenzen weet te voorkomen.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op za 14 mrt. 2020, 00:49
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Ik denk als de odd van Trump richting de 2,5 gaat of hoger het echt value wordt. In mijn optiek is het vaak beter om op swing states te zetten. Zowel in 2016 als 2018 ging Florida bijvoorbeeld overtuigend naar de Republikeinen terwijl de odd beide jaren rond de 3 was. Zo zijn er nog een aantal staten die winstgevend kunnen zijn.


Ik las overigens deze week dit. Geen idee hoe de rest hier naar kijkt: https://www.geenstijl.nl/5152295/bewaartopic-hillary-clinton-wordt-de-2020-democratische-presidentskandidaat/


Hilary als democratische kandidaat is @17x en als presidents kandidaat zelfs @51. Ik denk niet dat zij gaat winnen als ze het wordt, maar als zij de democratische kantidaat wordt dan gaat die odd van 50 omlaag.

0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Op zo. mrt.. 2020, 04:21 schreef rijkworden:

Meegespeeld op 1,70 enkele weken terug. Los wat je van hem als persoon vind maakt hij z'n woorden meer dan waar en laat de economie draaien als een malle

18 dagen later zijn de kaarten opeens heel anders geschud. De beurzen zijn een groot deel van Trump z'n winst kwijtgeraakt en het aantal besmettingen in Amerika is stevig gestegen. Zo ook de odds voor de verkiezingen. Deze zijn nu als volgt op Unibet én Betsson


Democraten winnen de verkiezingen 1,88

Republieken winnen de verkiezingen 2,00.


Ik blijf erbij dat Trump ondanks de felle kritiek momenteel, grote kans maakt te worden herkozen. Sleepy Joe is niet bepaald energiek, daarentegen spelen zijn 36 jarige ervaring als senator en 8 jaar als vice president onder Obama natuurlijk wel een rol.


Het belooft in ieder geval de presidentiële boksmatch te worden die hij ooit beloofde (Joe). Hij winst z'n staten wel heel gemakkelijk van Crazy Bernie. Pak de popcorn er maar alvast bij voor november!

0 Vind ik leuk's

Kleine aanvulling. Sleepy Joe en Donald staan beide op 2,0 op Unibet. Take your side and enjoy ;)

0 Vind ik leuk's
Op wo. mrt.. 2020, 01:53 schreef rijkworden:
Op zo. mrt.. 2020, 04:21 schreef rijkworden:

Meegespeeld op 1,70 enkele weken terug. Los wat je van hem als persoon vind maakt hij z'n woorden meer dan waar en laat de economie draaien als een malle

18 dagen later zijn de kaarten opeens heel anders geschud. De beurzen zijn een groot deel van Trump z'n winst kwijtgeraakt en het aantal besmettingen in Amerika is stevig gestegen. Zo ook de odds voor de verkiezingen. Deze zijn nu als volgt op Unibet én Betsson


Democraten winnen de verkiezingen 1,88

Republieken winnen de verkiezingen 2,00.


Ik blijf erbij dat Trump ondanks de felle kritiek momenteel, grote kans maakt te worden herkozen. Sleepy Joe is niet bepaald energiek, daarentegen spelen zijn 36 jarige ervaring als senator en 8 jaar als vice president onder Obama natuurlijk wel een rol.


Het belooft in ieder geval de presidentiële boksmatch te worden die hij ooit beloofde (Joe). Hij winst z'n staten wel heel gemakkelijk van Crazy Bernie. Pak de popcorn er maar alvast bij voor november!

''Sleepy Joe'' , ''Crazy Bernie''


Het is duidelijk dat je een grote Donald Trump fan bent. Emotie en gokken is geen goede combinatie ;)Op dit moment is het gewoon heel moeilijk te zeggen wie de verkiezingen gaan winnen gezien de Corona situatie in Amerika

0 Vind ik leuk's
Op do. mrt.. 2020, 09:56 schreef depayy:
Op wo. mrt.. 2020, 01:53 schreef rijkworden:
Op zo. mrt.. 2020, 04:21 schreef rijkworden:

Meegespeeld op 1,70 enkele weken terug. Los wat je van hem als persoon vind maakt hij z'n woorden meer dan waar en laat de economie draaien als een malle

18 dagen later zijn de kaarten opeens heel anders geschud. De beurzen zijn een groot deel van Trump z'n winst kwijtgeraakt en het aantal besmettingen in Amerika is stevig gestegen. Zo ook de odds voor de verkiezingen. Deze zijn nu als volgt op Unibet én Betsson


Democraten winnen de verkiezingen 1,88

Republieken winnen de verkiezingen 2,00.


Ik blijf erbij dat Trump ondanks de felle kritiek momenteel, grote kans maakt te worden herkozen. Sleepy Joe is niet bepaald energiek, daarentegen spelen zijn 36 jarige ervaring als senator en 8 jaar als vice president onder Obama natuurlijk wel een rol.


Het belooft in ieder geval de presidentiële boksmatch te worden die hij ooit beloofde (Joe). Hij winst z'n staten wel heel gemakkelijk van Crazy Bernie. Pak de popcorn er maar alvast bij voor november!

''Sleepy Joe'' , ''Crazy Bernie''


Het is duidelijk dat je een grote Donald Trump fan bent. Emotie en gokken is geen goede combinatie ;)Op dit moment is het gewoon heel moeilijk te zeggen wie de verkiezingen gaan winnen gezien de Corona situatie in Amerika

Satire, ironie en karikatuur wordt helaas niet door iedereen begrepen.


wel moet ik bekennen dat ik op trump zou wedden moet als ik moest kiezen bij deze 50/50. Ik zie een president niet vervangen worden in oorlogstijd, want dat is het. Een onzichtbare Wereldoorlog zoals president macron het noemt. En al helemaal niet door iemand met een niet energieke uitstraling, ondanks zijn ervaring. Daarnaast stijgt de stem voor zijn aanpak van het virus ook >>https://twitter.com/tomjanmeeus/status/1242578920806977538?s=21

2 Vind ik leuk's

Tijdens de nieuwsuitzending in België gaf men vandaag aan dat het Corona virus in Amerika nog erger zal toeslaan dan in Italië/Spanje. Moest dat het geval zijn, zullen de ziekenhuizen overspoeld worden en vraag ik mij af hoe de mensen gaan reageren op de afschaffing van Obama Care door Trump. Veel Amerikanen die ten prooi vallen van het virus zullen hun ziekenhuisrekeningen nooit kunnen betalen.


Het valt natuurlijk af te wachten over welke aantallen zieken we spreken, maar moesten die significant zijn, dan acht ik de kans zeer bestaande dat men Trump hier op zal afrekenen. Of hij moest iets uit zijn hoge hoed toveren natuurlijk en de torenhoge Amerikaanse ziekenhuiskosten op één of andere manier niet doorrekenen aan de patiënten.

0 Vind ik leuk's

Oppertrump hater en US correspondent Erik mouthaan tweet het volgende:

Peiling: Democraten niet enthousiast over Biden. 15% aanhang Sanders zal op Trump stemmen.

New ABC/WaPo poll:


• “strong enthusiasm for Biden among his supporters — at just 24% — is the lowest on record for a Dem prez candidate in 20 yrs”

• 15% of Bernie supporters back Trump over Biden

• Biden’s lead over Trump narrowed from 52-45 to 49-47


https://t.co/qVGoFc1Azm


0 Vind ik leuk's

Kanye west heeft zich zojuist kandidaat gesteld voor 2020 onthuld hij op Twitter. Betsson heeft z'n quotering nog ongewijzigd op 751 staan!!! Terwijl de meeste bookmakers deze al hebben aangepast naar 50-140. Helaas zit er wel een cap op van maximaal 10 euro inzet.


Ik denk dat hij heel veel afro-afrikaanse en blm stemmen kan gaan pakken. Daarnaast is hij een stuk jonger dan biden en Trump.



Leuk value Betje!

0 Vind ik leuk's
Op zo. jul.. 2020, 05:53 schreef rijkworden:

Kanye west heeft zich zojuist kandidaat gesteld voor 2020 onthuld hij op Twitter. Betsson heeft z'n quotering nog ongewijzigd op 751 staan!!! Terwijl de meeste bookmakers deze al hebben aangepast naar 50-140. Helaas zit er wel een cap op van maximaal 10 euro inzet.


Ik denk dat hij heel veel afro-afrikaanse en blm stemmen kan gaan pakken. Daarnaast is hij een stuk jonger dan biden en Trump.



Leuk value Betje!

Ik volg de odds al een tijd, wilde bijna instappen op 2.40 (Trump to be elected), toen daalde de odd weer naar 2.25-2.30, dus nog even gewacht, waarna de odds opeens omhoog schoten tot 2.70+.. Nu @2.60 denk ik dat ik maar ga instappen. All aboard..


Value inderdaad, als je je bet even ''surebet'' bij Betfair (Lay @150 odds), anders ben je je 10'tje kwijt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.